Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie neziskové organizace Kredance
Konopecká, Kateřina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Paulátová, Barbora (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je formulace doporučení v oblasti marketingu a vytvoření marketingové strategie pro nestátní neziskovou organizaci Kredance, která působí v oblasti kultury a v oblasti současného pohybového divadla. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se zaměřuje na teoretický rámec neziskového sektoru a neziskových organizací organizace s důrazem na českou realitu. Druhá část se zabývá řízením a management neziskových organizací s důrazem na marketing a finanční řízení. Třetí část je složena z profilu Kredance a z vlastního výzkumu. Poslední část vychází z výzkumu a je v ní prezentován návrh marketingové strategie spolu s dalšími doporučeními (v oblasti marketingu).
Kompozita typu V+N v současné francouzštině
KONOPECKÁ, Kateřina
Tématem této bakalářská práce jsou kompozita typu V+N v současném francouzském jazyce. Jejím cílem je popsat francouzská kompozita typu V+N, nalézt je v korpusu a provést srovnání mezi kompozity typu V+N a jejich českými ekvivalenty. Tato práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována popisu kompozit a jejich klasifikacím dle přístupů různých autorů. Detailní popis kompozit V+N uzavírá tuto část. Druhá část, která je praktická, se zabývá korpusovou analýzou v paralelním korpusu InterCorp. Tato část obsahuje srovnání nalezených kompozit V+N s jejich českými ekvivalenty v rámci slovotvorby.

Viz též: podobná jména autorů
2 KONOPECKÁ, Kateřina
2 Konopecká, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.