Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj a inovace výrobních postupů funkčních vrstev tenkovrstvých solárních článků
Kadlec, Michal ; Vanýsek, Petr (oponent) ; Tauš, Peter (oponent) ; Vaněk, Jiří (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá skupinou tenkovrstvých fotovoltaických článků založených na barvivových nebo perovskitových absorpčních vrstvách světelné energie. Principiální funkčnost článku je založena na zachycení světla barvivem na fotosenzitizované polovodičové anodě s následnou regenerací barviva pomocí elektrolytu. V našem výzkumu se věnujeme přípravě a optimalizaci perovskitových solárních struktur na bázi TiO2/CH3NH3PbI3. Celkově bylo vyrobeno šest sérií experimentálních solárních článků s perovskitovou strukturou. První dvě série byly realizované podle chemického vzorce CH3NH3PbI3. U ostatních sérií jsme aplikovali teorii přidaného chlóru, čímž vznikl výsledný chemický vzorec CH3NH3PbI3Cl2. Definovali jsme požadavky na vytvoření aktivní perovskitové struktury v článku a určili jeho fotovoltaické vlastnosti v závislosti na složení.
Vývoj reklamy na léčiva, zdravotní produkty a služby v tištěných médiích - komparace časopisů Světozor a Týden
Kadlec, Michal ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Knapík, Jiří (oponent)
Diplomová práce sleduje zastoupení a vývoj reklamy na léčiva, zdravotní produkty a služby v tištěných médiích. Konkrétně se zaměřuje na srovnání období první republiky a období samostatné České republiky. Vybrány byly roky 1928 a 2008, vymezující období 80 let, během něhož se reklama a propagační postupy vyvinuly. Nacházíme však také shodné přetrvávající principy. Cílem práce je představit dobovou reklamu ve vybraném tištěném médiu, zvoleny byly časopisy pro širší veřejnost Světozor a Týden. Práce sleduje jaké služby a produkty byly propagovány, v jakém kontextu a jakými prostředky. Od představení problematiky a rozboru jednotlivých ročníků přecházíme ke komparaci nalezených vzorků. Výsledkem práce je zhodnocení využitých principů s ohledem na charakter média a časový rámec. Práce zohledňuje rovněž nutná omezení, daná regulací reklamy na léčiva. Pro srovnání a vyšší počet vzorků sledujeme rovněž kosmetické produkty prodávané v lékárně.
Perovskite Photovoltaic Cell With 72% Conversion Efficiency
Strachala, Dávid ; Hylský, Josef ; Kadlec, Michal
The main purpose of the work is to find an optimal way for the preparation of the perovskite photovoltaic cell with high conversion efficiency. An active perovskite layer is form as CH3NH3PbI3-2Cl2. In total has been created six solar cells. Conversion efficiency of best sample 1 has reached ηMAX = 7. 22 %. Samples were further analyzed and based on that were implemented other techniques for their improvement.
Stavebně technologický projekt objektu v areálu Rotana
Kadlec, Michal ; Brandtner, Michal (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování stavebně technologického projektu objektu v areálu Rotana. Cílem práce je návrh vhodného postupu realizace objektu. Práce řeší časový plán hlavního stavebního objektu, položkový rozpočet, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, projekt zařízení staveniště, studii realizace hlavních technologických etap, plán zajištění materiálových zdrojů, technickou zprávu, časový a finanční objektový plán. Práce se také zaměřuje na porovnání pažení stavební jámy se svahováním.
Bytový dům
Kadlec, Michal ; Hnízdilová, Aneta Aya (oponent) ; Daněk, Lukáš (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je návrh novostavby bytového domu ve Velkém Meziříčí. Jedná se o objekt se čtyřmi nadzemními podlažími a jedním podzemním podlažím. Svislé nosné konstrukce v nadzemních podlažích jsou navrženy z keramického zdiva, v suterénu jsou monolitické železobetonové. Objekt bude zastřešen šikmou střechou. Projektová dokumentace byla zhotovena dle platných právních a technických předpisů.
Organic-Inorganic Hybrid Solar Cells
Strachala, David ; Hylský, Josef ; Kadlec, Michal
The purpose of the presented work is to find an optimal way for the preparation of the organic-inorganic hybrid solar cells based on perovskite structure CH3NH3PbI3-2Cl2 /PC61BM. The main idea of the work is to create an eight solar cell samples with the highest possible conversion efficiency and stable structure. Conversion efficiency of created samples reached approximately ηMAX = 2, 5 %. Samples were futher analyzed and based on that were implemented other techniques for their improvement.
Vývoj reklamy na léčiva, zdravotní produkty a služby v tištěných médiích - komparace časopisů Světozor a Týden
Kadlec, Michal ; Vošahlíková, Pavla (vedoucí práce) ; Knapík, Jiří (oponent)
Diplomová práce sleduje zastoupení a vývoj reklamy na léčiva, zdravotní produkty a služby v tištěných médiích. Konkrétně se zaměřuje na srovnání období první republiky a období samostatné České republiky. Vybrány byly roky 1928 a 2008, vymezující období 80 let, během něhož se reklama a propagační postupy vyvinuly. Nacházíme však také shodné přetrvávající principy. Cílem práce je představit dobovou reklamu ve vybraném tištěném médiu, zvoleny byly časopisy pro širší veřejnost Světozor a Týden. Práce sleduje jaké služby a produkty byly propagovány, v jakém kontextu a jakými prostředky. Od představení problematiky a rozboru jednotlivých ročníků přecházíme ke komparaci nalezených vzorků. Výsledkem práce je zhodnocení využitých principů s ohledem na charakter média a časový rámec. Práce zohledňuje rovněž nutná omezení, daná regulací reklamy na léčiva. Pro srovnání a vyšší počet vzorků sledujeme rovněž kosmetické produkty prodávané v lékárně.
Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007-2009
Kadlec, Michal ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007 - 2009" se věnuje rozboru kampaně, zaměřené na relaunch přípravku Acylpyrin na českém trhu. Práce se omezuje na prostředí České republiky, přestože marketingové aktivity pokračovaly také ve Slovenské republice. Zadavatelem byla společnost, fungující pod názvem Herbacos Recordati, s.r.o., která tradiční léčivo vyrábí. Vedením kampaně a veškerou přípravou s ní souvisejících aktivit byla pověřena společnost Focus Agency. Práce je strukturována tak, že se nejprve v první kapitole seznámíme s produktem samotným, následuje kapitola druhá - uvedení do prostředí, v němž se výrobek objevuje. Třetí kapitola představuje exkurs do problematiky reklamy na léčiva a s nimi související regulací, hovoří se rovněž o fenoménu farmaceutického marketingu. Tím je definováno prostředí, v němž samotný relaunch probíhal. Kampani jako takové se podrobně věnuje kapitola čtvrtá, nejobsáhlejší a pro práci klíčová. V ní je prostor věnován zadavateli i tvůrci kampaně, charakteru kampaně a jejím cílům. Práce analyzuje použité prostředky, rozebírá marketingový a komunikační mix, reklamní strategie a rozebírá jednotlivé nástroje. Pátá, poslední kapitola pak shrnuje celou kampaň, nechává prostor pro srovnávání a zohledňuje vlastní výzkum autora práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
15 KADLEC, Miroslav
2 Kadlec, Marek
10 Kadlec, Martin
1 Kadlec, Matěj
22 Kadlec, Michal
2 Kadlec, Milan
2 Kadlec, Miloš
15 Kadlec, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.