Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role sociálního pracovníka v neziskové organizaci při doprovázení pěstounských rodin
Jośková, Lenka ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Vorlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role sociálního pracovníka v neziskové organizaci při doprovázení pěstounských rodin" si klade za cíl popsat náplň práce sociálního pracovníka při doprovázení pěstounských rodin. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole jsem představila základní pojmy týkající se dané problematiky, jako např.: sociální práce, sociální pracovník, pracovník neziskové organizace tzv. pověřená osoba, pěstoun, nezisková organizace, atd. Následující kapitola pojednává o legislativním rámci dané problematiky. Tato kapitola se dotýká jak českého, tak zahraničního právního řádu. Další části je popis jednotlivých forem pěstounské péče a jejich specifika. O jádru bakalářské práce, a tudíž i naplnění cíle, pojednává čtvrtá kapitola "Spolupráce pověřené osoby s pěstounem" a taktéž pátá kapitola "Vybrané metody a činnosti pověřené osoby při doprovázení pěstounských rodin v rámci neziskové organizace". V těchto kapitolách jsou čtenáři přiblíženy jednotlivé metody a činnosti sociálního pracovníka v neziskové organizaci při doprovázení pěstounských rodin. V této kapitole je popsána také dohoda o výkonu pěstounské péče, od které se práce sociálního pracovníka v neziskové organizaci při doprovázení odvíjí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komunikace v dětských skupinách - porovnání interakcí u zdravých dětí a dětí s postižením
Josková, Lenka ; Hartošová, Tereza (vedoucí práce) ; Kodymová, Pavla (oponent)
Tato práce se zaměřuje na komunikaci v dětských skupinách. Hlavní pozornost je věnována intaktním dětem a dětem s postižením. Má práce se zabývá především složkami neverbální komunikace, alternativní a augmentativní komunikací. Zaměřuji se na skupiny dětí ve školním věku, na jejich komunikační dovednosti a schopnosti fungování ve skupině. Interakce sleduji na úrovni mezi dětmi a vedoucím skupiny a na úrovni mezi dětmi samotnými. Cílem práce je vypozorovat společné, rozdílné a specifické znaky komunikace v dětských skupinách. Klíčová slova komunikace, intaktní dítě, dítě s postižením, skupina
Důstojné stáří - hodnocení projektu ,,Neztratit se ve stáří''
Josková, Lenka ; Dragomirecká, Eva (vedoucí práce) ; Šťastná, Jaroslava (oponent)
Tématem diplomové práce je hodnocení projektu "Neztratit se ve stáří'', který je zaměřený na osvětu a poradenství v oblasti stáří a stárnutí. V teoretické části se zaměřuji popisem aktuální situace stáří a stárnutí, klíčovými problémy spojenými se stářím, na které se projekt snaží reagovat. Dále se věnuji pojmu důstojnosti, vyjasnění potřeb seniorů a jejich blízkých. Uvádím také možnosti sociálních služeb, které cílí na seniory nebo podporu pečujících. Hlavním tématem práce je přiblížení a následné hodnocení poradenského portálu a všech jeho aktivit. Součástí projektu je mnoho odborníků jako například právník, nutriční terapeut, finanční odborník, psycholog či sociální pracovník. Škála oblastí pro poradenství je tedy široká. Aby se však působení projektu dostalo co nejvíce mezi veřejnost, je potřeba aktivity dobře cílit, propagovat poradenský portál a zvýšit tak zájem o téma stáří a stárnutí. V praktické části pomocí rozhovorů s odborníky a účastníky projektu hodnotím fungování projektu a mapuji, kde by byla vhodná zlepšení. Pomocí hodnotícího dotazníku se zaměřuji na spokojenost klientů s poradenstvím a na základě statistik hodnotím také úspěšnost aktivit projektu. Klíčová slova Senior, rodina, poradenství, projekt, hodnocení projektu
Komunikace v dětských skupinách - porovnání interakcí u zdravých dětí a dětí s postižením
Josková, Lenka ; Hartošová, Tereza (vedoucí práce) ; Kodymová, Pavla (oponent)
Tato práce se zaměřuje na komunikaci v dětských skupinách. Hlavní pozornost je věnována intaktním dětem a dětem s postižením. Má práce se zabývá především složkami neverbální komunikace, alternativní a augmentativní komunikací. Zaměřuji se na skupiny dětí ve školním věku, na jejich komunikační dovednosti a schopnosti fungování ve skupině. Interakce sleduji na úrovni mezi dětmi a vedoucím skupiny a na úrovni mezi dětmi samotnými. Cílem práce je vypozorovat společné, rozdílné a specifické znaky komunikace v dětských skupinách. Klíčová slova komunikace, intaktní dítě, dítě s postižením, skupina
Role sociálního pracovníka v neziskové organizaci při doprovázení pěstounských rodin
Jośková, Lenka ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Vorlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role sociálního pracovníka v neziskové organizaci při doprovázení pěstounských rodin" si klade za cíl popsat náplň práce sociálního pracovníka při doprovázení pěstounských rodin. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole jsem představila základní pojmy týkající se dané problematiky, jako např.: sociální práce, sociální pracovník, pracovník neziskové organizace tzv. pověřená osoba, pěstoun, nezisková organizace, atd. Následující kapitola pojednává o legislativním rámci dané problematiky. Tato kapitola se dotýká jak českého, tak zahraničního právního řádu. Další části je popis jednotlivých forem pěstounské péče a jejich specifika. O jádru bakalářské práce, a tudíž i naplnění cíle, pojednává čtvrtá kapitola "Spolupráce pověřené osoby s pěstounem" a taktéž pátá kapitola "Vybrané metody a činnosti pověřené osoby při doprovázení pěstounských rodin v rámci neziskové organizace". V těchto kapitolách jsou čtenáři přiblíženy jednotlivé metody a činnosti sociálního pracovníka v neziskové organizaci při doprovázení pěstounských rodin. V této kapitole je popsána také dohoda o výkonu pěstounské péče, od které se práce sociálního pracovníka v neziskové organizaci při doprovázení odvíjí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
3 Josková, Lucie
5 Jośková, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.