Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Základní principy odměňování závislé práce v České republice
Jedlička, Michal ; Kalenská, Marie (vedoucí práce) ; Vysokajová, Margerita (oponent)
Rigorózní práce na téma "Základní principy odměňování závislé práce v České republice" se zabývá souhrnným výkladem principů odměňování, kterými jsou princip dvojí právní úpravy odměňování, smluvní princip, princip práva státu na mzdově regulační opatření, princip spravedlivé odměny za vykonanou práci a princip ochrany mzdy. Samostatné části se dále věnují pramenům práva, jimiž se právní úprava odměňování řídí, speciální úpravě odměňování zaměstnanců státní služby a zamyšlením nad možným budoucím právním vývojem v oblasti odměňování závislé práce. Kromě těchto zásadních otázek obsahuje práce stručný historický výklad k právní úpravě odměňování, vymezení jednotlivých funkcí mzdy a definici základních pojmů používaných v právní úpravě odměňování, jako jsou mzda, plat a odměna.
Statická analýza pohyblivé výškové budovy
Jedlička, Michal ; Martinásek, Josef (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickou analýzou výškové pohyblivé budovy (inspirováno The Dynamic Tower), u které je umožněna rotace jednotlivých pater kolem své osy nezávisle na sobě. V rámci práce je řešena celá výšková budova s větším zaměřením na řešení pohyblivých pater a jejich uložení na pevné jádro budovy.
Základní principy odměňování závislé práce v České republice
Jedlička, Michal ; Kalenská, Marie (vedoucí práce) ; Vysokajová, Margerita (oponent)
Rigorózní práce na téma "Základní principy odměňování závislé práce v České republice" se zabývá souhrnným výkladem principů odměňování, kterými jsou princip dvojí právní úpravy odměňování, smluvní princip, princip práva státu na mzdově regulační opatření, princip spravedlivé odměny za vykonanou práci a princip ochrany mzdy. Samostatné části se dále věnují pramenům práva, jimiž se právní úprava odměňování řídí, speciální úpravě odměňování zaměstnanců státní služby a zamyšlením nad možným budoucím právním vývojem v oblasti odměňování závislé práce. Kromě těchto zásadních otázek obsahuje práce stručný historický výklad k právní úpravě odměňování, vymezení jednotlivých funkcí mzdy a definici základních pojmů používaných v právní úpravě odměňování, jako jsou mzda, plat a odměna.
Systematika herních činností jednotlivce ve vodním pólu
Jedlička, Michal ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Felgrová, Ivana (oponent)
Název práce: Systematika herních činností jednotlivce ve vodním pólu Classification of Game Activities for Individual Water Polo Players Cíle práce: Vytvoření systematiky herních činností jednotlivce pro hráče vodního póla na základě dostupných literárních zdrojů. Metoda: Analýza odborné literatury z oblasti vodního póla, komparace odborné literatury z oblasti sportovních her. Výsledky: Vytvořená systematika herních činností jednotlivce ve vodním pólu, která je kompatibilní s ostatními systematikami sportovních her brankového typu. Klíčová slova: vodní pólo, sportovní hra brankového typu, systematika, herní činnosti jednotlivce
Statická analýza sportovní haly
Jedlička, Michal ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickou analýzou sportovní haly v Libině. K vytvoření modelu byl použit program RFEM. Model byl vypracován podle poskytnuté projektové dokumentace a podle platných norem ČSN EN. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat skutečnou konstrukci a upozornit na vznik možných problémů.
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Význam bankovního trhu v moderním světě stále roste a v důsledku navyšující se konkurence je i marketingová komunikace bank čím dál intenzivnější. Diplomová práce se zabývá jak analýzou komunikačních nástrojů bank, vyhodnocením úspěšnosti a srovnáním efektivity jejich komunikace, tak i segmentací a targetingem spotřebitelů bankovních produktů v České republice. Provedení segmentace umožňuje lépe pochopit spotřebitele, vybrat vhodné cílové segmenty a vytvořit tak komunikaci, která je připravená spotřebitelům na míru. V závěru práce je vyhodnocena komunikace bank v souvislosti s vytvořenými segmenty a také jsou formulována doporučení týkající se targetingu jednotlivých segmentů. Veškeré analýzy jsou postaveny na skutečných datech z reálného prostředí.
Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu
Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Obsahem bakalářské práce je charakteristika Starbucks a jeho produktové strategie ve světě i v České republice. První kapitola je teoretická a zabývá se výrobkem z hlediska marketingu, mezinárodní výrobkovou politikou, sortimentní politikou, výrobkovou inovací a SWOT analýzou. Zbývající dvě kapitoly jsou praktické. Druhá kapitola charakterizuje Starbucks, jeho produktovou strategii ve světě a popisuje jeho českou konkurenci. Poslední kapitola analyzuje produktovou strategii Starbucks v ČR a porovnává jeho produktové portfolio s konkurencí. Závěr práce patří SWOT analýze Starbucks ČR a doporučením pro Starbucks.

Viz též: podobná jména autorů
4 Jedlička, Marek
6 Jedlička, Martin
1 Jedlička, Matěj
1 Jedlička, Michael
1 Jedlička, Milan
8 Jedlička, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.