Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv profesionálního sportu na rodiče dětí - budoucích sportovců z hlediska jejich očekávání a důvodů výběru sportu na příkladu ledního hokeje
Jančová, Michaela ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Tématem práce je vliv profesionálního sportu na rodiče dětí - budoucích sportovců z hlediska jejich očekávání a důvodů výběru sportu na příkladu ledního hokeje. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit primární důvody výběru sportu pro své děti ze strany rodičů a zjistit jejich očekávání, jakým pohybovým dovednostem a jaké charakterové vlastnosti si jejich děti v oddíle osvojí. Jako výzkumná metoda byl zvolen kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření. Do výzkumu byly zapojeny tři hokejové kluby napříč různou ligovou úrovní. Výzkumný soubor tvořily dvě skupiny, přičemž jedna z nich byla skupina 140 rodičů dětí ve věku 3-15 let a druhou skupinu tvořilo 41 trenérů mládeže. Výsledky ukázaly, že hlavním důvodem výběru sportu pro své dítě je pro rodiče zájem dítěte o daný sport. Dále výsledky při podrobnější analýze ukázaly v kontextu věkové kategorie dětí, že pro rodiče dětí předškolního věku byla jako důvod angažovanosti v hokejovém klubu významnější vidina profesionální sportovní kariéry dítěte než pro rodiče starších dětí. Naopak rodiče dětí staršího školního věku dali větší váhu všestrannému a harmonickému rozvoji než rodiče mladších dětí. Dále bylo zjištěno, že rodiče přikládají velkou váhu výchovnému působení trenéra na své děti a tuto zodpovědnost si všichni trenéři uvědomují. Klíčová...
Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Jančová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalárska práca "Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012" sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej práci spracované na základe princípov marketingu módnych značiek a brandingu. V prvej časti práce je popísaná situácia na trhu v ČR, stratifikácia domácich a zahraničných značiek, a špecifiká jednotlivých segmentov módy. V ďalšej časti je spracovaná priama domáca a zahraničná konkurencia zo segmentu prémiových značiek strednej kategórie, jej marketingová komunikácia a aktivity. Druhá polovica práce sa venuje deskripcii a analýze histórie pietro filipi, produktovým radám, cieľovej skupine a špecifickým marketingovým aktivitám značky. Realizované dotazníkové šetrenie v mieste predaja poukazuje na nedostatky značky v komunikácii so zákazníkmi a na jej nejasnú identitu.
The cocept of romantic lowe and its appearance in selected romantic movies with czech and slovak origin
Jančová, Michaela ; Baslarová, Iva (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
(abstrakt) Romantická láska už od svojich počiatkov otvára otázku intimity a stala sa základnou sociálnou silou spoločnosti. Na rozdiel od podôb kresťanskej lásky alebo lásky vášnivej, je pre lásku romantickú typickým rysom to, že predpokladá určitý stupeň sebapoznávania a aktivity, ktorá vedie k jednému z jej charakteristických prvkov "hrdinskej výpravy". Od vzniku prvých románov, koncept prešiel už výraznú cestu a stal sa predmetom mnohých výskumov rozličných vedných odborov. Táto diplomová práca nahliada na problematiku zobrazenia romantickej lásky v zmysle společenského konštruktu, ktorý je premenlivý v čase a závislý na kultúrno- spoločenských faktoroch spoločnosti, pre ktorú je ako súčasť mediálneho produktu určený. Kunštrukcia mýtu romantickej lásky bude v tejto diplomovej práci spracovaná v kultúrnom prostredí Českej a Slovenskej filmovej tvorby, ktorý má spoločnú históriu. Vymedzené, zachytené a popísané mýty, metafory a archetypálne zobrazenia konceptu romantickej lásky, boli aplikované na vybrané filmové príbehy z obdobia rokov 1992 - 2013.
Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Jančová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalárska práca "Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012" sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej práci spracované na základe princípov marketingu módnych značiek a brandingu. V prvej časti práce je popísaná situácia na trhu v ČR, stratifikácia domácich a zahraničných značiek, a špecifiká jednotlivých segmentov módy. V ďalšej časti je spracovaná priama domáca a zahraničná konkurencia zo segmentu prémiových značiek strednej kategórie, jej marketingová komunikácia a aktivity. Druhá polovica práce sa venuje deskripcii a analýze histórie pietro filipi, produktovým radám, cieľovej skupine a špecifickým marketingovým aktivitám značky. Realizované dotazníkové šetrenie v mieste predaja poukazuje na nedostatky značky v komunikácii so zákazníkmi a na jej nejasnú identitu.

Viz též: podobná jména autorů
1 JANČOVÁ, Monika
1 Jančová, Marie
4 Jančová, Markéta
3 Jančová, Martina
1 Jančová, Mirka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.