Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Expanded Cinematography
Dimoski, Vladimir ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; GUNARATNA, Vidu (oponent)
The cinematography as an art form stands today at a crossroad. There is a lot of controversy surrounding the definition of the term “cinematography” in the context of films in which traditional (lensed) cinematography was subordinated to virtual techniques, such as “The Matrix”, "Life of Pi" and "Gravity”. The following study will observe the historical development of the camera techniques, as its goal is to verify if the virtual cinematography is a step forward in the evolutionary road of the job of the director of photography. In order to seek for the truest answer, the study will analyze the work of the cinematographers of the above-mentioned feature movies, in terms of their collaboration with the visual effects supervisors and their creative team. The study will try to convey how the DoP’s have used the new skills to help support the dramaturgy of the screenplay.
Kameraman a využití software Adobe CC 2015 pro triky, střih a korekce (Adobe After FX, Adobe Premiere Pro, Adobe Speedgrade)
Votýpka, Vojtěch ; WEISER, Antonín (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Kromě pojednání o softwaru obsahuje práce kapitoly věnující se nízkorozpočotvé kinematografii a související se současnou úlohou absolventa katedry kamery. Obsáhlou kapitolu tvoří budování vlastního pracoviště pro barevní korekce, jako cesty k nezávislosti a kontrole výsledného obrazu.
Problematics of the Long take in Film
Rachatasakul, Kan-anek ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
I want to examines the Logn Take or sequence shot for its impact on the audience´s reception of a film.
Kameramanské postupy ve filmech Stanleyho Kubricka
Teysslerová, Yvona ; BRABEC, Jaroslav (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Bakalářská práce zabývající se vizuálními koncepcemi ve filmech Stanleyho Kubricka s konkrétními ukázkami na třech jeho dílech.
19.9
Adam, Stanislav ; FUXJÄGER, Klaus (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá studií osvětlovacího systému Cine Reflect Lighting System a jeho schopnosti přistupovat k osvětlení scény zcela odlišným způsobem. První část práce shrnuje výhody a nevýhody zrcadlových systémů, čímž může pomoci kameramanům při volbě správné osvětlovací technologie snímaného filmu. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na použití CRLS ve filmech Michaela Hanekeho, zejména v jeho dobovém snímku Bílá Stuha (2009).
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Rejč, Filip ; ŠPELDA, Josef (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Tato práce se zabývá obrazovou stránkou filmu Východ slunce, i vzhledem k době svého vzniku naprosto unikátní. Těžištěm práce je zejména rozbor scén s jedinečnou atmosférou, která v tomto filmu vzniká díky kombinaci mnoha výrazových prostředků. Věřím, že se mi podařilo na následujících stránkách čtivou formou dostatečně vysvětlit a popsat tyto prostředky a to jak ve filmu samotném tak i v širším kontextu své doby.
The Cinematographer´s Role in Digital Century
Kmins, Jurgis ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Cinematography is experiencing major changes. Photochemical film has been a format for capturing images for more than a century. It the 21st centruy, digital era is overtaking established traditions of filmmaking. This thesis explores the technical aspects of digital technology, which could help in choosing a camera system for a particular project.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 JÍCHA, Marcel
2 Jícha, Marcel
8 Jícha, Marek
7 Jícha, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.