Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Effects of message design and content on the performance of email marketing campaigns
Miadoková, Miroslava ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Anotácia Diplomová práca sa zaoberá vplyvom vybraných vlastností e-mailových správ, ktoré majú mať podľa záverov predchádzajúcich štúdií a dokumentov schopnosť pozmeniť správanie príjemcov zdelení. V teoretickej časti bude objasnená problematika e-mailových správ ako jedného z nástrojov nových médií. Bližšie bude rozvedená oblasť optimalizácie e-mailových správ, nakoľko bude slúžiť ako východisko pre uskutočnenie výskumu. Cieľom výskumnej časti práce je identifikovať, ktoré vlastnosti z hľadiska obsahu a dizajnu e-mail marketingových správ majú významný vplyv na mieru angažovanosti publika. Metodologickým východiskom je kvantitatívny prístup, ktorý bude prostredníctvom experimentu vykonaného s využitím A/B testovania overovať platnosť stanovených hypotéz. Manipuláciou sledovaných premenných bude otestovaný vplyv vybraných vlastností na vzorke českých odberateľov e-mailovej komunikácie kozmetickej spoločnosti. Verifikácia vybraných výrokov bude prebiehať s využitím metriky miery prekliknutia alebo hodnoty uskutočneného nákupu.
Čeští mobilní operátoři ve vybraných oborových médiích v letech 2013 až 2017
Ullmann, Ondřej ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce se věnuje nejčtenějším on-line médiím, které v ČR píší o mobilních operátorech (mobil.iDnes.cz, MobilMania.cz a Mobilenet.cz). Cílem práce je poskytnout širší přehled o tom, jak tato média informují o mobilních operátorech v ČR (T-Mobile, O2 a Vodafone). Práce čtenáři odhaluje rozdíly a podobnosti v mediálních výstupech sledovaných médií a tím mu může pomoci v kritickém přístupu k přijímaným informacím. V teoretické části se věnuje přístupu novináře jako zprostředkovatele informací s vysvětlením hlavních teorií. Dále reflektuje roli novináře jako příjemce informací a věnuje se podrobněji i roli PR. Výzkumná část obsahuje výsledky provedené obsahové analýzy, ze které čtenář získá přehled o četnosti mediálních výstupů, sentimentu nebo míře využívání tiskových zpráv a způsobu jejich přebírání. Všechny sledované veličiny jsou porovnávány napříč médii i operátory. Z výsledků vyplývá, že mezi sledovanými médii jsou významné rozdíly v míře přebírání tiskových zpráv i celkovém sentimentu vydávaných článků. Web MobilMania.cz je vůči všem mobilním operátorům výrazně kritičtější než ostatní sledovaná média, naopak u Mobilenet.cz výzkum potvrdil, že jako médium, které přebírá větší části tiskových zpráv, má vyšší podíl pozitivně laděných článků. Web mobil.iDnes.cz se na základě provedeného výzkumu...
Uživatelské zvyky majitelů smartphonů z pohledu konzumace mediálních obsahů
Kimla, Lukáš ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová práce "Uživatelské zvyky majitelů smartphonů z pohledu konzumace mediálních obsahů" si klade za cíl odborně rozkrýt a hlouběji popsat uživatelské návyky majitelů dnešních chytrých telefonů neboli smartphonů a zaměřit se především na aspekty konzumace mediálních obsahů na těchto zařízeních, jako jsou aplikace, hry, web browsing, zpravodajství, audiovizuální obsahy a sociální sítě. Smyslem práce je podat celistvý obraz o dnešních uživatelích smartphonů jakožto konzumentech nového technologického média a poodhalit spektrum vlivu, který na tyto uživatele smartphony mají, ať už v pozitivních nebo negativních konotacích. Pomocí metody kvalitativního šetření byly prováděny polostrukturované rozhovory s mladšími zástupci uživatelů smartphonů, specificky ze zkoumané generace Y. Výsledkem šetření bylo zjištění a odborné popsání toho, jaké mediální obsahy zástupci této generace na smartphonech konzumují a jak sami užívání smartphonů reflektují. Bylo prokázáno, že nejčastěji mladí lidé na smartphonech se svým okolím komunikují skrze sociální sítě a také, že by někteří z nich už bez smartphonů těžko dokázali žít, byť si dobře uvědomují jejich silný vliv na sebe samotné i své širší kulturní okolí.
Bitcoin: Mediální obraz kryptoměny
Keprtová, Tereza ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Záměrem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem referují česká média o relativně novém a složitém fenoménu z oblasti peněžní sféry - virtuální měně bitcoin. Prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy byly zkoumány všechny tištěné tituly, ve kterých se v období mezi lety 2009 a 2016 objevila o bitcoinu relevantní zmínka. Práce je rozdělena do několika kapitol. Teoretická část obsahuje mediální koncepty zabývající se procesem nastolování témat, utvářením mediálního obrazu a konstrukcí sociální reality skrze masová média. Z teoretického hlediska byl hlubšímu bádání podroben i předmět zkoumání kryptoměna bitcoin. Následující metodologická část práce seznamuje s hlavním cílem výzkumu, výzkumnými otázkami a designem výzkumu. Analytická část nabízí přehledné znázornění získaných výsledků, které byly poté interpretovány a porovnány s předem stanovenými hypotézami. V závěru jsou shrnuty sesbírané poznatky hovořící o mediálním obrazu virtuální měny bitcoin v českém tisku. Práce se jako první v České republice zabývá problematikou virtuální měny bitcoin z hlediska mediálního diskurzu a její ambicí bylo shromáždit na toto téma zcela nové informace.
Obchodování s osobními údaji získanými online
Povejšil, Tomáš ; Benda, Josef (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Doba nových médií a big data umožnila, že se z osobních údajů stala cenná komodita. V diplomové práci je popsán málo známý trh s osobními údaji a praxe společností, které s nimi obchodují. V USA mají společnosti označované jako data brokers rozsáhlé databáze obsahující překvapivě citlivé osobní údaje o miliónech osob. V této diplomové práci jsou také představena některé rizika nedostatečné ochrany soukromí občanů v současné digitální ekonomice a jsou zde identifikované budoucí možnosti ochrany soukromí v digitálním světě. Těžištěm práce je komparativní analýza právní regulace data brokers v USA, Kanadě a EU. Na základě této analýzy lze shrnout, že americká legislativa neobsahuje unifikovanou ochranu osobních údajů, ale spíše roztříštěnou regulaci obsaženou ve více právních normách, která rozsáhlou činnost data brokers umožňuje, a to i bez vědomí fyzických osob. Oproti tomu legislativa v EU a Kanadě je více nakloněná ochraně soukromí a osobních údajů. V EU reguluje nakládání s osobními údaji směrnice implementována členskými státy; od května 2018 bude tato směrnice nahrazena novým nařízením GDPR, které bude přímo účinné ve všech státech EU. Obě tyto normy fakticky znemožňují obchodování s osobními údaji v rozsahu, v jakém je to možné v USA.
Mediální obraz společnosti Apple v českých internetových médiích za života Steva Jobse a po jeho smrti
Nováková, Věra ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o mediálním obrazu společnosti Apple ve vybraných českých internetových médiích. Představuje společnost Apple, její vývoj a osobnost Steva Jobse. Teoretický rámec práce tvoří sémiotika a hlavní metodu sémiotická analýza. V práci jsou představena také česká internetová média iDnes.cz a jablickar.cz. Tato média slouží jako zdroje článků, na nichž je provedena právě sémiotická analýza a následná komparace. Výsledkem práce je zjištění, že v článcích vydaných po Jobsově smrti míra pozitivity hodnocení a zobrazování produktů společnosti Apple klesá v porovnání s články vydanými za Jobsova života. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
YouTube komunita: sponzorství a partnerství na YouTube
Dvořáková, Šárka ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s fenoménem YouTube komunity a blíže jim představit některé vybrané marketingové strategie s touto komunitou související. Práce se dopodrobna věnuje otázkám partnerství a sponzorství na YouTube a řeší jejich smluvní podmínky, využití i efektivnost. Tato teoreticky zaměřená práce slouží k získání povědomí o celkovém fungování této sociální sítě, o jejím vzniku a vývoji, současných trendech, a v závěru nabízí také pohled na možnosti jejího budoucího využití. Snaží se odpovědět na základní otázky týkající se monetizace YouTube obsahu a vlivu osobností zde působících na komunitu jejich fanoušků. První část práce čerpá z dostupné české i zahraniční literatury a poskytuje zevrubný pohled na důležité faktory podílející se na vzniku a dlouhodobém fungování této sítě, jak je chápáno a vykresleno v odborné literatuře. Druhá část práce pak obsahuje praktické ukázky zmíněných fenoménů pomocí několika případových studií. Závěr práce se snaží spojit nadnesená témata do jednoho celku a umožnit tak čtenáři získat vhled do marketingových aktivit na YouTube. Po přečtení práce by měl čtenář být schopen lépe analyzovat originální obsah sdílený na této síti.
Značka Canon v médiích od vzniku v České republice po současnost
Pérezová, Aneta ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato práce se zaměřuje na popis způsobu mediální propagace společnosti Canon od jejího vzniku v České republice po současnost. První část práce osvětluje historii značky Canon ve světě, popisuje portfolio produktů značky a její významnou konkurenci. Dále se práce pozastavuje u historie společnosti Canon CZ, která je přímým zastoupením společnosti Canon Inc. v České republice. V další části práce se přes stručné vysvětlení teorie médií dostaneme k popisu způsobů propagace obchodní společnosti v médiích. Jsou zde vysvětleny pojmy ATL, BTL, online média, public relations a sponzoring. V další části se dostáváme k jádru práce, tedy k analýze používání výše zmíněných způsobů propagace přímo společností Canon CZ. Tato analýza je rozdělena do několika období v rámci působení společnosti Canon v České republice. V závěru práce jsou stručně uvedeny výsledky prodejů společnosti Canon na českém trhu. Součástí práce jsou také dva výzkumy, kterými jsou kvantitativní obsahová analýza a dotazníkové šetření.
Mediální obraz bombového útoku na bostonském maratonu v dubnu 2013
Chomátová, Nikola ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat mediální obraz bombových útoků na maratonu v Bostonu 15. dubna 2013 a srovnat informování o obětech se zaměřením na fotografie v pěti významných českých denících. Období 16. dubna - 23. dubna 2013 je sledováno v denících Mladá fronta DNES, Hospodářské noviny, Lidové noviny, Právo a Blesk. Práce pomocí obsahové analýzy zkoumá, jakým způsobem bombové útoky popisovala jednotlivá periodika, jak informovala o obětech a jaké fotografie zveřejnila. Zaměřuje se na etické aspekty zobrazování obětí útoků v médiích a rovněž je popsán způsob výběru odpovídající fotografie. V závěru je srovnán způsob prezentování události ve zkoumaných denících.
Čeští vývojáři a mobilní platformy: kvalitativní studie
Alexandre, Berenika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu: vývojem mobilních aplikací. Cílem je identifikace a porozumění pracovních postupů českých vývojářů mobilních aplikací pro platformu iOS s přihlédnutím k důležitosti designu jako jednoho ze základních měřítek kvalitní aplikace na Apple App Storu. Zaměřuji se na zmapování rutin vybraných vývojářů a jejich uvažování o designu v rámci zařízení od společnosti Apple a operačního systému iOS za předpokladu, že Apple nastoluje vývojářům svých aplikací vysoký standard vizuální i funkční kvality. Zabývám se řešením otázek použitelnosti aplikací z hlediska designu nejen uživatelského rozhraní, ale i funkce a dalších aspektů vývoje v rámci ekosystému českého vývojářského průmyslu mobilních aplikací. Teoretická část mé práce také subjektivně mapuje základní pojmy z vývojářského oboru a teorie, které souvisí se zkoumanou tématikou. Praktická část výzkumu je založená na kvalitativním dotazování devíti českých vývojářů mobilních aplikací a jejich následné analýze. Má studie může sloužit jako zajímavý zdroj k porozumění práce českých českých vývojářů mobilních aplikací a jejich uvažování o designu a platformě Apple nebo jako podklad pro další kvantitativní výzkum, který by podpořil nebo přehodnotil mé závěry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.