Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prognóza vývoje popularity parkouru
Hrubeš, Jaroslav ; Štědroň, Jakub (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Prognóza vývoje popularity parkouru Cíle: Cílem diplomové práce je za pomoci dotazování a brainstormingu zjistit budoucí vývoj popularity parkouru. Popularita parkouru dosáhla podobné úrovně, jako u podobných tzv. undergroundových sportů, a bude zajímavé sledovat kam se situace v parkouru dále vyvine. Metody: Pro zajištění co největšího množství dat bylo v rámci výzkumu diplomové práce využito kvantitativní elektronické dotazování. Dotazník bude rozeslán napříč parkourovou komunitou i mezi lidi s povědomím o parkouru. Výzkum bude následně doplněn o kvalitativní prognostickou metodu brainstorming, ve které skupina odborníků bude probírat zkoumanou problematiku. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je závěrečná prognóza, která předpovídá budoucí vývoj popularity parkouru. Odborníci vidí velký nárůst v soutěžním parkouru, který bude více medializován a bude více na očích široké veřejnosti. Trénink parkouru se potom bude dělit na výkonnostní a rekreační, bude vznikat větší množství parkourových zařízení, obsah na sociálních sítích bude více naučný a parkour bude brán více jako plnohodnotný sport. Jeho popularita se tedy bude odvíjet od větší četnosti a atraktivity parkourových soutěží. Klíčová slova: parkour, popularita, brainstorming, prognostika
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy
Hrubeš, Jaroslav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy Cíle: Cílem mé bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost zákazníku v In Motion Academy. Výzkum se bude soustředit na veškeré služby, které jsou v zařízení dostupné, bude možnost doporučení na zlepšení přímo od zákazníků a také bude zahrnovat veškeré další aspekty spojené se spokojeností zákazníků, např. doprava, zázemí, apod. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazování. Dotazník byl vytvořen s pomocí vedení In Motion Academy a byl rozesílán prostřednictvím zákaznické e-mailové databáze. Pro co nejdůkladnější výzkum spokojenosti zákazníků s jednotlivými službami, je i samotný dotazník velice rozsáhlý. Výsledky: Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci In Motion Academy velice spokojeni. Přesto byly při výzkumu zjištěny určité nedostatky u jednotlivých služeb. Stížnosti respondentů se nejčastěji týkaly přeplněnosti jednotlivých tréninků nebo na nedostatečnou důslednost některých trenérů. Mimo samotné služby bylo hodně připomínek na samotné zázemí haly. Obzvláště potom na nedostatek místa na sezení pro rodiče nebo nedostatečnost šaten a sociálních zařízení. Na základě výsledků výzkumu byla pro jednotlivé služby sestavena doporučení na...

Viz též: podobná jména autorů
4 Hrubeš, Jakub
4 Hrubeš, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.