Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Účetní kniha města Chebu 1396-1419
Hošková, Eva ; Pátková, Hana (vedoucí práce) ; Bláhová, Marie (oponent)
(česky) Městské knihy jsou cenným historickým pramenem každého města. Poskytují důležité informace z jejich minulosti a vytvářejí tak reálný obraz o životě našich předků. Cílem této práce je kritická edice první hlavní účetní knihy města Chebu, zachycující období let 1396 až 1419. Hlavní účetní kniha podává přehled o každoročním vyúčtování městských příjmů a výdajů a tím vypovídá o ekonomické situaci města. Práce popisuje vnější znaky knihy, obsah a zabývá se paleografickým rozborem. Pro srovnání jsou použity další chebské městské knihy ze stejného období. Samotná edice je opatřena ediční poznámkou a poznámkovým aparátem. K práci je připojena obrazová příloha. První hlavní účetní kniha doplňuje řadu dalších dochovaných finančních knih města Chebu.
Kostel sv. Jošta v Chebu ve středověku
Hošková, Eva ; Pátková, Hana (vedoucí práce) ; Bláhová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá dějinami kostela sv. Jošta v Chebu. Cílem práce je zachytit zejména období středověku, proto podává informace o založení kostela, financování a činnosti hlavně v 15. a 16. století. Toto období je zpracováno na základě dochovaných pramenů a regionální literatury. Informace o dalších osudech kostela a popisu jeho vybavení jsou získány z prací od německých i českých regionálních autorů. Do práce je zahrnuta také historie oblasti a ostatních duchovních staveb v Chebu, otázka církevní správy a chebského patriciátu. Podstatnou částí práce je edice pramenů ke středověkým dějinám kostela.
Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
Crha, Jiří ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hošková, Eva (oponent)
Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu. Částečně se zabývá i komparací vyhledávacích služeb na internetu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hošková, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.