Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 999 záznamů.  začátekpředchozí351 - 360dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro editaci a prohlížení jednoduchých týdenních rozvrhů
Džubarová, Romana ; Škandera, Juraj (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť mobilnú aplikáciu, ktorá bude zaznamenávať pravidelné týždenné aktivity používateľa. Používateľom sa však nerozumie len študent vysokej alebo strednej školy, ale aplikácia má osloviť všetkých ľudí, ktorí si potrebujú zaevidovať pravidelné aktivity v týždni. Používateľ si môže vytvoriť aktivity, ktoré sa následne vložia do tabuľky. Tieto aktivity si môže meniť alebo mazať. Aplikácia umožňuje vytváranie úloh a skúšok. Ku skúškam je možné nastaviť upozornenie, ktoré užívateľ obdrží v čase skúšky, alebo si tento čas môže v Nastaveniach zmeniť. Používateľ si tiež môže v Nastaveniach zmeniť aj to, ako bude jeho tabuľka vyzerať. Môže zmeniť, v ktoré dni si bude chcieť zaznamenávať aktivity alebo začiatočný a koncový čas. V aplikácii tiež možno nastaviť tmavý režim a ušetriť tak výdrž batérie. Bakalárska práca popisuje návrh, implementáciu, testovanie, a tiež budúce zámery s mojou mobilnou aplikáciou.
Streaming Ray Tracer na GPU
Dvořák, Jakub ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Současné GPU je možné snadno použít jako vysoce výkonné stream procesory a představují tak lákovou platformu pro implementaci raytracingu. V první části práce stručně přibližuji základy raytracingu, programovatelnou pipeline moderních GPU a možnosti jejího využití. V druhé části popisuji algoritmy využité pro implementaci jednoduchého raytraceru a rozebírám experimenty s ním provedené.
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Dočkal, Jiří ; Chudý, Peter (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem tvorby aplikace určené zadáním této bakalářské práce. V dokumentu jsou popisovány problémy a principy související s danou tématikou práce. Dokument dále popisuje vlastní realizaci aplikace a dosažené výsledky práce. Závěr pak obsahuje zhodnocení a možné cesty pro pokračování práce na projektu.
Rekonstrukce 3D informací o automobilech z průjezdů před dohledovou kamerou
Dobeš, Petr ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá 3D rekonstrukcí vozidel projíždějících před dohledovou kamerou. V práci je nejprve představena kalibrace dohledové kamery a souvislost automatické kalibrace s 3D informacemi o sledované dopravě. Dále jsou představeny algoritmy Structure from Motion a SLAM, společně s metodami pro odhad optického toku. Za účelem prozkoumání chování pro snímky projíždějících vozidel jsou provedeny experimenty s výpočtem korespondencí a algoritmem Structure from Motion. Následně je postup algoritmu Structure from Motion upraven. SIFT příznaky jsou nahrazeny algoritmem DeepMatching za účelem získání hustých bodových korespondencí pro následnou fázi rekonstrukce. Rekonstruované modely jsou dále zpřesněny aplikováním dodatečných omezení, která jsou specifická pro rekonstrukci projíždějících vozidel. Získané modely jsou poté vyhodnoceny. Veškeré zjištěné poznatky a informace o rekonstrukci vozidel jsou pak využity k navržení dalších modifikací, které by vedly k vytvoření zcela vlastního rekonstrukčního postupu, specializovaného přímo pro 3D rekonstrukci projíždějících vozidel.
Mobilní aplikace pro sdílené nakupování
Šťastná, Barbora ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, jež lidem provozujícím komunitní nakupování se svými známými usnadní jeho organizaci. Každý uživatel si tedy může vytvářet svoji vlastní komunitu, které nabízí společné nákupy či nějaké jeho produkty ke koupi. Tyto nabídky kategorizuje do jím spravovaných kanálů, z nichž si jeho přátelé vybírají jen ty, jejichž nabídky jim mají být zobrazeny. Je-li pak některými nějaká akceptovaná, zobrazí se mu potřebné informace o jejich dílčích nákupech. Aplikace tak uživatelům umožňuje nabízet svým známým sdílené nákupy např. přímo u nějakého pěstitele, od něhož by jako jednotlivci nemohli nakupovat. Tím si mohou společně obstarat kvalitní potraviny za příznivější cenu a rovněž kolektivním nákupem mohou redukovat produkci plastových obalů.
Android IP kamera
Chvála, Jan ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout systém, který by umožnil odesílání dat z videokamery mobilního zařízení a jejich zobrazení v reálném čase prostřednictvím webového prohlížeče. Součástí práce je popis použitých technologií a také popis cílové implementační platformy Android.K řešení získání a přenosu multimediálních dat byla využita technologie Web Real Time Communications (WebRTC), která je nativně podporovaná novými prohlížeči a komponentou WebView (Android verze 5.0 a výše). Zasílání push notifikací ze strany serveru na mobilní zařízení pro spuštění streamu je řešeno pomocí Google Cloud Messaging technologie.Výsledný systém umožňuje uživateli pomocí webového prohlížeče spustit aplikaci na mobilním telefonu a tím zahájit přenos multimediálních dat. Ten je možné parametrizovat a zabezpečit pomocí hesla.Přínosem práce je seznámení s technologií WebRTC a demonstrace jejího snadného využití implementací IP kamery na platformě Android.
Detekce zeleně v obraze
Černá, Tereza ; Herout, Adam (oponent) ; Přibyl, Bronislav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí vegetace v obraze. Jsou zde popsány přístupy k detekci vegetace. Pro vytvoření aplikace byla vybrána metoda detekce trávy ve videu v reálném čase. V práci je navrhnut nový způsob vyhodnocení metody, aplikace realizuje původní vyhodnocení po pixelech i nový způsob vyhodnocení po segmentech. Funkce detekce je ověřena na testovací sadě. V závěru práce jsou porovnány výsledky obou přístupů vyhodnocení a popsány výsledky testování. Úspěšnost správně detekované vegetace se pohybuje až k 86,32 %.
Prototypování fotografické kompozice pomocí rozšířené reality
Salát, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je detekce popředí a pozadí v obrazu, anglicky označováno jako image matting, a to s minimálním uživatelským vstupem pomocí trimap. Rozpoznání popředí obrazu je využíváno při kompozici fotografií nebo při výrobě koláží. Cílem práce je aplikovat vhodné algoritmy. V  tomto případě je použito A Global sampling matting v Android aplikaci. Hlavním výsledkem je jednoduchá intuitivní aplikace, se kterou je možné snadno vytvářet kreativní virální fotografie. K vývoji aplikace je přistupováno agilním způsobem a již od počátku byla veřejně k dispozici jako minimální produkt v otevřené alfa fázi na Google Play, později uvolněna do produkce. Přínosem práce je optimalizace uvedeného algoritmu pro mobilní zařízení a také paralelizace algoritmu na GPU, společně s veřejně dostupnou aplikací.
Detekce a rozpoznání registrační značky vozidla pro analýzu dopravy
Černá, Tereza ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem systému pro detekci a rozpoznání registračních značek vozidel. Práce je rozdělena do tří základních částí: detekce registračních značek, nalezení pozic znaků, rozpoznání znaků. Pro účely práce byla pořízena nová datová sada, která obsahuje 2814 registračních značek pro účely trénování klasifikátorů a 2620 značek pro vyhodnocení úspěšnosti. Pro detekci registračních značek byl natrénován kaskádový klasifikátor, který dosahuje úspěšnosti až 97,8 %. Ve všech nalezených pozicích jsou vyhledány pozice znaků. Pokud nejsou nalezeny, pak daný výřez není registrační značkou. Úspěšnost detekce po nalezení všech pozic znaků je až 88,5 %. Rozpoznání znaků probíhá pomocí natrénovaného SVM klasifikátoru. Systém úspěšně rozpozná bez chyby až 97,7 % všech správně nalezených registračních značek.
Letecká hra pro Android
Šabata, David ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem letecké hry pro platformu Android. Nejdříve budou popsány možnosti nativního vývoje a vývoje s využitím knihovny Libgdx. Dále budou vysvětleny principy, které se uplatňují při letu skutečného letadla, a jejich zjednodušené použití v leteckých hrách. Práce také shrne současné trendy v ovládání leteckých her na mobilních zařízeních a navrhne novou metodu založenou na dotykovém ovládání. S využitím tohoto ovládání bude navržena a implementována letecká hra. V závěru bude popsán proces testování a publikování, stejně jako možnosti dalšího vývoje této hry.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 999 záznamů.   začátekpředchozí351 - 360dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.