Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika komunikace v mateřské škole
Havlová, Markéta ; Filippová, Eva (vedoucí práce) ; Šormová, Kateřina (oponent)
(česky): Předložená bakalářská práce se zajímá o základní specifika komunikace v mateřské škole. Teoretické část této práce se věnuje jak obecné, tak specifické komunikaci mezi učitelkou a dětmi. Hlavní pozornost je věnována komunikačním funkcím, na kterých je vlastní komunikace postavena. Tato práce dále nabízí krátký pohled na český předškolní vzdělávací systém a stručně představuje alternativní vzdělávací programy se zvláštním zaměřením na program Začít spolu, na jehož základě funguje mateřská škola, ve které se natáčely audiovizuální podkladové materiály pro praktickou část této práce. Praktická část je koncipována jako kvalitativní popisná analýza specifických, často se opakujících ústředních znaků komunikace mezi učitelkou a dětmi. V závěru je možné navázání na zkoumanou problematiku vyjádřeno nutností dlouhodobého detailního výzkumu.
Alchymie v Ibn Chaldúnově pojetí středověké vědy
Havlová, Markéta ; Ondráš, František (vedoucí práce) ; Ženka, Josef (oponent)
Souhrn Předkládaná bakalářská práce se zabývá pojetím alchymie v Ibn Chaldūnově Mukaddimě. V práci jsou analyzovány její kapitoly, které se alchymií přímo zabývají, a dále texty Ibn Chaldūnových předchůdců, které Ibn Chaldūn v Mukkadimě cituje. Díky této komparaci bylo možné analyzovat Ibn Chaldūnův pohled na alchymii a zasadit jej do kontextu tehdejších názorů na vědy. V práci je rovněž akcentován Ibn Chaldūnův pohled na alchymii ve společenském kontextu a důsledky jejího praktikování pro lidstvo. I tyto názory lze srovnat s názory učenců, jako byl například Ibn Ḥazm a další, kteří se ve své době rovněž vyjadřovali k okultním vědám, kam Ibn Chaldūn alchymii zařazoval.
Veřejná prezentace Armády ČR ve vybraných českých médiích
Havlová, Markéta ; Hanzal, Jaromír (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Diplomová práce "Veřejná prezentace Armády ČR ve vybraných českých médiích" se zabývá veřejnou prezentací Armády České republiky a Ministerstva obrany ČR (dále resort obrany). V dnešní době je nutné dbát na vlastní veřejnou a mediální prezentaci, a pokud je to možné, spolupracovat s médii, která pomáhají veřejnosti utvářet si vlastní názor. Jedním z cílů naší práce bylo proto zjistit, jestli pro svou veřejnou komunikaci resort obrany využívá určité komunikační manuály a postupy, a za pomoci kvalitativní analýzy (rozhovory a vlastní průzkum dostupných materiálů) prozkoumat, jaká je jeho komunikační strategie a jaké nástroje jsou pro komunikaci s veřejností a s médii používány. Cílem kvantitativní obsahové analýzy bylo zjištění, jak se liší interpretace událostí spojených s resortem obrany v námi vybraných tištěných médiích (MF DNES, Blesk) od interpretace těchto událostí v resortních médiích (časopis A report, internetové stránky www.army.cz). Pro tuto analýzu jsme zvolili pět událostí, ve kterých jsme hledali obsahy zmiňující se o Armádě České republiky, resp. o resortu obrany. Potvrdili jsme, že se resort obrany řídí Rozkazem ministra obrany č. 17/2005, který upravuje pravidla pro komunikaci s veřejností i s médii, a že resortní veřejná komunikace je aktivní a využívá množství vlastních...
Specifika komunikace v mateřské škole
Havlová, Markéta ; Filippová, Eva (vedoucí práce) ; Šormová, Kateřina (oponent)
(česky): Předložená bakalářská práce se zajímá o základní specifika komunikace v mateřské škole. Teoretické část této práce se věnuje jak obecné, tak specifické komunikaci mezi učitelkou a dětmi. Hlavní pozornost je věnována komunikačním funkcím, na kterých je vlastní komunikace postavena. Tato práce dále nabízí krátký pohled na český předškolní vzdělávací systém a stručně představuje alternativní vzdělávací programy se zvláštním zaměřením na program Začít spolu, na jehož základě funguje mateřská škola, ve které se natáčely audiovizuální podkladové materiály pro praktickou část této práce. Praktická část je koncipována jako kvalitativní popisná analýza specifických, často se opakujících ústředních znaků komunikace mezi učitelkou a dětmi. V závěru je možné navázání na zkoumanou problematiku vyjádřeno nutností dlouhodobého detailního výzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
6 HAVLOVÁ, Marie
8 HAVLOVÁ, Martina
10 HAVLOVÁ, Michaela
2 Havlová, M.
2 Havlová, Marcela
6 Havlová, Marie
8 Havlová, Martina
10 Havlová, Michaela
4 Havlová, Miluše
2 Havlová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.