Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
První rok Miloše Zemana ve funkci prezidenta očima publicistiky ve vybraných českých týdenících
Havlová, Laura ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Trunečková, Ludmila (oponent)
(abstrakt) Přímá volba prezidenta v České republice s sebou přinesla změny zákonů, nový způsob vedení volební kampaně i celkový pohled na prezidentskou funkci. Už dlouho před samotnou volbou se odborná veřejnost a z nezanedbatelné části i veřejnost laická rozdělily na její zastánce a odpůrce. Když byl pak zvolen prezidentem Miloš Zeman, který je bezesporu silnou osobností vyvolávající emoce, vyhrotily se názory ještě více. Tato bakalářská práce si dala za cíl zjistit, zda se právě přímá volba a osobnost v ní zvoleného prezidenta promítla i do obsahů médií. Pro výzkum byly zvoleny čtyři týdeníky, Instinkt, Reflex, Respekt a Týden, ve kterých autorka sledovala první rok Miloše Zemana v roli prezidenta. Zároveň ve stejných periodikách zkoumala i první rok prezidenta předchozího, Václava Klause, a poznatky z obou sledovaných období porovnala. Srovnávala počty článků, jejich rozsah, téma, citové zabarvení, obrazový doprovod a autory a také titulní strany prezidentům věnované. Pro úplnost informací a mnohdy potřebný kontext je v práci uvedena také osobní a profesní biografie Miloše Zemana a informace o přímé volbě prezidenta v České republice.
Shockvertising a jeho vývoj v marketingové komunikaci
Havlová, Laura ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Díky internetu, mobilním zařízením a dalším technologickým inovacím mají reklamy ke spotřebitelům čím dál tím snazší cestu. Na druhou stranu právě množství kanálů a příležitostí, při kterých na nás mohou reklamy působit, nutí jejich zadavatele společně s reklamními agenturami k používání stále agresivnějších a neotřelejších technik, aby si získali pozornost veřejnosti. Jednou z forem reklamy, která se chce odlišovat, je shockvertising, neboli šoková reklama. Právě šokem v marketingové komunikaci se zabývá tato bakalářská práce. Jejím cílem je zjistit, jak se na používání shockvertisingu v české reklamě dívají sami reklamní pracovníci. Přestože šokové reklamy nejsou nikterak výjimečné, věnuje se jim velmi málo odborných publikací. Autoři je často řadí do sociální reklamy nebo je zkrátka uvádějí jako jeden z možných druhů kreativního zpracování. Tato práce si dává za úkol tento stav změnit a věnovat se systematicky právě jen shockvertisingu. K tomu je nezbytný teoretický základ, kterému je věnovaná první část práce. Druhou částí je pak výzkum, provedený formou deseti rozhovorů s tvůrci reklam z českých kreativních agentur.
Aktivity holdingu Agrofert perspektivou Mladé fronty Dnes a Lidových novin před a po jejich převzetí Andrejem Babišem
Havlová, Laura ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Zkoumání vlivů, které má vlastník na svá média, je v dnešní informační době důležitým tématem. Tato magisterská diplomová práce se zabývá potenciálním vlivem majitele na jeho noviny na příkladu koupě vydavatelství Mafra majitelem holdingu Agrofert Andrejem Babišem. Sleduje informování o aktivitách holdingu Agrofert ve dvou denících společnosti Mafra - v Mladé frontě Dnes a v Lidových novinách. Sledované období zahrnuje dva roky předtím a dva roky poté, co Mafru koupil vlastník Agrofertu a současný ministr financí Andrej Babiš (jde o období 25. 6. 2011- 24. 6. 2013 a 25. 6. 2013-24. 6. 2015). Práce, používající postupy kvantitativní obsahové analýzy, se zaměřuje na komparaci článků o Agrofertu ve sledovaných denících v těchto dvou časových úsecích. Ve vzorku 631 textů zkoumá dvě desítky kategorií, jako je například téma, umístění na stránce či citování Andreje Babiše, a zjišťuje, jak se změnil mediální obraz Agrofertu ve sledovaných periodicích. Proměna obsahu titulů Mafry po změně jejího vlastníka doposud nebyla rozsáhleji zpracována, jedná se tedy o první ucelenější vhled do této problematiky. Tato práce si dala za úkol přinést přehled změn, ke kterým ve sledovaném období došlo, a připravit půdu pro další, úžeji zaměřené výzkumy. Mezi nejzásadnější změny, které výzkum kromě jiného ukázal, patří...

Viz též: podobná jména autorů
6 HAVLOVÁ, Lenka
1 HAVLOVÁ, Linda
13 HAVLOVÁ, Lucie
6 Havlová, Lenka
13 Havlová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.