| |
|
Srovnání image Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby z pohledu klientů, zaměstnanců a veřejnosti
Kocourková, Pavlína ; Havlík, Josef (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
V diplomové práci se věnuji image faktorům Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby Znojmo, které je jednou z poboček Sdružení Podané ruce, o.s. Teoretická část práce je zaměřena na shromáždění poznatků týkajících se jednotlivých aspektů image organizace a jejich následné aplikaci na organizace občanské společnosti. Pomocí metody kvalitativního výzkumu stanovuji faktory, které podmiňují dobré jméno Kontaktního centra Netopeer z pohledu zaměstnanců, klientů a veřejnosti. Z výzkumu je patrné, že důležitými image faktory pro tuto organizaci jsou: chování pracovníků při styku se zákazníky a klienty, vstřícnost, výkonnost a odpovědnost zaměstnanců, odborná kompetence zaměstnanců, důvěra zákazníků a klientů v instituci, kvalita nabízených služeb, produktů a myšlenek a hygiena, čistota a estetika pracovišť instituce.
|
|
Francouzská politika vůči Sársku 1945-1955
Havlík, Josef ; Pešek, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Lucie (oponent)
Práce se zabývá vývojem francouzské politiky vůči Sársku od roku 1945, kdy byly vytvořeny první plány na uskutečnění hospodářské unie mezi Francií a Sárskem, po sárské odmítnutí přijmout postavení mezinárodního území pod správou Rady Evropy v roce 1955. Cílem práce, která se zaměřuje především na dění uvnitř francouzské administrativy v Paříži a v Sársku, je dokázat, že příčinou neúspěchu francouzského pokusu anektovat Sársko byla řada vnitřních a vnějších faktorů. V popředí těchto příčin stojí nezájem francouzského úřednického aparátu o Sársko, které nikdy nebylo prioritou pařížské administrativy, jakožto i neschopnost spolupráce jednotlivých aktérů a nekompetence jednotlivých institucí. Po skončení druhé světové války Francie přednesla své nároky v Sársku, které ospravedlňovala svou naléhavou potřebou zajistit přístup k uhlí. Vedlejší rovinou anexe Sárska mělo být oslabení německého hospodářského potenciálu. Vytvoření hospodářské unie v roce 1947 předcházelo pouze povrchní plánování, jehož důsledky se staly trvalou zátěží pro francouzsko-sárské vztahy. Ačkoliv partnerství obou zemí bylo zpočátku zdrojem značného optimismu, postupně mezi Francií a Sárskem došlo k odcizení. Impozantní vzestup Německa, které začátkem padesátých let začalo nabírat na síle, způsobil pochybnosti pragmaticky uvažujících...
|
| |
|
Porovnání dopravních systémů Bergmann a Annaburger v podnicích zemědělské prvovýroby.
HAVLÍK, Josef
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním výměnných traktorových dopravních systémů firem Bergmann a Annaburger ve dvou podnicích zemědělské prvovýroby. Traktorové dopravní systémy se skládají z tažného a přípojného vozidla, které může být nosičem několika druhů nástaveb. V našem případě se jedná o korbu, rozmetadlo hnoje a cisternu. Porovnávány byly technické parametry jednotlivých výměnných systémů a zkušenosti z provozu obou majitelů s těmito stroji, dále pak jejich funkčnost, časová náročnost výměny nástaveb, komfort obsluhy stroje, jeho poruchovost, popřípadě servisní zajištění těchto strojů. Jedním z nejdůležitějších kritérii pro hodnocení je využití jednotlivých nástaveb a rozbor investičních a provozních nákladů obou výměnných systémů, kterými se tato práce ve velké míře také zabývá. Oba výměnné systémy jsou na vysoké technické úrovni zpracování. Firma Annaburger však nabízí v základním provedení větší komfort pro ovládání systému, než konkurenční Bergmann. Z porovnání konstrukce a technické specifikace obou strojů vyplývá, že stroje firmy Annaburger jsou konstrukčně důmyslněji řešeny a v praxi jsou i oblíbenější. Z ekonomických porovnání těchto systémů jsem zjistil, že výměnný dopravní sytém Annaburger HTS 22.79 je o 22,82 Kč na ujetý kilometr levnější a o 10,05 Kč na převezenou tunu materiálu méně nákladný než konkurenční Bergmann Vario440.
|