Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Environmentální tematika v nation brandingu: příklad Slovinska
Havlíčková, Marta ; Tomalová, Eliška (vedoucí práce) ; Váška, Jan (oponent)
Předkládaná práce se zaměřuje na přístup Slovinska k propagaci státu v zahraničí. Jde o malou zemi s dvěma miliony obyvatel, která trpěla nízkou viditelností a kterou část světové veřejnosti zaměňovala se Slovenskem. To se Slovinsko rozhodlo změnit pomocí národní značky. Pozitivní vnímání země přispívá k ekonomickému rozvoji státu. Je také ideálním prostředkem, kterým mohou malé státy prosadit svůj vliv na mezinárodním poli Práce popisuje postupný vývoj vytváření národní značky a její implementaci. Práce popisuje i institucionální zakotvení, práce koordinuje Vládní úřad pro komunikaci. Slovinsku se podařilo vytvořit značku zelené země, s kvalitou života pro všechny. Aby byla národní značka úspěšná, musí být založena na reálných prioritách státu. V případě Slovinska je ekologie přítomna i v jeho prioritách domácí a zahraniční politiky. Sledované indikátory ukazují, že výkon Slovinska v ochraně životního prostředí se v různých oblastech liší. V některých oblastech je Slovinsko lídrem v rámci EU, v jiných, například v dopravě, je jeho výkon podprůměrný. Práce dochází k závěru, že značka je založena na reálných základech, neboť určitá část environmentální politiky je efektivní.
Environmentální tematika v nation brandingu: příklad Slovinska
Havlíčková, Marta ; Tomalová, Eliška (vedoucí práce) ; Váška, Jan (oponent)
Předkládaná práce se zaměřuje na přístup Slovinska k propagaci státu v zahraničí. Jde o malou zemi s dvěma miliony obyvatel, která trpěla nízkou viditelností a kterou část světové veřejnosti zaměňovala se Slovenskem. To se Slovinsko rozhodlo změnit pomocí národní značky. Pozitivní vnímání země přispívá k ekonomickému rozvoji státu. Je také ideálním prostředkem, kterým mohou malé státy prosadit svůj vliv na mezinárodním poli Práce popisuje postupný vývoj vytváření národní značky a její implementaci. Práce popisuje i institucionální zakotvení, práce koordinuje Vládní úřad pro komunikaci. Slovinsku se podařilo vytvořit značku zelené země, s kvalitou života pro všechny. Aby byla národní značka úspěšná, musí být založena na reálných prioritách státu. V případě Slovinska je ekologie přítomna i v jeho prioritách domácí a zahraniční politiky. Sledované indikátory ukazují, že výkon Slovinska v ochraně životního prostředí se v různých oblastech liší. V některých oblastech je Slovinsko lídrem v rámci EU, v jiných, například v dopravě, je jeho výkon podprůměrný. Práce dochází k závěru, že značka je založena na reálných základech, neboť určitá část environmentální politiky je efektivní.
NRA a její vliv na americkou politiku
Havlíčková, Marta ; Sehnálková, Jana (vedoucí práce) ; Čapinská, Barbora (oponent)
Práce se zabývá zájmovou skupinou ​National Rifle Association ​(NRA) v USA. Cílem práce je analyzovat vliv NRA na americkou politiku. Za tímto účelem práce zkoumá různé aspekty NRA, konkrétně její členskou základnu, organizační strukturu, veřejnou image a financování. Popisuje také, jakými tématy se NRA zabývá, jaké má politické cíle a analyzuje metody, které používá k jejich dosažení na federální úrovni USA. Dochází k závěru, že NRA považuje jakékoli omezování nákupů, držení a užívání zbraní za porušení ústavních práv. Všechny návrhy na zvýšení regulace zbraní považuje za krok k vytvoření celonárodního registru zbraní a k jejich následné konfiskaci. Zvýšení regulace se jí daří zabránit díky efektivní mobilizaci voličů, lobbingu a finanční podpoře spřízněných kandidátů. Ačkoli se prezentuje jako apolitická organizace, podporuje převážně republikány.
Aktualizace programu rozvoje obce
Havlíčková, Marta ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Luštický, Martin (oponent)
Cílem práce je navrhnout aktualizaci existujícího plánu rozvoje města Nová Včelnice, zapojit veřejnost do plánování a výsledné oblasti plánu spojit s možnostmi financování. V teoretické části jsou rozebírány základní pojmy, které úzce souvisí s tématem práce -- strategický management obce, strategické plánování obce, zapojení veřejnosti do strategického plánování. Další část teorie rozebírá přímo plán rozvoje -- informuje o jeho obsahu a metodických možnostech. V neposlední řadě je nutné teoreticky ošetřit propojení plánu s možnostmi financování. Praktická část se zabývá strategickou analýzou a využívá k tomu socioekonomickou a SWOT analýzu. Z těch následně vychází při aktualizaci Programu rozvoje města Nová Včelnice. Priority rozvoje a projekty jsou následně koordinovány s možnostmi jejich financování.

Viz též: podobná jména autorů
1 HAVLÍČKOVÁ, Markéta
10 HAVLÍČKOVÁ, Martina
4 Havlíčková, Magda
1 Havlíčková, Marcela
2 Havlíčková, Marie
10 Havlíčková, Martina
5 Havlíčková, Michaela
1 Havlíčková, Miroslava
3 Havlíčková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.