Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  začátekpředchozí90 - 99další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
České filmové produkční společnosti a jejich specifika
Hlůšková, Alžběta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá fungováním filmových produkčních společností na českém trhu. Nejprve jsou vymezeny termíny jako filmová produkční společnost a jsou popsány právní formy podnikání, kterých tyto společnosti nabývají. Následně jsou charakterizovány filmové žánry, které mohou být předmětem produkce těchto společností. Práce je zejména zaměřena na možnosti financování filmové tvorby produkčních společností. Je zde uvedeno několik způsobů financování filmu. V praktické části byly na příkladu vybraných filmových produkčních společností ukázány různé způsoby financování. Nakonec v závěru došlo k potvrzení hypotézy stanovené v úvodu, a to té, že způsoby financování filmu závisí na typu filmové produkce.
Využití online nástrojů v marketingové komunikaci
Kapusta, Tomáš ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- Internetem a klade důraz na jeho marketingové využití. Pojednává o historickém vývoji Internetu u nás i ve světě a zkoumá uživatele českého Internetu. Následně jsou probrány výhody a nevýhody Internetu jako marketingového nástroje společně s analýzou médií a přesycenost reklamou. Práce posléze odkrývá některé důležité formy a nástroje internetového marketingu s ohledem na praktickou část této práce. Jde například o virální marketing, buzz marketing či fenomén poslední doby, jímž jsou sociální sítě. V sekci buzz marketing jsou zmíněny osobní zkušenosti z nekalé praxe mediálních agentur. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je proveden sekundární a primární výzkum týkající smyslu a charakteristik se virálních videí. Z těchto analýz vychází výsledné shrnutí klíčových zjištění a doporučení pro tvorbu úspěšných virálních videí.
Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním a ekonomické, právní a morální aspekty jeho činnosti
Tyleček, Ondřej ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Patočka, Jiří (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou autorského práva v oblasti hudby a vysvětlit principy, na kterých funguje Ochranný svaz autorský (OSA). Práce se věnuje popisu činnosti OSA a problematickým oblastem v praktickém výkonu správy autorských práv k hudebním dílům. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s činností OSA, objasněny kompetence řídících orgánů, popsány základní principy kolektivní správy práv, popsán systém výběru a rozúčtování autorských odměn a je zde rovněž vysvětlena vazba OSA na státní rozpočet České republiky. V praktické části práce je proveden výzkum mínění odborné veřejnosti o problematice OSA a jsou zde popsána praktická témata správy autorských práv. Závěrečná část pak nabízí OSA a aktérům správy autorských práv řešení některých nedostatků.
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Kašparová, Barbora ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit je, případně doporučit možná vylepšení.
Digitální technologie v českých kinech
Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu "Digitální technologie v českých kinech". Pojednává o technické inovaci kin -- digitalizaci, která je v současné době hlavním tématem filmového průmyslu. Digitalizace vytváří nové šance a zároveň hrozby pro kina. Práce mapuje vývoj a současný stav kin, způsob jak se kina vyrovnávají s digitalizací a nerovný konkurenční boj jednosálových a vícesálových kin v České republice se zaměřením na Středočeský kraj. Dále práce prostřednictvím dotazníku prezentuje názory návštěvníků kin.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.
Divadelní festivaly v ČR - Letní shakespearovské slavnosti
Müllerová, Barbora ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na jeden z nejvýznamnějších divadelních festivalů svého druhu na území České republiky -- Letní shakespearovské slavnosti. Největší důraz je kladen na lokalitu Prahy, hlavní scénu festivalu v prostorách Nejvyššího purkrabství Pražského hradu a celkový význam festivalu pro hlavní město. Začátek je věnován historii Letních shakespearovských slavností z pohledu vzniku i vývoje programu. Mnoho prostoru získal marketing, který je nezbytný při pořádání jakékoli kulturní akce. Dozvíme se zde o divadelním festivalu jako specifickém produktu a jak takovému produktu udělat reklamu. Důležitým bodem je návštěvnost festivalu a názory diváků. Další kapitola je věnována financování Letních shakespearovských slavností a možnostem získání finanční i mediální podpory. Práce ukazuje i přípravy a průběh festivalu v praxi. Specifikem tohoto projektu je propojení divadelních představení a kulturní památky, proto se další část bakalářské práce zmiňuje o dějišti a záležitostech s ním souvisejících. Závěrečné části jsou zaměřeny na dramaturgický plán Letních shakespearovských slavností v nadcházejících letech a porovnání významu festivalu nejen v měřítku České republiky.
Transformace pražské divadelní sítě
Lišková, Kristýna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je transformace pražské divadelní sítě. Popisuje historii a vývoj pražské divadelní sítě a analyzuje současný stav pražských divadel, která byla zřizována Magistrátem hl. m. Prahy a prošla první vlnou transformace na jinou právní formu v roce 2002. Dále se zabývá financováním divadel a grantovým systémem hl. m. Prahy a srovnává tento systém se zkušenostmi z Německa a jeho hlavního města. Poslední část navrhuje možná řešení transformace na různé právní formy.
Socioekonomický význam Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech v rámci Karlovarského kraje
Žahourková, Jana ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Korda, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá socioekonomickým významem konání Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v rámci Karlovarského kraje. Na historii a charakteristice filmových festivalů obecně ukazuje socioekonomický význam takové akce pro kraj, ve kterém je pořádán. Zároveň přibližuje specifika Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, jeho podobu a program.
Zpravodajská televize Z1: Změny v koncepci za účelem zefektivnění provozu
Doušová, Aneta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce popisuje restrukturalizaci nové digitální televize Z1, která začala vysílat v roce 2008. Z1 postihly problémy, které si vyžádaly razantní kroky v rámci sanace, už v prvních měsících působení na českém mediálním trhu. První část práce se věnuje přehledu a srovnání zpravodajských televizí v České republice. Dále jsou zmíněny také příčiny a způsoby řešení krize. Druhá část demonstruje realizaci restrukturalizace za účelem zefektivnění provozu na soukromé zpravodajské televizi Z1, která fázi krize prozatím díky sanaci úspěšně překonala.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   začátekpředchozí90 - 99další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Hanzlík, Jakub
7 Hanzlík, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.