Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 101 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vstup filmové služby Netflix na český filmový trh
Kawulok, Filip ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Blažková, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zaměří na distribuci filmů přes internet, zejména na americkou službu Netflix a její dopad na nedávný vstup na český filmový trh. V teoretické části bude zpracován přehled minulých a současných filmových distribučních oken. V praktické části bude zpracováno dotazníkové šetření, jehož cílem bude zjistit, jak se službě Netflix podařilo dostat se do povědomí konzumentů filmové kultury v České republice.
Post-materialistické hodnotové orientace a její difúze ve světě a mezi státy Evropské unie
Sekerová, Simona ; Dostál, Petr (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Práce představuje Inglehartovu teorii rozšíření postmaterialistických hodnot v kontextu dalších teorií, ze kterých Inglehart vycházel, jako např. Maslowovy teorie hierarchie lidských potřeb nebo Kuhnovy teorie vědeckých revolucí. Dále práce rozebírá názory, které se s Inglehartem snažily v různých bodech polemizovat, konkrétně Fukuyamovy a Huntingtonovy odlišné pohledy na vztah mezi unikátním kulturním prostředím a abstraktními univerzálními procesy, které s sebou přináší přechod k postmaterialistickým hodnotám v každé společnosti. Ve své poslední části práce představí základní metodologii pro měření rozšíření postmaterialistického přemýšlení ve společnosti a představí statistická data sledovaná v několika desítkách evropských států již od osmdesátých let.
Možnosti financování českého celovečerního hraného filmu z pohledu tvůrců
Pinďáková, Eliška ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Tato práce se zabývá zhodnocením možností financování českého celovečerního hraného filmu z pohledu tvůrců. První část se zaobírá přehledem daných možností a jejich stručným popisem, druhá část je zaměřena na analýzu rozhovorů s tvůrci, kteří odpovídali na otázky ohledně výběru producenta, výše rozpočtu projektu, zkušeností s konkrétními zdroji a závěrem předkládali své názory na obecný stav financování českého filmu. V závěrečném shrnutí jsou pak uvedený výsledky analýzy.
Management filmového festivalu a jeho specifika
Gabrielová, Alžběta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce mapuje oblast filmových festivalů. V první části jsou popsány funkce filmových festivalů a jejich možná kategorizace. Pro lepší orientaci v problematice je část práce věnována všeobecnému a českému historickému kontextu vzniku filmových přehlídek. Soustředí se na zájmové skupiny, které ovlivňují jejich fungování. V druhé části následně analyzuje současnou situaci a zaměřuje se na konkrétní případ Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Analyzuje jeho programové aktivity. Popisuje procesy, které probíhají během organizování filmového festivalu a zkoumá jeho vnitřní a vnější podmínky. Mapuje složení organizačního štábu a shrnuje odpovědnosti jednotlivých pozic.
Postupy při plánování strategie QFF Mezipatra
Mladá, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Blinka, Roman (oponent)
Cílem diplomové práce je určení silných stránek a budoucích hrozeb, které by mohly ohrozit chod Mezinárodního queer filmového festivalu Mezipatra za pomoci metod strategické analýzy a kvalitativního výzkumu a následně navrhnout směr další činnosti do budoucích let. Teoretická část se zaměřuje na popis struktury festivalu, specifika neziskových organizací a dále charakterizuje vybrané postupy strategické analýzy. V praktické části analyzuji festival díky postupům strategické analýzy a dále využívám neformálních rozhovorů se členy organizačního štábu a vlastní zkušenosti s výkonnou pozicí na festivalu a nastiňuji současný stav činnosti a další směr, kterým by se měl festival ubírat
Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství
Gruberová, Laura ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství se zaměřuje na oblast českého knižního trhu a na marketingové nástroje, které jsou v současné době používány knižními nakladateli. Cílem práce je na základě kvalitativního výzkumu zhodnotit marketingové nástroje konkrétního českého knižního nakladatelství a navrhnout možná zlepšení jejich použití. Teoretická část práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti knižních nakladatelství a knižního marketingu, které slouží jako východisko pro praktickou část práce. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů knižního nakladatelství Argo, uvádí pozitiva a negativa těchto nástrojů a v závěru přináší návrhy na jejich zlepšení. Tato část práce vychází z marketingové situační analýzy nakladatelství, analýzy dostupných dat o činnosti nakladatelství a z hloubkového rozhovoru s jedním z jeho kmenových autorů. Práce je přínosná především pro knižní nakladatele a prodejce, kteří z této práce mohou získat informace o možných marketingových nástrojích. Pro čtenáře knih je tato práce zajímavá především z pohledu získání informací o tom, jak jim může marketing napomoci při výběru knih.
Rozhodování pražských filmových diváků
Macháček, Ivan ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Cílem této práce je zmapovat postoje pražských filmových diváků ke sledování filmů v kině a doma a zjistit, podle jakých faktorů se rozhodují při výběru konkrétního filmu ke zhlédnutí. Prostředky k dosažení tohoto cíle jsou rešerše existující literatury spojené s tímto tématem a vlastní výzkum formou dotazníkového šetření na vzorku obyvatel Prahy s odpovídajícím demografickým složením. Nejzásadnější závěry tohoto šetření se týkají četnosti sledování filmů v kině a doma, postojů k původu a lokalizaci filmů, postojů k jednotlivým žánrům, faktorů ovlivňujících výběr filmu a porovnání výsledků jednotlivých demografických skupin (podle pohlaví, věku a vzdělání) v rámci těchto okruhů.
Využití marketingového mixu v knižním nakladatelství
Pažúrová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing středně velkého knižního nakladatelství Kniha Zlín. Cílem práce je analyzovat nástroje komunikačního mixu, tyto nástroje zhodnotit a navrhnout doporučení, která by komunikaci nakladatelství se zákazníky mohla vylepšit. V úvodní části je pozornost věnována vymezení marketingových pojmů a marketingového mixu se zaměřením na knižní trh, dále se pak práce věnuje specifikaci českého knižního trhu. Praktická část práce je zaměřena na nakladatelství Kniha Zlín, zahrnuje popis společnosti a analýzu komunikačních nástrojů, na kterou navazuje zhodnocení komunikačního mixu a doporučení pro jeho zefektivnění.
Výroba hudebních pořadů v České televizi se zaměřením na kanál ČT art
Linhartová, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat proces vývoje a výroby hudebních pořadů a postavení hudby ve vysílání České televize, analýza vývoje sledovanosti nově vzniklého kanálu ČT art a zastoupení hudebních pořadů a jejich jednotlivých žánrů na tomto kanálu. Teoretická část práce definuje související pojmy a objasňuje role jednotlivých úseků při procesu vývoje a výroby pořadů. Praktická část porovnává různé způsoby průběhu výroby na konkrétních čtyřech případech, zjišťuje vývoj sledovanosti na kanálu ČT art za jednotlivé roky a podrobně mapuje hudebně zaměřená vysílací okna.
Případová studie Festivalu otrlého diváka
Mandovec, David ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje bližší analýze Festivalu otrlého diváka. Teoretická část poskytuje základní terminologii zaměřenou na filmový turismus a marketingovou oblast doplněnou o filmovou teorii. Praktická část implementuje specifické prvky na reálnou situaci festivalu, rozebírá vývoj do současnosti, provoz a zejména jeho marketingové nástroje. Na základě informací čerpaných z rozhovoru a dalších zdrojů dochází k jeho zhodnocení, s využitím SWOT analýzy, a posléze navržení doporučení ke zvýšení efektivnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 101 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Hanzlík, Jakub
7 Hanzlík, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.