Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 389 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén IKEA: Filozofie marketingu a strategické komunikace od počátků do současnosti
Procházková, Pavla ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem "Fenomén IKEA: Filozofie marketingu a strategické komunikace od počátků do současnosti" je vysledovat, jaké hlavní myšlenky stály u zrodu fenoménu IKEA, jakou strategii a jaké komunikační nástroje používal v počátcích firmy její zakladatel Ingvar Kamprad. Přičemž nejde pouze o počáteční vizi firmy, charakteristickým znakem marketingu a komunikace firmy IKEA je fakt, že působí na klienty v dlouhodobém horizontu, jedná se vlastně o proces dlouholeté série komunikačních postupů zaměřených na klienty. IKEA je hodnocena i jako pionýr interní komunikace. K filozofii budování firmy patří orientace na rodinu, domov, na řešení otázek a problémů všedního každodenního života, hledání racionálních řešení, udržení dostupné ceny výrobků při zachování dobré kvality, snaha udržet se "in" díky modernímu designu. V teoretické části seznamuje práce obecně s významem a úlohou strategické komunikace obchodních firem a s jejími jednotlivými aspekty. V praktické části zodpovídá diplomová práce na základě kvalitativního výzkumu a pomocí analýzy zdrojového materiálu otázku, jaké vize, jaký styl komunikace (se zákazníky, spolupracovníky, zaměstnanci) a jaké marketingové nástroje byly v počátcích fungování firmy IKEA určující pro pozdější celosvětovou prosperitu a oblibu této firmy a popisuje, jakým...
Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022
Kohout, Jakub ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Má bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022" za pomocí dostupných dat zkoumá komplexní marketingovou komunikaci Českého olympijského týmu. V práci nejdříve popisuji teoretické základy oboru marketingu a sportovního marketingu, následně představuji problematiku marketingové komunikace v rámci olympijských her. V praktické části za pomocí polostrukturovaných rozhovorů s členy marketingového týmu Českého olympijského týmu a SWOT analýzy vyvozuji závěry a nabízím doporučení pro další strategii marketingové komunikace Českého olympijského týmu. Práce podrobně zkoumá všechny marketingové nástroje a kanály Českého olympijského týmu.
Dopad digitální distribuce hudby na strukturu skladeb a způsob jejich vydávání
Škopek, Matěj ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tématem této práce jsou hudební skladby a potencionální dopad moderního způsobu jejich distribuce na jejich strukturní charakteristiky, celkovou podobu a způsob jejich vydání. V práci jsou vzájemně porovnána dvě období, a to z rozmezí let 2005-2010 a 2015-2020, tedy před a po nárůstu popularity hudebních streamovacích služeb, jako je například Spotify. Autorovým cílem je nalézt korelační vztah proměny jím vybraných parametrů s vývojem hudebního průmyslu a hudební distribuce. Autor v této práci nejprve představuje koncept distribuce v širším, obecném slova smyslu a jeho roli jakožto součásti marketingového mixu. Navazuje úloha distribuce v kontextu hudebního průmyslu a podrobnější popis situace a celkové podoby hudebního trhu v každém z vymezených časových úseků. Pro každý zkoumaný rok bylo zvoleno 10 skladeb, které se umístily na nejvyšších příčkách amerického hudebního žebříčku Billboard Hot 100. Součástí autorova výzkumu je tedy 120 nahrávek. Sledovanými parametry jsou délka skladby, její tempo, umístění prvního refrénu, celkový počet refrénů a to, zda skladba vyšla jakožto samostatný single. Autor představuje pět hypotéz, které vycházejí z publikací autorů z hudební sféry. Dle očekávání by skladby, které vyšly ve druhém období, měly být kratší, rychlejší, s dřívějším umístěním prvního refrénu, s...
Rebranding fotbalového klubu SK Slavia Praha a jeho dopad na marketingovou komunikaci
Kalous, Tomáš ; Ortová, Nina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rebrandingem klubu SK Slavia Praha provedeného v roce 2022, konkrétně pak se zaměřením na postoje a pohledy fanoušků na novou vizuální identitu. Ačkoliv byla změna vizuální identity přijata pozitivně profesionály, klub Slavia Praha nezveřejnil šetření, které by potvrzovalo či vyvracelo, zdali tomu tak bylo i v případě cílové skupiny v podobě fanoušků. Tato práce se skládá ze tří částí - teoretických východisek, brandingu sportovních klubů a výzkumné části Ty nejprve přináší vhled do problematiky řízení značky, dále pak detailněji popisují branding vybraných sportovních klubů z tuzemska i ze zahraničí, a to včetně popisu rebrandingu klubu SK Slavia Praha v roce 2022 a jeho vliv na marketingovou komunikaci. Výzkumná část přibližuje popis výzkumu a prezentaci analýzy výsledků, které byly provedeny metodou otevřeného kódování po individuálních hloubkových rozhovorech. V diskusi pak autor poskytuje vhled do vnímání nové identity primární cílovou skupinou komunikace klubu a zároveň poskytuje doporučení pro další komunikaci klubu. Z výsledku výzkumného šetření vyplývá, že cílová skupina přijala rebranding pozitivně a tato praktika tak splnila cíle, které si klub vytyčil.
Změna klientely Lázní Priessnitz v období První republiky
Hlaváčková, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zkoumání vlivu propagace na změnu klientely lázní Priessnitz v Jeseníku. Práce zohledňuje počátky lázní a jejich historii a zaměřuje se konkrétně na období první republiky, analýzu značky a propagačních aktivit využívaných lázněmi. Úvodní část představí teoretické základy, které jsou relevantním prvkem pro praktickou část práce. Na základě těchto informací je představena analýza komunikačních a propagačních materiálů vydaných a používaných v období první republiky. Dále se teoretická část věnuje představení historického kontextu a nabízí přehled klíčových událostí od roku 1914 do zhruba roku 1919 a seznamuje čtenáře stručně s historií politické, hospodářské a sociální situace v nově vzniklém Československu. Následuje přehled historie lázeňství a výčet konkurenčních lázeňských zařízení v daném období na území ČSR, konkrétněji na pohraniční části Slezska a zároveň jsou představeny využité propagační materiály. Poté se práce zaměřuje na samotné lázně Priessnitz a analyzuje značku, komunikační a propagační aktivity a klientelu. Na základě uvedení časového kontextu a obsahové analýzy historických materiálů je zkoumáno, jak se v období zhruba 1918-1938 změnila klientela lázní v důsledku situace v novém státě, a to i díky propagaci a komunikaci značky.
Analýza a efektivita marketingové strategie města Dubaj v letech 2010-2020
Saarová, Patricie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a efektivitu marketingové strategie Dubaje v letech 2010-2020. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy spojené s marketingem a destinacemi, včetně definice marketingu a destinace, principů destinačního managementu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Deskriptivní část práce popisuje vývoj Dubaje jako turistické destinace a identifikuje faktory, které přispěly k jejímu úspěchu. Praktická část zahrnuje komparativní analýzu marketingových aktivit v obdobích 2010-2015 a 2016-2020, podloženou dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy jsou následně navržena komunikační doporučení.
Marketingová komunikace značky GolfDigest C&S
Fridrich, Viktor ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ortová, Nina (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikace české jazykové mutace amerického golfového časopisu GolfDigest. Cílem je porozumět souvislostem s marketingovým mixem a zanalyzovat jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení zkratek, marketing golfu, marketing tištěných médií a marketingový mix. Důraz je kladen na nástroje marketingové komunikace, jako je přímý prodej, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, online marketing a public relations. Práce dále zahrnuje situační analýzy SWOT, PESTLE a Porterův model pěti sil. Analyticko-deskriptivní část se zaměřuje na český a slovenský golfový trh a analyzuje americký časopis GolfDigest. Zkoumá se marketingový mix, včetně produktu, ceny, distribuce a marketingové komunikace, která zahrnuje reklamu, emailing, webové stránky, sociální média a další. Konkurenční analýza zahrnuje časopis Golf a Premium Golf. Na základě získaných poznatků jsou navržena doporučení pro zlepšení v oblasti webových stránek, emailingových kampaní, sociálních sítí a Open Tour. Práce přináší ucelený pohled na marketingovou komunikaci golfového časopisu GolfDigest a může sloužit jako zdroj inspirace pro další výzkum v oblasti marketingu a sportovních médií.
Komunikace v myslivosti
Vavřich, Adam ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací největší české zájmové myslivecké organizace - Českomoravské myslivecké jednoty, z.s. Dále se práce zabývá názorem veřejnosti na oblasti myslivosti a komunikace v myslivosti. Hlavním cílem práce je představit komunikační mix Českomoravské myslivecké jednoty, marketing této organizace a její interní komunikaci. První část práce je věnována vymezení teorie v oblasti myslivosti, komunikace a marketingu zájmových sdružení. Je zde představen teoreticko-metodologický rámec zkoumaných pojmů a subjektů. V metodologické části jsou podrobně popsány výzkumné cíle a použité metody výzkumu. Praktická část obsahuje samotný výzkum, který je ve své podstatě rozdělen na dvě hlavní části - jednu tvoří dotazníkové šetření a druhá je podrobně zaměřena na jednotlivé složky komunikačního mixu Českomoravské myslivecké jednoty. Na závěr praktické části je představen soubor doporučení v oblasti komunikace a public relations Českomoravské myslivecké jednoty. V oblasti komunikace mysliveckých organizací neexistuje, kromě této bakalářské práce, mnoho odborných prací. Práce rozšiřuje penzum teoretických znalostí v oblasti myslivosti a komunikace zájmových neziskových organizací.
Mediální prostor věnovaný týmu FC Slovan Liberec v deníku Sport
Dlask, Jakub ; Chrenčík, Roman (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "Mediální prostor věnovaný týmu FC Slovan Liberec v deníku Sport" se zabývá zjištěním a porovnáním, jaký prostor dostával FC Slovan Liberec v Deníku Sport v porovnání s vítězi třech předešlých ročníků české nejvyšší fotbalové soutěže. V teoretické části nejprve pomocí odborné literatury popisuji provázanost sportu a žurnalistky a poté definuji specifika sportovní žurnalistiky. Dále pak představuji deník Sport, který byl jakožto jediný český sportovní deník využit pro výzkum v této bakalářské práci. V metodologické části nejdříve pomocí odborné literatury charakterizuji kvantitativní obsahovou analýzu, kterou jsem si vybral jako výzkumnou metodu. Na to navazuji popisem teoretických východisek, stanovením výzkumných otázek a sepsáním hypotéz. V analytické části pak popisuji svůj postup při výzkumu a následně porovnávám a prezentuji nasbíraná data.
Marketingová komunikace DFL a Bundesligy
Kaminski, David ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce rozebírá sportovní marketingové strategie využívané německou Bundesligou a jejím řídícím orgánem, Deutsche Fußball Liga (DFL), s důrazem na komunikační kanály a srovnávací analýzu s klíčovými evropskými soupeři. V první části práce jsou rozebrány teoretické základy sportovního marketingu, marketingový mix ve sportu a cílové skupiny, poté následuje historický kontext Bundesligy a vzniku DFL. Následně je zkoumána komunikační strategie DFL pro sezónu 2021/22 se zaměřením na kanály, jako jsou sociální sítě, webové stránky, mediální komunikace a DFL Magazin. Je provedeno srovnání marketingových strategií anglické Premier League, španělské La Ligy, italské Serie A a francouzské Ligue 1 s cílem identifikovat jedinečné silné stránky DFL a oblasti, které je možné zlepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 389 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.