Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podniku
HOLÁ, Monika
Hlavním cílem této práce je analyzovat vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků a navrhnout doporučení ke změně. V první části práce je teorie podnikové kultury a spokojenosti zákazníků. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření pomocí dotazníku VSM 1994 a 2013 a TBSD. Tímto dotazníkovým šetřením byly zjištěny kulturní dimenze zaměstnanců ve firmě. Tentýž průzkum byl proveden mezi zákazníky. Dále byl proveden průzkum zaměřený na spokojenost zákazníků se službami podniku. V návaznosti na tyto dotazníky byly navrženy možné změny a vylepšení, které může společnost přijmout, aby zlepšila svou podnikovou kulturu.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného restauračního zařízení
HOLÁ, Monika
Cílem bakalářské práce bylo zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými ve vybraném restauračním podniku. V první části bakalářské práce byly definovány základní pojmy z oblasti služeb, marketingu a marketingového výzkumu. V praktické části byla popsána vybraná restaurace. Analýza spokojenosti byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Zjištěné informace byly zpracovány do grafů. Následně bylo navrhnuto několik možných zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
5 HOLÁ, Marcela
4 HOLÁ, Markéta
10 HOLÁ, Michaela
16 HOLÁ, Miroslava
3 Holá, M.
5 Holá, Magda
5 Holá, Marcela
2 Holá, Mariana
4 Holá, Marie
4 Holá, Markéta
12 Holá, Martina
10 Holá, Michaela
16 Holá, Miroslava
3 Holá, Mlada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.