Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 496 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na značku NINJAGO na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část a popisuje proces strategického plánování a řízení produktu. Teoretická část začíná od situační analýzy, pokračuje výstupy ze situační analýzy, marketingovými cíli, strategií směrem k zákazníkovi a konkurenci. Následuje marketingový mix, akční plán, monitoring a vyhodnocení. Druhá kapitola se věnuje praktické části, ve které je strategie podrobena analýze v krocích popsaných v teoretické části. Získané informace a doporučení jsou následně shrnuty v poslední části druhé kapitoly.
Svoboda v práci – proces přerodu na svobodnou firmu
Stradiotová, Žaneta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce analyzuje proces přerodu podniku ve svobodnou firmu, a to na základě příkladů konkrétních podniků, které tento proces absolvovaly. Rozebírá jednotlivé kroky procesu a detailně se zaměřuje na společné, specifické i nejproblematičtější fáze tohoto procesu. Práce dále analyzuje historický vývoj vzniku konceptu svobodných firem a principy, o které se svobodné podniky opírají. Stručně je rovněž analyzována personální politika těchto firem a povahová charakteristika leaderů svobodných společností.
Generace Y v pracovním prostředí
Stoklasová, Karolina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Hradský, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat aktuální situaci na trhu práce a zhodnotit, jestli to, co je v dnešní době zaměstnavateli nabízeno mladé generaci Y, je v souladu nebo naopak v rozporu s tím, co tato generace od potenciálního zaměstnavatele očekává a vyžaduje. Druhotným cílem je porovnat výsledky vyplývající z již provedených rozsáhlých průzkumů od renomovaných společností s výsledky z vlastního dotazníkového šetření uskutečněného mezi českými zástupci generace Y.
Nekalé obchodní praktiky
Alvaradová, Karolína ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se skládá z části teoretické a praktické. Předmětem teoretické části je vymezení pojmu nekalá obchodní praktika a s ním témat spojených. První kapitola se týká vztahu ochrany spotřebitele a nekalých obchodních praktik. Druhá kapitola je teoretickým výkladem problematiky nekalých obchodních praktik. Cílem praktické části práce je prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit, jak nahlíží spotřebitel na problematiku nekalých obchodních praktik, nakolik se jeho vnímání liší od vymezení pojmu v zákoně a zda si připadá v této oblasti dostatečně chráněn. Šetření má také za úkol zjistit, zda spotřebitel zná svá práva v této oblasti a zda ví, na koho se v případě nejasností obrátit.
Využití sociální sítě LinkedIn na trhu práce
Dušenka, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociální sítě LinkedIn na trhu práce mezi vysokoškolskými studenty a absolventy. V teoretické části je kladen důraz na vysvětlení vztahu člověka a práce, a jakým způsobem probíhá proces získávání pracovníků. V praktické části práce je vysvětleno fungování LinkedInu a zanalyzován proces využití mezi studenty a absolventy k hledání práce. Na základě výstupu z výzkumu je předložen návrh na větší využití.
Vliv českých a slovenských "YouTuberů" na nákupní chování mladé generace
Kadlecová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem českých a slovenských YouTuberů na mladou generaci do 26 let a její nákupní chování. Cílem práce je zjistit, jestli mladí lidé YouTubery sledují a jestli se cítí ovlivněni reklamou v jejich videích. Práce je rozdělena do dvou částí. První část charakterizuje nákupní chování spotřebitelů, faktory, které jej ovlivňují a specifika mladé generace. Druhá část je zaměřená na YouTube: popisuje reklamu na YouTube, vymezuje pojmy související s tématem práce a zabývá se také vlastním výzkumem provedeným formou internetového dotazníkového šetření.
Ověření platnosti Hofstedeho dimenzí na příkladu vietnamské kultury
Vacková, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Vietnamská menšina je třetí největší menšinou na území České republiky. S jejími členy se většina Čechů setkává téměř denně. Povědomí o jejich kultuře je ovšem malé. Možností, jak se dozvědět více o cizích kulturách, jsou různé kulturní výzkumy, mezi které patří i Kulturní dimenze Geerta Hofstedeho. Ty ovšem vznikaly převážně v 80. a 90. letech 20. století. Proto si tato diplomová práce klade za cíl ověřit jejich platnost, a to právě na příkladu vietnamské kultury. V rámci výzkumu jsou navíc porovnávány dvě skupiny respondentů - Vietnamci žijící ve Vietnamu a Vietnamci žijící v ČR. Cílem je ověřit, zda má na kulturu vliv dlouhodobý pobyt v cizím prostředí.
Baťa - výzkum postavení značky
Dlouhý, Petr ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce, jejímž účelem bylo zjistit postavení značky Baťa mezi spotřebiteli generací X, Y a Z, je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Zatímco teoretická část se zabývá značkou jako takovou, jádrem praktické části je výzkum postavení značky Baťa. Teoretická část přibližuje definici značky a brandu, prvky značky, identitu, image a osobnost značky. Význam, funkce značky, a její hodnota jsou rovněž předmětem části věnované značce. Samostatné kapitoly jsou věnovány značce Baťa a seznámení s generacemi X, Y, Z. Právě značka Baťa a generace X, Y, a Z jsou hlavními ingrediencemi výzkumu, jehož výstupy analyzuje praktická část. Prostřednictvím dotazníku bylo zkoumáno povědomí o značce, asociace se značkou, zjišťovány však byly také charakteristiky respondentů coby zákazníků a potenciálních cílů marketingové komunikace. Analýza výsledků šetření nabídla mezigenerační srovnání postavení značky Baťa a umožnila formulaci doporučení pro cílení marketingové komunikace směrem k jednotlivým zkoumaným generacím.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Šístková, Veronika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mimosoudním řešením spotřebitelských sporů v České republice a ve Velké Británii. Cílem práce je analyzovat a porovnat tento systém ve vybraných zemí. Zjišťuje, jaké jsou rozdíly mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, přestože obě země jsou členem Evropské unie a implementovaly směrnici EU o alternativním řešení spotřebitelských sporů. Tato práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá ochranou spotřebitele a výhodami i nevýhodami mimosoudního řešení sporů. V druhé kapitole je práce zaměřena na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v ČR z hlediska legislativy, pravidel pro postupy řešení sporů, forem řešení sporů a příslušných orgánů. Třetí kapitola se také zabývá mimosoudním řešením spotřebitelských sporů, ale z pohledu Velké Británie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 496 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 FILIPOVÁ, Anna
1 Filipová, Adriana
1 Filipová, Alžběta
4 Filipová, Andrea
1 Filipová, Aneta
3 Filipová, Anežka
6 Filipová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.