Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tranzitní program v agenturách podporovaného zaměstnávání pro lidi s mentálním postižením
Fialová, Klára ; Čedík, Miloslav (vedoucí práce) ; Zelinková, Olga (oponent)
Diplomová práce "Tranzitní program v agenturách podporovaného zaměstnávání pro lidi s mentálním postižením" se zabývá problematikou zaměstnávání osob s mentálním postižením na otevřeném trhu práce. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmu podporovaného zaměstnávání a popis jeho procesu. Dále se věnuje problematice mentálního postižení, z hlediska klasifikace, etiologie i vývojové psychologie cílové skupiny tranzitního programu. V této části je samozřejmě popsán i tranzitní program, jeho specifika a průběh. Tato kapitola se mj. věnuje problematice vzdělávání lidí s postižením, jako nedílné součásti přípravy na budoucí povolání. Výzkumná část se věnuje významu a vlivu absolvování tranzitního programu na následný profesní život, na spolupráci s agenturou pro podporované zaměstnávání či další změny v životním stylu. K výzkumu byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru s lidmi s mentálním postižením a s pracovníky agentury podporovaného zaměstnávání.
Tranzitní program v agenturách podporovaného zaměstnávání pro lidi s mentálním postižením
Fialová, Klára ; Čedík, Miloslav (vedoucí práce) ; Zelinková, Olga (oponent)
Diplomová práce "Tranzitní program v agenturách podporovaného zaměstnávání pro lidi s mentálním postižením" se zabývá problematikou zaměstnávání osob s mentálním postižením na otevřeném trhu práce. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění pojmu podporovaného zaměstnávání a popis jeho procesu. Dále se věnuje problematice mentálního postižení, z hlediska klasifikace, etiologie i vývojové psychologie cílové skupiny tranzitního programu. V této části je samozřejmě popsán i tranzitní program, jeho specifika a průběh. Tato kapitola se mj. věnuje problematice vzdělávání lidí s postižením, jako nedílné součásti přípravy na budoucí povolání. Výzkumná část se věnuje významu a vlivu absolvování tranzitního programu na následný profesní život, na spolupráci s agenturou pro podporované zaměstnávání či další změny v životním stylu. K výzkumu byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru s lidmi s mentálním postižením a s pracovníky agentury podporovaného zaměstnávání.
Vliv sociálního prostředí na adaptaci dítěte v MŠ
FIALOVÁ, Klára
Bakalářská práce se zabývá tím, zda sociální prostředí, ze kterého dítě nastupuje do mateřské školy, má vliv na jeho adaptaci. Práce vymezuje socializaci, sociální prostředí, kulturu, rodinu, náhradní rodinnou péči a rozdílnou adaptaci. Praktická část představuje výsledky v pozorování dětí z různého sociálního prostředí ve vybraných oblastech. Doplňující informace byly získány z dotazníků pro rodiče o jejich dítěti. Během výzkumu byl popsán průběh adaptace vzhledem k sociálnímu prostředí, ve kterém dítě vyrůstá. Cílem práce bylo zjistit, zda jsou rozdíly v adaptaci mezi dětmi, jak se rozdíly projevují a co je příčinami.

Viz též: podobná jména autorů
12 FIALOVÁ, Kamila
24 FIALOVÁ, Kateřina
8 Fialova, Karolina
1 Fialová, K.
12 Fialová, Kamila
8 Fialová, Karolina
8 Fialová, Karolína
24 Fialová, Kateřina
1 Fialová, Klementina
4 Fialová, Klára
4 Fialová, Kristina
10 Fialová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.