Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení vzdělávacích systémů ve společnostech v České republice
Daňhelková, Barbora ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Vzdělávání zaměstnanců společně s kvalifikovanými pracovníky motivovanými dále se vzdělávat se stává důležitým faktorem rozvoje společností a významnou konkurenční výhodou na všech světových trzích. Cílem této diplomové práce je provést analýzu vzdělávacích systémů ve společnostech v ČR a zhodnotit proces vzdělávání. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. První část se věnuje vymezením teoretických pojmů a konceptů souvisejících se vzdělávání, teorií podnikového vzdělávání a současnými trendy ve vzdělávání. Praktická část se zaměřuje na výzkum podnikového vzdělávání ve firmách v ČR. Podkladem pro výzkum je interní dokumentace a rozhovory se zástupci personálního oddělení společnosti HOCHTIEF CZ a rozhovory se speciality na vzdělávání ze společnosti DMC management consulting.
Děti - cílová skupina v marketingu
Daňhelková, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá dětmi jako specifickou cílovou skupinou v marketingu. První část práce se věnuje vymezením teoretických pojmů souvisejících s marketingem a dětmi jako cílovou skupinou. Druhá, praktická, část se zabývá vlivem dětí na nákupní chování svých rodičů. Cílem práce je zanalyzovat, jaký mají děti vliv na nákupní chování svých rodičů při probíhajících kampaní zaměřených na děti vybraných retailingových řetězců. Primární data byla získána dotazováním v písemné a online formě. Na základě výsledků vlastního šetření lze říci, že děti jsou ve velké míře kampaní ovlivněny. Děti vyžadují aktivní účast svých rodičů na dané kampani, a ti jsou kvůli nim ochotni zvýšit hodnotu svého nákupu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Daňhelková, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.