Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Public relations společnosti SportFotbal
Kvasnička, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Public relations společnosti SportFotbal Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současný stav public relations (PR) aktivit společnosti SportFotbal směrem k cílové veřejnosti a představit návrhy pro zlepšení. Metody: K získání základních informací o společnosti byly využity interní dokumenty společnosti SportFotbal. Další použitou metodou bylo interview s marketingovým a obchodním manažerem, na základě kterého byl sestaven souhrn využívaných nástrojů a aktivit společnosti směrem k zájmovým skupinám. Prostřednictvím neformálních rozhovorů s vedením společnosti došlo k hlubší analýze zjištěných informací. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je vypracovaná analýza aktivit public relations společnosti SportFotbal s klíčovou veřejností v roce 2017. Z výsledků hloubkového interview, analýzy textů a dokumentů vyplývá, že aktivity public relations se nevyužívají dostatečně. Na základě těchto zjištění byly vypracovány návrhy pro využití nástrojů public relations pro rok 2018. Vytvořená koncepce představuje plán pořádání událostí pro jednotlivé zájmové skupiny. Další návrhy jsou vytvořeny pro komunikaci firmy směrem k zájmovým skupinám prostřednictvím online komunikačních kanálů. Důležitou složkou koncepce je i plán, pro školení zaměstnanců jednotlivých oddělení. Pro měření úspěšnosti PR...
Univerzitní sport v Kanadě z pohledu domácích i zahraničních sportovců
Preibischová, Monika ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Univerzitní sport v Kanadě z pohledu domácích i zahraničních sportovců Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza univerzitního sportu v Kanadě, identifikace problematických oblastí z pohledu sportovců a navržení možností pro jejich zdokonalení. Metody: V této práci byla využita metoda popisné analýzy k detailnímu rozebrání a přehlednému zpracování základních informací o univerzitním sportu v Kanadě. Byly zkoumány oficiální internetové stránky střešní organizace pro univerzitní sport Canadian University Sport (CIS), dokumenty a směrnice vydané touto organizací. Další použitou metodou byla metoda rozhovoru. Rozhovor byl použit pro získání dodatečných informací vztahujících se k problematice a pro získání podnětů a názorů od univerzitních sportovců. Výsledky: Byly identifikovány oblasti v univerzitním sportu v Kanadě, které podle názorů univerzitních sportovců vyžadují zlepšení. Jedná se o problematiku sportovních stipendií, financování týmů, některá pravidla způsobilosti (celkový počet let, studijní požadavky a omezení věku sportovců), cizinci v univerzitním týmu, omezený výběr sportů a návaznost na sportování po studiu. Pro tyto oblasti byly navrženy určité změny, které by měly napomoci jejich zlepšení. Klíčová slova: univerzitní sport, univerzitní sportovec, pravidla způsobilosti, Sport...
Analýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení
Hoskovec, Petr ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný marketingový mix klubu. Následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit a image klubu. Metody: Současný marketingový mix bude analyzován pomocí případové studie a SWOT analýzy, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, který zjistí postoje a názory fanoušků. Získané informace doplním o své vlastní poznatky. Poté se pokusím navrhnout doporučení ke zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod, budou vypracovány návrhy na zlepšení marketingového mixu. Ty budou předloženy vedení klubu a na nich poté bude, zda tyto návrhy zrealizují nebo ne. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubu
Mezilidské vztahy a postoje hráček vybraného basketbalového družstva
Svobodová, Anna ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Mezilidské vztahy a postoje hráček vybraného basketbalového družstva Cíle: Hlavním cílem této práce je zkoumat mezilidské vztahy v rámci ženského basketbalového družstva s následným podáním zpětné vazby trenérovi družstva. Dalším cílem je stručně nastínit návrhy pro vylepšení jednotlivým hráčkám z oblasti komunikace, vztahů a tréninkového procesu. Metody: Metod, kterých jsem v mé bakalářské práci použila, je více. Nejhlavnější metodou byla dozajista dotazníková metoda, dále pak např. metoda sociogramů a rozhovor. Výsledky: Výsledky práce odhalily pozitiva i negativa družstva. Práce ukázala, že v oblasti vztahů a vlastností je u spoustu hráček na čem pracovat. Pozitivním aspektem byly dozajista vzájemné vazby mezi hráčkami a role, kterých si hráčky často byly vědomy. Klíčová slova: sociometrie, ženský basketbal, mezilidské vztahy, dotazník
Podnikatelský plán založení fitness klubu Health+Prague fit club, s.r.o.
Johanidesová, Šárka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Podnikatelský plán založení fitness klubu Health+Prague fit club, s.r.o. Cíle: Hlavním cílem této práce je vypracování podnikatelského plánu nově vznikajícího fitness klubu v centru Prahy a ověření realizovatelnosti projektu. Metody: V první části práce jsou popsány důležité pojmy, struktura a potřebné zásady k dané problematice pomocí metody syntézy. V druhé, praktické části jsou použity metody finanční analýzy a scoring model pro analýzu konkurence. Výsledky: Podnikatelský plán na založení nového fitness klubu v centru Prahy ukázal, že klub má potenciál na to prosperovat na trhu. Veškeré výsledky analýz jsou zobrazené pomocí tabulek. V porovnání s přímou konkurencí nabízí srovnatelné produkty za vyšší ceny. Nabídne zákazníkům velké prostory plné kvalitního tréninkového vyžití, ale i relaxace. Klíčová slova: Podnikatelský plán, fitness, podnikání, finanční plán, marketing, management.
Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity
Procházka, Šimon ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení sponzorských aktivit České spořitelny se zaměřením na sport. Výsledkem práce bude soubor doporučení, ze kterého bude vycházet při následném rozhodování oddělení marketingu České spořitelny pro období 2019 - 2021. Metody: K naplnění stanovených cílů byla použita v této práci analýza sekundárních dat a jejich vzájemná komparace. Dále pak individuální pozorování sponzorských aktivit České spořitelny v roce 2017 a v prvním čtvrtletí roku 2018. Poslední významnou metodou byl kvalitativní rozhovor s vedoucím oddělení sponzoringu a následná diskuze s členy jeho oddělení. Výsledky: Výsledky výzkumu jasně ukázaly, že je prostor ke zlepšení marketingové komunikace v závislosti na sponzorských aktivitách. Součástí práce je návrh doporučení na zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: marketingová komunikace, Český olympijský výbor, Český atletický svaz, Kolo pro život
Management sportovni akce - 6 Nations
Ulrichová, Kateřina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Organizace sportovní akce - 6 Nations Cíle: Cílem diplomové práce bude přiblížit a definovat problematiku spojenou s organizací sportovní akce 6 Nations. Celá organizace akce bude popsána a následně budou zanalyzovány problémy, se kterými se organizátoři měli možnost setkat. Pomocí vybraných teoretických metod bude na koncepci projektu příštího ročníku ukázáno, jak se dá vzniklým situacím předcházet či je eliminovat tak, aby jejich negativní dopady byly co nejmenší. Stěžejní kapitolou je propagace akce a možnosti, jak tuto část organizace uchopit, aby v případě opakování akce měla co nejpřínosnější výsledek. Metody: Za pomocí deskriptivní případové studie a analýzy dat případové studie bude co nejlépe popsána organizace celé akce, která bude následně i zanalyzována. Na dotazníku a diskuzi bude rozebrána problematika propagace akce a budou navrženy metody propagace tak, aby propagace byla co nejintenzivnější a zasáhla ty správné cílové skupiny. V závěru je provedeno zobecnění získaných výsledků a stanovení předpokladů pro úspěšné organizační zvládnutí sportovního podniku. Výsledky: Byly zjištěny nedostatky z hlediska kvality propagace, která nebyla zaměřena na ideální cílové skupiny, a díky tomu nebylo dosaženo cílů, které byly před akcí stanoveny a kterými bylo rozšířit vodní pólo do...
Financování sportu v ČR s aplikací na cyklistické prostředí
Jandová, Markéta ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Thun, Lukáš (oponent)
Název: Financování sportu v ČR s aplikací na cyklistické prostředí Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení analýzy finančního hospodaření na Českém svazu cyklistiky s následným vyhodnocením získaných dat spolu s odhalením jeho nedostatků a přednesením návrhů na zlepšení jeho fungování. Metody: V diplomové práci byly použity metody kvalitativního charakteru, jedná se o metody popisné analýzy a rozhovoru. Využití popisné analýzy sloužilo k vyhodnocení odborné literatury k dané problematice, dále ke zpracování materiálů Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy a interních podkladů Českého svazu cyklistiky. Stěžejní data byla pořízena neformálními rozhovory a tzv. rozhovory za pomoci návodu s předními funkcionáři cyklistického svazu. Výsledky: Práce popisuje systém financování sportu, zejména v jeho cyklistické sféře. Rozebírá působení svazu a redistribuci finančních prostředků. Závěrečná část obsahuje doporučení v podobě zřízení marketingového oddělení při sekretariátu svazu pro komunikaci se sponzory, správu soukromých finančních prostředků a zajištění zvýšení popularity cyklistického sportu. Klíčová slova: financování sportu, cyklistika, Český svaz cyklistiky
Podmínky dobrovolnictví při vybraných sportovních akcích
Denk, Štěpán ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Podmínky dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit oblast dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích. Prezentována je metodika práce s dobrovolníky a to právě v jednotlivých oblastech managementu dobrovolnictví. Na základě dat z diametrálně odlišných akcí jsou definovány rozdílné charakteristiky sportovního dobrovolnictví. Dílčím cílem v závěrečné části je vypracovat doporučení na základě výzkumu, které by v budoucnu ještě zlepšily a zefektivnily sportovní dobrovolnictví na stejných či obdobných akcích. Metody: Samotný výzkum je proveden pomocí dotazníkové metody dobrovolníků na HME v atletice a oblastních závodů v orientačním běhu. Vedlejší metodou je rozhovor, konkrétně s ředitelem závodu orientačního běhu. Výsledky: Výsledky výzkumu zobrazují diametrálně odlišné podmínky organizace vybraných akcí jak v oblasti řízení dobrovolnictví, tak i ostatních klíčových činností. I přes velké rozdíly obou sportovních akcí existují určité charakteristiky sportovního dobrovolnictví, které jsou oběma akcím společné. Jak tyto společné rysy, tak i ty odlišné, jsou charakterizovány a diskutovány v praktické části. Závěrem vznikla skupina doporučení pro vytvoření podmínek úspěšnosti akce, na které se manažeři mohou zaměřit a využít je pro zdárnou...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.