Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozšíření podpory archivů v systému GVFS
Holý, Ondřej ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozšířením démona pro manipulaci s archivy v systému GVFS. Na základě analýzy současného stavu démona, možností knihovny LibArchive a podobných projektů bylo navrženo, implementováno a otestováno rozšíření. Hlavním přínosem tohoto rozšíření je snadná práce se soubory uvnitř archivu pomocí GIO API, které je využíváno množstvím aplikací běžících pod operačním systémem GNU/Linux. Obsažené soubory a složky v archivu lze nyní číst, přejmenovávat, přesouvat, kopírovat nebo mazat, dále lze vytvářet prázdné adresáře. Démon také umožňuje vytvářet nové archivy požadovaného formátu.
Převod výrazů v C do DIMACS formátu
Grim, Pavel ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu převodu výrazů zapsaných v programovacím jazyce C do formátu DIMACS a realizaci programu v jazyce C++ provádějící tento převod. V textu práce se nachází popis programovacího jazy­ka C a jeho operátorů. Dále obsahuje popis konjunktivní normální formy a popis formátu DIMACS. Následuje návrh vytvoření programu pro usku­tečnění převodu z výrazu v programovacím jazyce C do formátu DIMACS a popis realizace programu provádějící tento převod.
Emulace CPU pro výuku asemblerů
Charvát, Lukáš ; Nagy, Jan (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Práce řeší tvobu emulátoru počítačové architektury se záměrem pro použití při výuce asemblerů. Zatímco většina dnešních emulátorů je zavislá na specifické architektuře, tato práce popisuje přístup, jak vytvořit emulátor, který by umožnoval uživatelům jednoduše vytvářet vlastní architektury, provádět nad nimi operace a zobrazovat jejich aktuální stav.
Interaktivní simulátor pro grafy toku dat
Kovařík, David ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Charvát, Lukáš (vedoucí práce)
Grafy toku dat jsou často používány při návrhu hardware. Jsou však vhodné také pro provádění hlubších analýz návrhů (např. funkční a formální verifikace). Simulátor prezentovaný v této práci vzniká jako podpůrný nástroj pro verifikační prostředí HADES. Cílem simulátoru je snížit potřebný čas a zvýšit kvalitu procesu verifikace. Pro efektivní provádění simulace byl navržen a implementován simulační algoritmus, který díky eliminaci nadbytečných vyhodnocení šetří výpočetní čas. Simulátor je vybaven několika výstupními rozhraními, která jsou připojena k simulačnímu jádru. První rozhraní poskytuje přímý výstup simulace v textové podobě. K němu existuje také interaktivní varianta, která dovoluje uživateli řídit běh simulace a manipulovat se stavem modelu. Třetí vytváří plnohodnotné uživatelské rozhraní určené pro vizualizaci  průběhu simulace.
Aplikace pro tvorbu sad testů GUI
Melo, Juraj ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje systém pro automatizované testování GUI, využívající asistenční technologie pro přístup a manipulaci komponent GUI. Vstupem tohoto systému je popis testovací sady, pro který byl navržen speciální jazyk. Popis testovací sady je tvořen událostmi a aktivitami provedenými v uživatelském rozhrání. Testovací systém automaticky vygeneruje různé sekvence zadaných událostí a aktivit, podle specifikovaného kriteria. Vygenerována testovací sada je pak vykonána interpretem jazyka Python, využívajíc Linux Desktop Testing Project (LDTP). Uvedený systém poskytuje zprávy o průběhu a pokrytí jednotlivých testovacích případů a celé testovací sady.
Generátor map pro fantasy hry na hrdiny
Pagáč, Antonín ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit generátor map pro fantasy hry na hrdiny. V práci je popsána problematika tvoření map v reálném světě, a jsou rozebrány různé přístupy ke tvorbě map jak v počítačových hrách, tak v myšlenkových a stolových hrách na hrdiny. Dále je navržen program, který je založen na generování Voroného diagramu a slouží k vytváření map. Generátor umožňuje umísťovat objekty na mapu náhodně pomocí uživatelských příkazů, nebo na konkrétní pozici pomocí grafického uživatelského rozhraní. Generátor je implementován v jazyce Javascript, který umožňuje spouštění programu v internetovém prohlížeči na různých zařízeních.
Implementace algoritmu pro shlukování hran grafu
Klimčíková, Iveta ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat možnosti rozložení grafu a shlukování hran, aby se vylepšila celková přehlednost grafu a zredukovalo se rušení. Po shrnutí dostupných nástrojů je detailněji popsána vybraná metoda, která vylepšuje zobrazení grafu bez nutnosti změny pozice uzlů. Práce popisuje implementaci knihovny v jazyce C++ a vytvoření aplikace, pomocí které je možné použít tento algoritmus na jednoduché, ale i rozsáhlejší grafy s větším počtem uzlů a hran. Výsledné grafy je možné exportovat do vektorového formátu SVG a případně zkonvertovat do bitmapového formátu PNG.
Automatická tvorba obsahu databáze SQL pro podporu testování
Minářová, Alice ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá navržením a implementací dvojice nástrojů pro generování dat za účelem testování.  První nástroj analyzuje textový výstup databáze PostgreSQL a vytváří konfigurační soubor v nově navrženém jazyce, který popisuje, jakým způsobem se má vygenerovat obsah databáze. Druhý nástroj na základě tohoto souboru generuje skript SQL dotazů naplňujících cílovou databázi. Uživatel může přizpůsobit generovaná data vlastním požadavkům modifikací konstrukcí v doménově specifickém jazyce. Tento jazyk byl navržen tak, aby byl zásah do konfiguračního souboru pro uživatele rychlý a intuitivní. Část práce se zabývá popisem práce s tímto jazykem. Nástroje byly testovány na uměle navržených databázích i na databázi reálného systému Drupal. Jejich řízení  je zcela obslouženo přes příkazový řádek, jsou tedy vhodné k použití při automatizaci.
Emulace CPU pro výuku asemblerů
Charvát, Lukáš ; Samek, Jan (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Práce řeší tvorbu emulátoru počítačové architektury a její instrukční sady se záměrem pro použití při výuce asemblerů. Zatímco většina dnešních emulátorů je závislá na specifické architektuře, tato práce popisuje přístup, jak vytvořit emulátor vhodný pro použití ve výuce a pro snadnější pochopení asemblerů. Emulátor se neomezuje pouze na jeden typ procesoru, ale umožňuje uživatelům jednoduše definovat vlastní architektury spolu s jejich instrukčními sadami za účelem možnosti provádět nad nimi operace a především názorně zobrazovat aktuální stav.
Oceňování ocelových konstrukcí
Charvát, Lukáš ; Ing.Jiří Sachl (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá oceňováním ocelových konstrukcí z pohledu investora. V dnešní době existuje celá řada ocelových konstrukcí, jejichž výroba se částečně provádí v dílně, tzv. mostárně a zbytek montáže je provedeno přímo na stavbě, na rozdíl od stavební výroby. Z toho vzniká velký problém finančního ohodnocení celkové práce, protože montážní firmy mnohdy neuvádějí podrobný rozpis prací. Cílem práce je navrhnout postup oceňování ocelových konstrukcí ve fázi zpracování dokumentace, dílenské výroby, dopravy a montáže na staveništi technologických zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Charvát, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.