Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interpret a ladící prostředí pro Prolog
Brunetto, Robert ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Surynek, Pavel (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je implementace prologu s debuggerem, který rozšiřuje možnosti klasického textového ladění, přidává možnost přehledného procházení call stacku, nahlížení do cílů, které prošli portem exit a ještě nebyli backtrakovány. Toto vše se zobrazuje a přepisuje, tak aby se vždy zobrazoval aktuální obsah proměnných. Debugger běží ve zvláštním vlákně, takže aplikace během výpočtu dlouhého dotazu reaguje. Dotaz, lze v libovolném časovém okamžiku pozastavit, zapnout tím debug režim a prohlížet call stack, a dokonce je možné nahlížení do call stacku bez pozastavení běhu dotazu.
Tahové hry v 2D mřížce využívající PDDL simulátor
Macke, Jaroslav ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Brunetto, Robert (oponent)
PDDL je jazyk, ve kterém se zapisují plánovací problémy. V této práci se zabýváme tím, jak pomocí jazyka PDDL vytvářet simulační hry. Zejména pak si- mulační hry v 2D mřížce. Nejprve ukážeme, že tvoření těchto her pomocí PDDL má několik nedostatků. V zápětí klasické PDDL rozšíříme o několik funkcí, které nám tvorbu her umožní. K těmto rozšířením přidáme i několik funkcí, které nám značně zjednoduší tvorbu her. Pro toto upravené PDDL vytvoříme program, který na základě PDDL a vhodného konfiguračního souboru vytvoří interak- tivní simulaci s možností vizualizace. V tomto prostředí pak v jazyce PDDL popíšeme několik her a definujeme jejich vizualizace. 1
Artificial Intelligence for Go on Non-standard Topologies
Červeň, Martin ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Brunetto, Robert (oponent)
Go je populární strategická hra pro dva hráče. Obvykle se hraje na čtvercové desce o rozměrech 19x19. Cílem této práce je vytvořit aplikaci umožňující uži- vateli hrát Go na jakékoli desce definované grafem, například na kouli nebo toruse. Vytvořili jsme webovou klient-server aplikaci napsanou v JavaScriptu a Node.js, která používá protokol Websockets pro rychlou komunikaci. Aplikace umožňuje uživateli hrát proti jiným hráčům na Internetu. Server může podporovat více souběžných her. Desky lze vytvářet modelovacím nástrojem Blender a poté je importovat do aplikace. Naše aplikace podporuje 3D vykreslování těchto desek ve webovém klientovi pomocí WebGL. Má responsivní ovládání umožňující změnu pohledu otočením, pohybem a zoomem. Uživatelé mohou také hrát proti umělé inteligenci. 1
Predicting targets in Multiple Object Tracking task
Citorík, Juraj ; Děchtěrenko, Filip (vedoucí práce) ; Brunetto, Robert (oponent)
Cie©om tejto práce je určenie sledovaných cie©ov v úlohe sledovania viacerých objektov, pri ktorej účastník sleduje nieko©ko pohybujúcich sa objektov. Ana- lyzovali sme dáta pochádzajúce z 1148 pokusov vykonaných 20 účastníkmi. Z dát sme extrahovali rôzne príznaky a navrhli postup pre určovanie sledovaných cie©ov používajúci neurónové siete a skryté Markovove modely. Vykonali sme porovnanie úspešnosti týchto modelov a príznakov. Výsledky naznačujú že metódy strojového učenia umožňujú s ve©kou spo©ahlivos'ou určova' sledované ciele. 1
External sources of axioms in lean theorem proving
Brunetto, Robert ; Suda, Martin (vedoucí práce) ; Pudlák, Petr (oponent)
Automatické dokazovače vět lze upravit tak, aby mohly používat externí zdroje axiomů. To bylo nedávno zkoumáno v kombinaci se saturačním dokazovačem SPASS-XDB, který během saturační smyčky odesílá dotazy o externí axiomy a přijímá odpovědi. Lean dokazovače používají sémantický tableau kalkulus. Proto je potřeba pro ně použít jiný přístup. Tato práce představuje myšlenku, že by bylo možné od sebe oddělit dokazování a komunikaci s externími zdroji axiomů a to tak, že se nejprve vygeneruje schématický důkaz, u kterého se až následně kontroluje zda mu odpovídají nějaká externí data a zda ho lze doplnit na důkaz. Součástí této práce je upravená verze dokazovače LeanCoP tak, aby demonstrovala tuto myšlenku a zároveň se ukazuje, že je tento program často efektivnější než SPASS-XDB - dokonce ho poráží i na všech vzorových příkladech z jeho webové stránky.
Interpret a ladící prostředí pro Prolog
Brunetto, Robert ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Surynek, Pavel (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je implementace prologu s debuggerem, který rozšiřuje možnosti klasického textového ladění, přidává možnost přehledného procházení call stacku, nahlížení do cílů, které prošli portem exit a ještě nebyli backtrakovány. Toto vše se zobrazuje a přepisuje, tak aby se vždy zobrazoval aktuální obsah proměnných. Debugger běží ve zvláštním vlákně, takže aplikace během výpočtu dlouhého dotazu reaguje. Dotaz, lze v libovolném časovém okamžiku pozastavit, zapnout tím debug režim a prohlížet call stack, a dokonce je možné nahlížení do call stacku bez pozastavení běhu dotazu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.