Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Realistický model oblohy
Brtník, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Simulace přírodních fenoménů jako jsou mraky, kouř, oheň a voda je jednou z nejdůležitějších oblastí výzkumu v počítačové grafice. Mraky jsou esenciální součástí každého virtuálního prostředí, přidávají důležitý vizuální detail, bez kterého by prostředí působilo nevěrohodně. Tento dokument popisuje přístup k vytvoření simulace mraků. Mraky v našem systému jsou modelovány pomocí celulárního automatu. Abychom akcelerovali simulaci a její vizualizaci, tak jsme oba dva implementovali na grafickém hardwaru. Hlavní část algoritmu je implementována ve fragment shadru a tak získáváme výhodu v jeho rychlém paralelním zpracování. Algoritmus dokáže generovat výsledek v reálném čase. Také simulujeme interakci mraku se světlem, včetně jeho vlastních stínů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.