Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Krizový management a řešení úpadku ziskového sportovního zařízení
Brožová, Ivona ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Sup, Martin (oponent)
Název: Krizový management a řešení úpadku ziskového sportovního zařízení Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout obecné postupy ziskových sportovních zařízení při řešení jejich krize a úpadku. Metody: Práce se opírá o kvalitativní výzkum. Byla využita analýza dokumentů týkajících se insolvencí, a to konkrétně zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů a veřejně dostupných insolvenčních řízení v insolvenčním rejstříku. Pro zobjektivizování výstupů, které plynou z cíle práce, byly provedeny kvalitativní rozhovory pomocí návodu s odborníky na insolvenční právo. Výsledky: Na základě insolvenčního zákona a analýzy potřebných dokumentů byl sestaven obecný návod určený pro podnikatele v ziskovém sportovním zařízení. Návod poslouží v případě, kdy se sportovní zařízení dostane do finančních problémů vyúsťujících v insolvenční řízení. V některých případech je nutné podat insolvenční návrh, a to mimo jiné i s ohledem na možný vznik odpovědnosti statutárních orgánů či ovládajících osob za závazky ziskového sportovního zařízení. Současně je důležité přistoupit k inventarizaci majetku, k sepisu pohledávek za dlužníky, k vytvoření seznamu závazků, seznamu majetku a také zaměstnanců. Tyto seznamy jsou přílohou insolvenčního návrhu....
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra
Brožová, Ivona ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků RS Sportcentra Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit pomocí marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s nabízenými službami RS Sportcentra Získané názory a připomínky k poskytovaným službám poslouží k vypracování návrhů na možné zlepšení těchto služeb. Návrhy na zlepšení budou předloženy vedení RS Sportcentra. Po předložení návrhů bude vyslechnut názor manažera a jeho budoucí postup ve vedení sportcentra. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou písemného a elektronického dotazování. K prohloubení výzkumu byly využity kvalitativní rozhovory pomocí návodu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů a klasifikačních křížů. Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci RS Sportcentra poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management sportcentra zapracovat. Na základě výsledků výzkumu byla sestavena doporučení a předložena vedení RS Sportcentra. Klíčová slova: sportovní marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka

Viz též: podobná jména autorů
1 Brožová, Inka
5 Brožová, Irena
3 Brožová, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.