Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost cizinců v České republice se zdravotnickou péčí: průzkumná práce u responsibilního vzorku cizinců
Brunnerová, Libuše ; Šamánková, Marie (vedoucí práce) ; Blažej, Michal (oponent)
Ve své bakalárské práci jsem se zabývala tématem spokojenosti cizincu se zdravotnickou pécí v Cechách. Mým cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou cizinci s pécí spokojeni a zda chápou a znají ceský zdravotnický systém. Práce je rozclenena na dve hlavní cásti, a to teoretickou a praktickou. V teoretické cásti se soustredím na to, kdo je to cizinec, druhy pobytu cizincu v Ceské republice, zdravotnické pojištení cizích státních príslušníku, svetová náboženství, verejný zdravotnický systém v Ceské republice, co je to multikulturní ošetrovatelství, druhy zarízení v CR pro cizince a specifika komunikace s cizími státními príslušníky. V praktické cásti jsem vyhodnotila otázky z anonymního dotazníku. Dotazník je rozdelený na tri okruhy. První soubor otázek se zameruje na charakteristiku dotazované osoby napr.: "Jaké jste národnosti?" Nejvetší soubor otázek tvorí druhou cást dotazníku. V té se dotazuji respondentu na to, jak cizinci vnímají zdravotnictví v Ceské republice a za jakých okolností navštevují lékare. Poslední soucástí dotazníku jsou zamereny na to jak jsou cizinci spokojeni s danou skupinou zdravotnického personálu. Odpovedi jsem zpracovala v tabulkách a grafech. Výsledky pruzkumu a návrhy rešení problému, které vyšly z dotazníku, jsem umístila na konec své práce v oddílech diskuze a záver. Další soucástí...
Spokojenost cizinců v České republice se zdravotnickou péčí: průzkumná práce u responsibilního vzorku cizinců
Brunnerová, Libuše ; Šamánková, Marie (vedoucí práce) ; Blažej, Michal (oponent)
Ve své bakalárské práci jsem se zabývala tématem spokojenosti cizincu se zdravotnickou pécí v Cechách. Mým cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou cizinci s pécí spokojeni a zda chápou a znají ceský zdravotnický systém. Práce je rozclenena na dve hlavní cásti, a to teoretickou a praktickou. V teoretické cásti se soustredím na to, kdo je to cizinec, druhy pobytu cizincu v Ceské republice, zdravotnické pojištení cizích státních príslušníku, svetová náboženství, verejný zdravotnický systém v Ceské republice, co je to multikulturní ošetrovatelství, druhy zarízení v CR pro cizince a specifika komunikace s cizími státními príslušníky. V praktické cásti jsem vyhodnotila otázky z anonymního dotazníku. Dotazník je rozdelený na tri okruhy. První soubor otázek se zameruje na charakteristiku dotazované osoby napr.: "Jaké jste národnosti?" Nejvetší soubor otázek tvorí druhou cást dotazníku. V té se dotazuji respondentu na to, jak cizinci vnímají zdravotnictví v Ceské republice a za jakých okolností navštevují lékare. Poslední soucástí dotazníku jsou zamereny na to jak jsou cizinci spokojeni s danou skupinou zdravotnického personálu. Odpovedi jsem zpracovala v tabulkách a grafech. Výsledky pruzkumu a návrhy rešení problému, které vyšly z dotazníku, jsem umístila na konec své práce v oddílech diskuze a záver. Další soucástí...
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Metodické postupy auditu účetní závěrky ve vybrané oblasti
Blažej, Michal
Cílem bakalářské práce "Metodické postupy auditu účetní závěrky ve vybrané oblasti" je na základě analýzy jednotlivých metodických postupů auditu účetní závěrky stanovit, zda účetní jednotka podává věrný a poctivý obraz o stavu svých pohledávek. První část práce je zaměřena na charakteristiku auditu. Další část práce analyzuje jednotlivé fáze postupu při vykonání auditu. Ve třetí, závěrečné části práce aplikuji získané vědomosti na oblast pohledávek dané účetní jednotky a ověřím, zda v rozvaze věrně a poctivě zobrazují sku-tečný stav. V případě odhalení nedostatků a chyb navrhnu patřičná opatření ke zlepšení stávající situace.

Viz též: podobná jména autorů
1 Blažej, Marek
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.