Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového řízení společnosti
Bata, Jiří ; Langer, Jiří (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav a navrhnout vhodné marketingové řízení akciové společnosti Moravské keramické závody s podnikatelskými aktivitami v oblasti hutnictví a slévárenství.
Návrh marketingového řízení společnosti
Bata, Jiří ; Langer, Jiří (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav a navrhnout vhodné marketingové řízení akciové společnosti Moravské keramické závody s podnikatelskými aktivitami v oblasti hutnictví a slévárenství.

Viz též: podobná jména autorů
1 Baťa, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.