Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální plakát jako nástroj komunikace
BOČKOVÁ, Lucie
Předkládaná diplomová práce s názvem "Sociální plakát jako nástroj komunikace" se ve svém obsahu zabývá sociální reklamou a jejím možným využitím jako komunikačního nástroje. Teoretická část se zabývá grafickým designem a především tvorbou plakátu, jako vizuálního komunikačního prostředku reklamy. Dále teoretická část nastiňuje historický vývoj reklamy a obsahuje výčet charakteristických znaků sociální reklamy, kterou vymezuje ve vztahu k reklamě komerční., dotýká se problematiky právního i etického vymezení a klade otázky ohledně jejího vlivu a účinnosti ve společnosti. Praktická část této práce obsahuje vlastní tvorbu souboru šesti sociálních plakátů. Soubor plakátů je vcelku zaměřen na témata příznačná pro danou cílovou skupinu. Předpokladem je další možné využití plakátů, jako edukačního materiálu v rámci výuky žáků 2. stupně základních škol. Na základě tohoto materiálu je možné rozvíjet diskusi na celé spektrum společenských témat. Nabízí prostor pro komunikaci, kladení otázek a hledání odpovědí. Součástí práce je obrazová příloha, na kterou je odkazováno v průběhu textu. Obsahem této části je také ukázka tvůrčího procesu, obsahující výsledný soubor autorských sociálních plakátů a jejich možné varianty.
Financování bydlení v ČR pomocí hypotečního úvěru
Bocková, Lucie ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Rux, Luděk (oponent)
Diplomová práce s názvem Financování bydlení v ČR pomocí hypotečního úvěru se zabývá analýzou hypotečních úvěrů. Práce má za cíl seznámit s problematikou a možnostmi financování bydlení. První část je zaměřena na legislativní rámec a teorii hypotečních úvěrů, kde je také charakterizován hypoteční úvěrový proces. Dále je přiblíženo srovnání hypotečních úvěrů s úvěry ze stavebního spoření, jejich výhody a nevýhody při financování bydlení. V druhé části jsou představeny makroekonomické ukazatele, které mají vliv na stav hypotečního trhu. Ve třetí části jsou analyzovány hypoteční produkty čtyř vybraných bank, a to Hypoteční banky a.s., Komerční banky a.s., Raiffeisenbank a.s. a České spořitelny a.s. Poslední část je věnována modelovému příkladu dvou hypotetických klientů, kde je provedena komparace hypotečního úvěru u vybraných bank z hlediska základních parametrů a také RPSN. Cílem práce je stanovit doporučení při této formě financování bydlení a vybrat nejvýhodnější variantu hypotečního úvěru pro hypotetické klienty.

Viz též: podobná jména autorů
7 Bocková, Lenka
5 Bocková, Lucie
7 Bočková, Lenka
5 Bočková, Lucie
1 Bočková, Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.