Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová taktika a její uplatnění v řízení základní umělecké školy
Bémová, Alena ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatnění marketingové taktiky, tedy formou marketingového mixu v řízení školy. Vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingu. Marketingová taktika využívá prvky marketingového mixu a tyto prvky pomáhají manažerům organizací při sestavování nabídky tak, aby nabídka zákazníky oslovila a uspokojila jejich potřeby. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingového řízení se zaměřením na prvky marketingového mixu vybrané základní umělecké školy navrhnout doporučení k inovacím a zejména prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace zlepšit komunikační toky ve vztahu ke stávajícím i potenciálním klientům školy a tím navýšit atraktivitu a konkurenceschopnost školy. Předmětem výzkumné části práce je analýza současného stavu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu. Podrobněji také prozkoumává úroveň marketingové komunikace jakožto významného komunikačního a prezentačního prvku školy. Pro výzkumnou část byly využity dvě metody. První metodou je dotazníkové šetření, jehož cílovou skupinou jsou rodiče dětí navštěvujících vybranou základní uměleckou školu. Soustředí se na hodnocení prvků marketingového mixu a vede k hodnocení skutečného stavu a k návrhům na zlepšení. Druhou metodou je analýza webových stránek náhodně vybraných...
Preferenční kritéria výběru mateřské školy rodiči
Bémová, Alena ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou preferenční kritéria rodičů při výběru mateřské školy. Tato kritéria budou sledována u dvou skupin mateřských škol. Na jednu stranu se jedná o mateřské školy z okrajové části Prahy, konkrétně se jedná o Prahu 11, kde jsou tyto školy umístěny částečně v zástavbě rodinných domů, částečně v panelovém sídlišti. Na druhou stranu se jedná o mateřské školy z centra Prahy, konkrétně z Prahy 2, které jsou umístěny ve staré zástavbě Nového Města. Cílem této bakalářské práce je tedy nejen preferenční kritéria rodičů při výběru mateřské školy zjišťovat, ale také tato kritéria u daných skupin škol porovnat. V teoretické části se práce nejprve zabývá marketingem, dále marketingovým řízením školy a public relations. Školy mohou mít problémy se získáváním žáků a při nedostatku žáků jsou finanční zdroje školy omezeny. Škola, která se bude chtít prosadit v konkurenčním prostředí bude muset volit strategii založenou na marketingovém přístupu. Dále je pozornost věnována mateřské škole a jejímu právnímu vymezení v zákoně č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) a aktuálním problémům (povinné předškolní vzdělávání, přijímání dětí od dvou let věku). Předmětem výzkumné části bakalářské práce je zjištění...

Viz též: podobná jména autorů
1 Bémová, Alice
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.