Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Factors hampering the Integration of Refugee Children
Asfour, Sarah ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Šťastná, Jaroslava (oponent)
U N I V E R Z I T A K A R L O V A FILOZOFICKÁ FAKULTA Sociální politika a sociální práce Katedra sociální práce Diplomová práce Master Thesis Bc. Sarah Asfour Factors hampering the integration of Refugee Children Faktory ztěžující integraci uprchlických dětí Vedoucí práce: doc. PhDr. Oldřich Matoušek 2018 ABSTRAKT Hlavním cílem této diplomové práce je zmínit faktory ovlivňující či ztěžující integraci uprchlických dětí do společnosti, a to ať nové hostitelské společnosti či do společnosti přechodné země. Zmiňované faktory se týkají vzdělávání, socioekonomických aspektů nebo nevlídných podmínek k řádnému dětství. V diplomové práci jsou diskutovány socio- ekonomické faktory, které úzce souvisí s ekonomickou situací rodiny. I z tohoto důvodu je v práci diskutována práce dětí, a to včetně jedné z nejhorších - dětských vojáků. Mnoho uprchlických dětí prochází situacemi složitými pro jejich psychické zdraví. V této diplomové práci jsou zmíněny složitosti spojené s přesídlením, zkušenostmi z války, zkušenostmi uprchlíků, migrací, zdlouhavým pobytem v uprchlických táborech i post traumatickými stresy. Dále, diplomová práce zmiňuje výzvy, kterými děti - uprchlíci čelí a to jak v zemi původu, tak v azylové hostitelské společnosti. KLÍČOVÁ SLOVA uprchlíci, uprchlický tábor, vzdělávání, dětská práce, dětský voják,...
Strategické řízení a inovace rekvalifikačních kurzů
Asfour, Sarah ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Mgr. Sarah Asfour Vedoucí práce: PhDr. Michaela Tureckiová, CSc. Studijní program: Specializace v pedagogice Studijní obor: Andragogika a management vzdělávání ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá celoživotním vzděláváním, a to vzděláváním dospělých v otázce formálního, neformální i informální vzdělávání. V diplomové práci je pojednáváno o konceptu celoživotního vzdělávání a o efektu vzdělávání v životě jedince. Cílem je krátce porovnat a zhodnotit možnosti celoživotního vzdělávání s důrazem na neformální profesní vzdělávání, přesněji na rekvalifikační kurzy. V diplomové práci se v otázce dalšího neformálního vzdělávání věnuji strategickému řízení vzdělávání, stejně tak jako možnosti inovace zmiňovaných rekvalifikačních kurzů. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, a to do části teoretické a části praktické. V teoretické části je mimo jiné podrobněji pojednáváno o možnosti rekvalifikačních kurzů, dále je pojednáváno o podmínkách k získání akreditace pro pořadatele rekvalifikačních kurzů, o podmínkách a možnostech podpory zájemců o rekvalifikační kurz Úřadem práce, dále jsou také rozepsány výhody pro zaměstnavatele podporující své zaměstnance k dalšímu profesnímu vzdělávání. V diplomové práci je věnován prostor strategickému řízení a plánování vzdělávání, a to včetně důležitosti motivace účastníků ke...
Factors hampering the Integration of Refugee Children
Asfour, Sarah ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Šťastná, Jaroslava (oponent)
U N I V E R Z I T A K A R L O V A FILOZOFICKÁ FAKULTA Sociální politika a sociální práce Katedra sociální práce Diplomová práce Master Thesis Bc. Sarah Asfour Factors hampering the integration of Refugee Children Faktory ztěžující integraci uprchlických dětí Vedoucí práce: doc. PhDr. Oldřich Matoušek 2018 ABSTRAKT Hlavním cílem této diplomové práce je zmínit faktory ovlivňující či ztěžující integraci uprchlických dětí do společnosti, a to ať nové hostitelské společnosti či do společnosti přechodné země. Zmiňované faktory se týkají vzdělávání, socioekonomických aspektů nebo nevlídných podmínek k řádnému dětství. V diplomové práci jsou diskutovány socio- ekonomické faktory, které úzce souvisí s ekonomickou situací rodiny. I z tohoto důvodu je v práci diskutována práce dětí, a to včetně jedné z nejhorších - dětských vojáků. Mnoho uprchlických dětí prochází situacemi složitými pro jejich psychické zdraví. V této diplomové práci jsou zmíněny složitosti spojené s přesídlením, zkušenostmi z války, zkušenostmi uprchlíků, migrací, zdlouhavým pobytem v uprchlických táborech i post traumatickými stresy. Dále, diplomová práce zmiňuje výzvy, kterými děti - uprchlíci čelí a to jak v zemi původu, tak v azylové hostitelské společnosti. KLÍČOVÁ SLOVA uprchlíci, uprchlický tábor, vzdělávání, dětská práce, dětský voják,...
Úmluva OSN o právech dítěte ve vztahu k dětem uprchlíků.
Asfour, Sarah ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
Cílem bakalářské práce je pojednání o základních právech uprchlického dítěte, která jsou každému dítěti zaručena Úmluvou OSN o právech dítěte z roku 1989. Práce obsahuje popis jednotlivých procesů a situacích, do kterých se uprchlické dítě se svou rodinou, případně nezletilý uprchlík bez doprovodu, dostává během řízení o mezinárodní ochranu v evropských zemích. Práce se nezaměřuje všemi článku úmluvy, ale zabývá jen takovými články, které jsou aplikovatelné na aktuální situaci stěžejních problémů uprchlických dětí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.