Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing na sociálních sítích
Adámek, Zbyněk ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Gunzenova, Galina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích a vztahem jejich uživatelů k němu. Teoretická část se zabývá sociálními sítěmi samotnými, rozdíly mezi nimi a klasickými prostředky komunikace, dále se zabývá využitím těchto sítí k marketingovým účelům. Praktická část se dělí na dvě poloviny, první z nich zjišťuje vztah respondentů k reklamě na sociálních sítích a druhá část práce se zaměřuje na rozdíly ve vnímání reklamy na sociálních sítích mezi muži a ženami. Praktická část byla zkoumána prostřednictvím dotazníku a následně vyhodnocena prostřednictvím grafů a tabulek.

Viz též: podobná jména autorů
1 Adámek, Z.
14 Adámek, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.