Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Žák, Ivan ; Kovařík, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro internetový obchod Fairko.cz. Největší důraz bude kladen na využití internetu a sociálních sítích, které v posledních letech dosahují výrazného nárůstu počtu aktivních uživatelů. Dále bude v této bakalářské práci provedena analýza firmy, na jejímž základě bude navrhnuta vhodná marketingová strategie, pro dosažení hlavního cíle internetového obchodu. Tímto cílem je zvýšení návštěvnosti internetových stránek.
Urbanonyma v Sedlčanech
ŽAK, Ivan
Tato bakalářská práce se zabývá názvy ulic a náměstí ve městě Sedlčany. Pozornost je věnována změnám v uličním názvosloví od devatenáctého století do současnosti. Časový úsek je dále dělen do šesti období na základě historického vývoje. V každém z těchto období se nachází třídění urbanonym podle jejich pojmenovací motivace, která je objasněna u každého urbanonyma. Předmětem sledování je též poměr honorifikačních urbanonym a orientačních urbanonym. Cílem práce je přispět k onomastice města Sedlčany.
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Žák, Ivan ; Kovařík, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro internetový obchod Fairko.cz. Největší důraz bude kladen na využití internetu a sociálních sítích, které v posledních letech dosahují výrazného nárůstu počtu aktivních uživatelů. Dále bude v této bakalářské práci provedena analýza firmy, na jejímž základě bude navrhnuta vhodná marketingová strategie, pro dosažení hlavního cíle internetového obchodu. Tímto cílem je zvýšení návštěvnosti internetových stránek.
Návrh marketingové strategie společnosti LAUFEN CZ s.r.o.
Žák, Ivan ; Martínek, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro společnost LAUFEN CZ s.r.o. Teoretická východiska práce obsahují hlavní pojmy z oblasti marketingu, které budou využity pro vytvoření analýzy současné situace společnosti a následně pro sestavení marketingové strategie, která povede k naplněním vytyčených cílů.

Viz též: podobná jména autorů
4 ŽAK, Ivan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.