|
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Žák, Ivan ; Kovařík, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro internetový obchod Fairko.cz. Největší důraz bude kladen na využití internetu a sociálních sítích, které v posledních letech dosahují výrazného nárůstu počtu aktivních uživatelů. Dále bude v této bakalářské práci provedena analýza firmy, na jejímž základě bude navrhnuta vhodná marketingová strategie, pro dosažení hlavního cíle internetového obchodu. Tímto cílem je zvýšení návštěvnosti internetových stránek.
|
|
Urbanonyma v Sedlčanech
ŽAK, Ivan
Tato bakalářská práce se zabývá názvy ulic a náměstí ve městě Sedlčany. Pozornost je věnována změnám v uličním názvosloví od devatenáctého století do současnosti. Časový úsek je dále dělen do šesti období na základě historického vývoje. V každém z těchto období se nachází třídění urbanonym podle jejich pojmenovací motivace, která je objasněna u každého urbanonyma. Předmětem sledování je též poměr honorifikačních urbanonym a orientačních urbanonym. Cílem práce je přispět k onomastice města Sedlčany.
|
|
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Žák, Ivan ; Kovařík, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro internetový obchod Fairko.cz. Největší důraz bude kladen na využití internetu a sociálních sítích, které v posledních letech dosahují výrazného nárůstu počtu aktivních uživatelů. Dále bude v této bakalářské práci provedena analýza firmy, na jejímž základě bude navrhnuta vhodná marketingová strategie, pro dosažení hlavního cíle internetového obchodu. Tímto cílem je zvýšení návštěvnosti internetových stránek.
|
|
Návrh marketingové strategie společnosti LAUFEN CZ s.r.o.
Žák, Ivan ; Martínek, David (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro společnost LAUFEN CZ s.r.o. Teoretická východiska práce obsahují hlavní pojmy z oblasti marketingu, které budou využity pro vytvoření analýzy současné situace společnosti a následně pro sestavení marketingové strategie, která povede k naplněním vytyčených cílů.
|