Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza mediální kampaně z pohledu teorie řečových aktů
Šestáková, Ilona ; Hvorecký, Juraj (vedoucí práce) ; Koťátko, Petr (oponent)
Předkládaná diplomová práce "Analýza mediální kampaně podle teorie řečových aktů" se věnuje rozboru mediální kampaně "Evropě to osladíme!" uvedené k podpoře českého předsednictví Evropské unii 1. 1. 2009 - 30. 6. 2009 z hlediska teorie řečových aktů. Analýza vychází z teoret ické základny tvořené díly autorů J. L. Austina, J. R. Searla, P. H. Grice a P. F. St rawsona. K teori i řečových aktů bylo přistoupeno, neboť je vhodná k analýze mediálních kampaní obecně, její modely korespondují s obecnými postupy mediálních kampaní a jsou tedy dostačující i k popsání všech aspektů zkoumané mediální kampaně. Práce byla postavena na třech hypotézách, které se všechny potvrdily. V první hypotéze se potvrdilo, že řečový akt "Evropě to osladíme!" se shoduje se Searlovou definicí ilokučních řečových aktů. V této souvislosti byla představena Searlova teorie řečových aktů a byla zhodnocena rizika komunikačních selhání. V druhé hypotéze se potvrdila skutečnost , že ve zkoumané promluvě došlo k nerespektování konverzačních impl ikatur popsaných v rámci teorie P. H. Grice. Tato skutečnost však nevedla ke komunikačnímu selhání. Ve třet í hypotéze se potvrdilo, že zamýšlené cíle kampaně byly splněny. Žádné nedodržení komunikačních pravidel nevedlo k selhání komunikace a z recenzí mediálních ohlasů je pat rné, že kampaň u...

Viz též: podobná jména autorů
3 ŠESTÁKOVÁ, Irena
29 ŠESTÁKOVÁ, Ivana
3 Šestáková, Irena
1 Šestáková, Iva
29 Šestáková, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.