Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí294 - 303dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Popularita moderní gymnastiky v Milevsku
Korytová, Ludmila ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Popularita moderní gymnastiky v Milevsku Cíle: Hlavním cílem je zjistit zájem o moderní gymnastiku v Milevsku, odhalit znalosti obyvatel a jejich postoj k tomuto sportu, zachycení vývoje moderní gymnastiky a přiblížení sportovní historie města Milevska. Metody: Pro získání potřebných informací při zpracování bakalářské práce byla použita metoda elektronického a osobního dotazování pomocí dotazníku, který byl vytvořen pro účely této práce. Dále byla využita metoda hloubkového interview. Zpracování teoretických východisek práce proběhlo s pomocí studia pramenů literatury. Výsledky: Výzkumem byly zjištěny postoje obyvatel města Milevska k moderní gymnastice. Na základě dotazování byly odhaleny hlavní příčiny ovlivňující popularitu moderní gymnastiky a sepsány možná opatření, která by mohla sloužit ke zvýšení zájmu veřejnosti o toto sportovní odvětví. Klíčová slova: Sport, moderní gymnastika, popularita, Milevsko, dotazník, rozhovor
Volba Kataru jako hostitele MS ve fotbale 2022
Vaníček, Jakub ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: VOLBA KATARU JAKO HOSTITELE MS VE FOTBALE 2022 Cíle práce: Hlavním cílem bakalářské práce je provést syntézu veškerých dostupných informací o volbě Kataru jako hostitele MS ve fotbale 2022, provést komparaci systému volby s jinými sportovními organizacemi a navrhnout změny v tomto systému. Dílčím cílem práce je navrhnout změny v pravidlech FIFA a v orgánech FIFA, které nepřímo souvisí se systémem volby MS ve fotbale. Metody: V práci je použita metoda řízeného rozhovoru, obsahové analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Výsledkem práce jsou návrhy dvou volebních systémů pro výběr místa pořádání MS a doporučení pro změny v pravidlech FIFA. Tyto návrhy budou předány generálnímu sekretáři FAČR s tím, že mohou být prezentovány na půdě UEFA nebo FIFA. Práce by také měla informovat českou veřejnost o této problematice. Klíčová slova: FIFA, exekutiva FIFA, kandidatura Kataru, způsob volby, volební systém
Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu
Srpová, Marie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Hodnocení kvality sportovních služeb pomocí Bradyho modelu Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím Bradyho modelu analyzovat kvalitu služeb poskytovaných SC Palmovka. Na základě výzkumu budou nalezeny jednotlivé nedostatky poskytovaných služeb a následně navržena jejich řešení, díky kterým bude moci SC Palmovka zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a tím spokojenost zákazníků. Metody: Pro výzkum byl použit multidimenzionální Bradyho model zabývající se vnímanou kvalitou služeb. Jednotlivé dimenze byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na zákazníky. Do výzkumu byl začleněn i odhad výsledků ze strany vedení SC Palmovka. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny klasifikačními kříži a grafy. Získané údaje z výzkumu pomohly identifikovat služby, které by se měly podle zákazníků zlepšit. Na základě výsledků byla stanovena doporučení, jež mají nedostatky zmírnit nebo zcela eliminovat. Díky tomu by mělo SC Palmovka dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: výzkum kvality služeb, vnímaná kvalita služby, multidimenzionální model kvality služeb, dotazníkové šetření, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Dohnalová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Dáňová, Kateřina (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz Cíle: Hlavním cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve fitness centru Hopsame.cz, které sídlí v pražských Modřanech. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků je situace centra analyzována a jsou navrhnuta jistá opatření, která by měli dopomoci k vyšší spokojenosti zákazníků a celkové prosperitě podniku. Metody: Z možných marketingových technik byla použita dotazníková metoda. V práci je využito jak písemného, tak elektronického dotazování. Vyhodnocování probíhalo pomocí statistického programu SPSS. Výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech, které byly sestaveny také pomocí programu SPSS. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz vyplívá, že zákazníci jsou se službami relativně spokojeni. Byly nalezeny mezery a doporučeny firmě opatření, které by měli vést k vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: služby, sportovní služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost zákazníka
Kvalita sportovních služeb v institucích určených pro děti ve věku 3-6 let (předškolní vzdělávání)
Pavlík, Vojtěch ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Kvalita sportovních služeb v institucích určených pro děti ve věku 3-6 let (předškolní vzdělávání). Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu sportovních služeb ve vybraných státních mateřských školách na území České republiky. Metody: Marketingový výzkum bude realizován pomocí standardizované metody SERVQUAL ve formě písemného dotazníku, který bude přenechán ředitelkám vybraných mateřských škol, aby je dále předali rodičům dětí. Výsledky: Z výsledků tohoto marketingového výzkumu plyne, že ani jedna ze dvou zkoumaných školek neposkytuje tak kvalitní sportovní služby, aby s nimi byli rodiče plně spokojeni. Lépe si vedla Mateřská škola Matjuchinova. Druhá zkoumaná instituce, Mateřská škola Psáry, dopadla velmi špatně a velké množství tamějších nabízených sportovních služeb se dají označit za nekvalitní. Klíčová slova: SERVQUAL, dotazník, marketingový výzkum, mateřské školy
Ekonomika Německé fotbalové ligy
Tuhý, Tomáš ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Ekonomika Německé fotbalové ligy Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza ekonomiky Německé fotbalové soutěže, vývoje cen sportovců a klubů, aplikace prognostické metody na budoucí vývoj celkových příjmů Metody: Metodami této práce budou ekonomická analýza, tím je myšlen výběr, hodnocení a vysvětlení ekonomických výkazů soutěže a prognostická metoda analogie. V ní bude nejprve srovnán vývoj HDP Spolkové republiky Německo s vývojem celkových příjmů soutěže v čase, aby mohla být částečně potvrzena, nebo vyvrácena vzájemná souvislost. Následně bude vypočítána predikovaná hodnota pro sezonu 2014/2015. Výsledky: Z analýzy vyplývá, že hospodaření a ekonomika soutěže jsou velmi racionálně nastavené. Dokazují to konstantně rostoucí výkazy hospodaření, jednotlivých ekonomických odvětví Bundesligy. Z vypočítané predikce vyplývá, že bude pokračovat rostoucí trend vývoje celkových příjmů soutěže. Klíčová slova: Ekonomická analýza, marketing, prognostické metody, Bundesliga
Loajalita zákazníků pražských fitness center
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Loajalita zákazníků pražských fitness center Cíl: Cílem práce je analyzovat loajalitu zákazníků Balance Clubu Brumlovka pomocí nastudovaných materiálů a použité literatury. Pokud to bude vyžadovat situace navrhnout také procesy a postupy na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvantitativní metodu - elektronické dotazování pomocí standardizované metody Net Promoter Score. Dotazník byl rozeslán prostřednictvím emailů současným členům Balance Clubu Brumlovka a na jeho vyplnění měli přibližně dva týdny. Výsledky byly vyhodnoceny pomocí počítačové techniky a zpracovány do přehledných tabulek a grafů. Výsledky: Zjistila jsem, že většina členů Balance Clubu Brumlovka jsou loajální. A více jak čtvrtina z nich jsou členy již od založení - tedy 7 let. Výzkumu se zúčastnilo 492 respondentů. Téměř všichni dotazovaní odpověděli, že by klub doporučili dále, nebo tak již učinili. V jejich rozhodování hraje velikou roli klubová atmosféra, profesionalita zaměstnanců a kvalita služeb. Výsledkem práce je také doporučení a návrhy na udržení loajality jejich členů. Klíčová slova Zákazník, loajalita zákazníka, marketingový výzkum, fitness, Net Promoter Score, index loajality zákazníka
Marketingová komunikace Power plate centra
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Power Plate Centra. Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace sportovního zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze jednak z pohledu zákazníků, ale také z pohledu samotného vedení společnosti. Na základě těchto získaných dat pak zhodnotit, případně navrhnout, zlepšení současné marketingové komunikace. Dále pak také za pomoci těchto dat navrhnout marketingovou komunikaci směrem k novým potenciálním klientům. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku a kvalitativní metoda sběru dat pomocí hloubkového rozhovoru. Výsledky byly znázorněny v tabulkách, slovně a případně graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které má Power Plate Centrum ve své komunikaci se zákazníky. V syntetické části byla navržena doporučení, díky nimž by mohlo dojít ke zlepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový výzkum, dotazník, hloubkový rozhovor, Power Plate.
Závislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lize
Zátopková, Kamila ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Závislost velikosti tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v Synot lize Cíle: Cílem práce je určení závislosti velikosti tržní hodnoty týmů účastnicích v české nejvyšší fotbalové lize a jejich výsledků dosažených v této soutěži. Velikost tržní hodnoty týmu je dána součtem tržních hodnot všech jeho hráčů bez ohledu na to, zda do utkání nastoupili, či nikoliv. Do souvislosti je dána s konečným výsledkem v lize, který je vyjádřen celkovým počtem získaných bodů. Dílčím cílem je určení efektivity těchto týmů jako poměru kvality týmu (vyjádřené celkovou tržní hodnotou týmu) a celkového počtu bodů dosažených v soutěži. Metody: Pro výzkum provedený v praktické části práce byla k určení závislosti využita regresní a korelační analýza. Regresní analýza vycházela z předpokladu volné závislosti, přičemž cílem bylo identifikovat míru její intenzity. Takto byl ověřován předpoklad, že celková tržní hodnota týmu má jistý vliv na dosažený výsledek v lize. Výsledky: Z výsledků je patrný význačný až velký vliv tržní hodnoty týmu na dosaženém výsledku v lize. Hodnota korelačního koeficientu pro posledních devět sezon činí 0,609, pro posledních pět pak dokonce 0,714. Nejlepší výsledek oproti predikované hodnotě zaznamenal tým FC Slovan Liberec, který měl na konci sezony 2011/12 na svém kontě 66 bodů oproti...
Management závěrečného turnaje McDonalds cup 2015
Kafka, Dominik ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kolmistr, Martin (oponent)
Název: Management finálového turnaje McDonald's Cup 2015 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout podrobný rozbor managementu finálového turnaje McDonald's Cup 2015 známého jako Svátek fotbalu, prezentovat jeho silné a slabé stránky, potenciální příležitosti a hrozby a následně na základě předchozích analýz vytvořit seznam návrhů a doporučení vedoucích k odstranění slabých stránek, eliminaci hrozeb a tím k rozvoji, zvýšení popularity a zlepšení organizace příštích ročníků McDonald's Cupu. Metody: Za účelem dosažení cílů bylo v diplomové práci v rámci případové studie užito metod zúčastněného pozorování, neformálního hloubkového rozhovoru, analýzy dokumentů a SWOT analýzy. Výsledky: Práce detailně popisuje celý proces pořádání zmíněné sportovní akce pro děti a mládež od přípravné fáze přes fáze plánování, realizace až po ukončení a evaluaci. Případová studie odkryla nedostatky akce zejména v oblasti finančního zajištění, propagace a programového zajištění. Na tomto základě byla vytvořena řada návrhů a doporučení vedoucích k eliminaci těchto nedostatků a k dalšímu rozvoji projektu do dalších ročníků. Tyto výsledky jsou částečně aplikovatelné i v případě pořádání jiných sportovních akci podobného charakteru. Klíčová slova: Management, sportovní akce, plánování, organizace, fotbal,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí294 - 303dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.