Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí283 - 292dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice
Krucká, Tereza ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami sportovním klubem Tenis Klánovice. Dále na základě dotazníkového šetření a zjištěných datech určit nedostatky v nabízených službách a navrhnout řešení, která by vedla ke zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Byla použita metoda kvantitativního výzkumu konkrétně dotazník. Dotazování bylo písemné. Proběhl polostrukturovaný rozhovor s předsedou klubu. Bylo provedeno pozorování. Výsledky: Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že jsou zákazníci spokojeni. Ukázalo se ale několik slabých míst v poskytovaných službách, které lze zlepšit. Byla proto navržena opatření, která by tyto nedostatky upravila Klíčová slova:sportovní služby, zákazník, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost
Vznik a vývoj organizované formy florbalu na území České republiky
Pechman, Václav ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vznik a vývoj organizované formy florbalu na území České republiky Cíle: Hlavní cíl této bakalářské práce je analyzovat jednotlivé etapy pronikání florbalu na území České republiky a objasnit podrobnosti formování a rozvoje oficiální střešní sportovní organizace. Metody: Kvalitativní výzkum shromáždil a zpracoval data na základě studia dokumentů vztahujících se ke zkoumané problematice a řízených rozhovorů s významnými florbalovými představiteli. Výsledky: Z výsledků této práce plyne, že rozvoj sportovního hnutí byl ovlivněn mnoha okolnostmi. Česká florbalová unie využila podmínek nově budovaného státu i kontaktů se zahraničím. Vlastnosti florbalu zajistily dostatečnou hráčskou základnu. Nadšení a entusiasmus zúčastněných osob byly základem florbalového úspěchu. Klíčová slova: Kvalitativní dotazování, rozhovor, Česká florbalová unie, florbal
Péče o klientelu Harmony Wellness Clubu
Svatoš, Vítek ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Péče o klientelu Harmony Wellness clubu Cíle: Cílem bakalářské práce bylo získat názory klientů na fungování daného sportovního centra. Na základě těchto názorů dodat podklady pro vedení klubu, k přesnějšímu ztotožnění managementu s vnímáním a názory klientů. Závěrečným cílem bylo vypracovat podněty, které by na základě analýzy mohly pomoci zdokonalit poskytované služby a zvýšit hodnotu klubového členství. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda písemného dotazování formou tištěných dotazníků a osobního dotazování. Dotazník byl navrhnut tak, aby pomohl nastínit vnímání klubu očima zákazníka, zjistit silné a slabé stránky zařízení z provozní i personální stránky. Východiska jsou znázorněna pomocí grafů a tabulek, doplněné o interpretaci výsledků shrnující stav dané problematiky. Výsledky: V daném klubu klienti nebyli doposud systematicky tázáni, tudíž vedení nedostávalo zpětnou vazbu na fungování klubu od svých návštěvníků. Veškeré změny byly doposud realizovány na základě domněnek managementu. Výzkum dokládá vnímání klubu očima zákazníka. Poukazuje na oblasti služeb, kterých si návštěvník doopravdy všímá, a které jsou pro něj důležité. Výsledky ukazují kritická místa, která se v klubu vyskytují. Interpretace dosavadní péče o členy nenaznačuje dostatečně pestrý a zodpovědně...
Výzkum spokojenosti členů Taneční školy B-Original Praha s kvalitou služeb
Emr, Tomáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Výzkum spokojenosti členů v Taneční škole B-Original Praha s kvalitou služeb. Cíle práce: Cílem práce bylo zhodnocení spokojenosti členů s poskytovanými sportovními službami. Získaná data sloužila k vytvoření návrhu na zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Metody, které byly v této práci použity, vycházejí z teoretických poznatků, souvisejících s daným tématem. Při výzkumu spokojenosti členů byla použita metoda kvalitativního šetření formou ohniskových skupin. Výsledky byly interpretovány pomocí shrnujícího protokolu. Na základě těchto výsledků byla stanovena úroveň spokojenosti členů s fungováním organizace. Pro zisk základních informací o provozu Taneční školy B-Original bylo provedeno polostrukturované interview s majitelem. Výsledky: Na základě provedeného marketingového výzkumu lze konstatovat, že Taneční škola B-Original má díky vysoké kvalitě svých služeb velké množství spokojených členů. Návrhy na opatření byly předloženy vedení taneční školy a měly by spokojenost členů ještě zvýšit. Klíčová slova: sportovní služby, spokojenost zákazníka, taneční škola, skupinové dotazování, marketingový výzkum
Model finančních toků evropských fotbalových klubů
Bartošek, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Model finančních toků evropských fotbalových klubů Cíle: Hlavním cílem práce bylo za pomoci nejaktuálnějších zdrojů zmapovat současné finanční toky evropských prvoligových fotbalových klubů prostřednictvím analýzy jejich příjmů, výdajů a hospodářských výsledků. Dílčím cílem bylo vytvoření modelu na základě poznatků z teoretické a výsledkové části, který zachytí nejdůležitější finanční toky mezi fotbalovými kluby a ostatními subjekty. Druhým dílčím cílem byl výpočet úspěšnosti jednotlivých ligových soutěží na základě jejich ekonomických možností. Metody: Pro získání relevantních a aktuálních informací byla využita analýza sekundárních dat. Práce kladla důraz, aby data byla validní a pocházela z důvěryhodných zdrojů. Diplomová práce také uplatnila metodu komparativní analýzy. Získaná sekundární data byla zpracována a poté prezentována ve výsledkové části prostřednictvím grafů a tabulek. Výsledky: Bylo zjištěno, že příjmem, který evropským fotbalovým klubům přinesl nejvíce finančních prostředků, byl příjem z prodeje vysílacích práv. Nicméně výnosy z tohoto zdroje jsou významné jen u určité skupiny nejatraktivnějších lig. Pro mnohem větší množství evropských soutěží se ukázal být důležitější příjem ze sponzoringu, který je klíčový také u českých klubů. Naopak ve výdajové stránce se potvrdilo, že...
Nástin vývoje financování českého sportu po roce 1989
Benešová, Tina ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Nástin vývoje financování českého sportu po roce 1989 Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza vývoje financování českého sportu z vybraných zdrojů po roce 1989 do současnosti a výhledu v podobě Koncepce financování sportu 2016- 2025 SPORT 2025. Metody: Práce využívá především metodu obsahové analýzy dokumentů. Mezi stěžejní dokumenty patří legislativní podklady, zejména loterijní zákon a jeho novelizace a zákon o podpoře sportu. Mezi další zdroje patřily analytické a srovnávací studie vrcholných sportovních organizací ČOV a ČUS a koncepce MŠMT. Další metodou je statistická analýza kvantitativních dat ve formě časových řad, které jsou zpracovány do jednoduchých tabulek a grafů Výsledky: V posledních 25 letech došlo k významným změnám ve financování sportu. Zlomovým okamžikem se stal rok 2011, ve kterém sport přišel o dva stabilní finanční zdroje. V prvé řadě došlo ke krachu Sazky, a.s. a ve druhé řadě byla přijata novela loterijního zákona, která zrušila odvody na veřejně prospěšné účely. Od té doby je hledán optimální systém financování sportu. Státní podpora sportu dlouhodobě klesá a ve srovnání s EU se patří k těm nejnižším. Snaha o zlepšení podmínek pro financování sportu vrcholí přijetím nové vládní Koncepce SPORT 2025 v červnu 2016. Klíčová slova: zdroje financování sportu, loterijní...
Komparace systémů financování sportovních klubů z prodeje televizních práv
Hejl, Jan ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komparace systémů financování sportovních klubů z prodeje televizních práv Cíle práce: Hlavním cílem této práce bylo vytvořit přehledný popis problematiky prodeje vysílacích práv v jednotlivých fotbalových soutěžích Španělska, Itálie, Německa, Francie, Anglie a České republiky a na jeho základě pak porovnat kontrakty s televizními poskytovateli, stejně tak jako rozdělení peněz mezi participující kluby. Metody: Mezi použité metody byla zařazena analýza dokumentů, komparativní analýza a hloubkové interview. Pro popis jednotlivých národních soutěží bylo nutné zanalyzovat množství relevantních odborných článků a oficiálních ligových zpráv. Tato analýza vedla ke komparaci zmiňovaných lig. Hloubkové interview bylo využito k popsání situace v českém prostředí a bylo vedeno se zaměstnancem STES a.s. ing. Tomášem Patou. Výsledky: Hlavním výsledkem práce je přehledný popis vývoje prodeje televizních práv v nejprestižnějších evropských fotbalových ligách a jeho následná analýza z hlediska rovnoměrnosti přerozdělení utržených peněz. Z tohoto pohledu vítězí anglická Premier League, která nejen že inkasuje za prodej svých přenosových práv nejvyšší částku, ale také je nejsolidárněji redistribuuje mezi kluby, které jsou pak schopny finančně konkurovat nejlepším evropským celkům. Situace v Česku je pak velmi...
Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání
Dostálová, Sabina ; Honsová, Šárka (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka v Plavecké škole 3FIT. Na základě statistik, ve kterých jsou zaznamenána data všech potenciálních zákazníků poptávajících plavecké lekce a data všech zákazníků, kteří plaveckou lekci absolvovali, byly pomocí četností vyjádřeny nejvyužívanější komunikační nástroje. Název: Vliv neplacených marketingových komunikačních nástrojů na chování potenciálních zákazníků v oblasti plavání u začínajícího podnikání Cíle: Cílem práce je hodnocení vlivu neplacených komunikačních nástrojů na chování zákazníka. Chceme se pokusit analyzovat počet poptávek, kterým potenciální zákazníci vyjádřili ve sledovaném období svůj zájem o soukromé plavecké lekce Plavecké školy 3FIT a o této škole se dozvěděli prostřednictvím jednoho z neplacených komunikačních nástrojů. Metody: Jako metoda byla zvolena retrospektivní longitudinální studie. Jedná se o empirický výzkum, při kterém je daný jev zkoumán po určité časové období. Ke studii byly využity primární data Plavecké školy 3FIT. Výsledky: Na základě výsledků studie jsme zjistili, že každý z využívaných komunikačních nástrojů byl zdrojem nových zákazníků. Největší počet poptávek byl obdržen přímo u bazénu, zájemcům o lekce byly rozdány vizitky. Největší počet realizovaných lekcí se ovšem...
Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy
Svobodová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masáže
Vliv dovedností a pravděpodobnosti na poker
Alferi, Josef ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Vliv dovedností a pravděpodobnosti na poker Cíle: Cílem práce je zjistit co vše jsou v pokeru dovednosti a jaký mají vliv na výsledky v pokeru. Dokázat jaký vztah má náhoda a pravděpodobnost. Zjistit, čím vším je hra poker ovlivněna a jaké faktory mají významný vliv na jednání hráčů. Představit vzorce, podle kterých lze v jednotlivých pokerových situacích dospět k profitabilnímu řešení jak na počet žetonů, tak na finanční ziskovost. Dále ukázat jak velké odchylky jsou od eventuální ziskovosti či ztrátovosti žetonů v dlouhém období při odehrání vysokého množství her. V neposlední řadě představit vývoj legislativy v České republice, Evropské unii a vybraných státech světa. Na základě vývoje pokeru představit současné problémy, které mají za následek směřování hry stále více směrem k hazardní hře. Metody: V práci je aplikována metoda statistické odchylky, pravděpodobnosti a metoda případových studií. Data byla čerpána z herní historie pokerového hráče a zpracována pomocí matematicko-statistických softwarů a webových aplikací určených pro hru poker. Výsledky: Bylo zjištěno, že na poker mají dovednosti nezanedbatelný vliv. Podobně nezanedbatelný vliv má i náhoda. Prvek náhody lze však pomocí dovedností hráče a dlouhodobé pravděpodobnosti snížit na minimum. Z důvodu vývoje pokeru a s ním spojené...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí283 - 292dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.