Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hraní stolní hry Stratego počítačem
Irovský, Dominik ; Šátek, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tématem této práce je desková hra s neúplnou informací Stratego. Cílem je průzkum a zhodnocení dosavadních řešení hraní počítačem, návrh, implementace a testovaní vlastního řešení hraní počítačem. Pro vlastní řešení byly zvoleny modifikovaný algoritmus Monte Carlo Tree Search, algoritmus alfa-beta a expectimax. Řešení bylo realizováno jako konzolová aplikace s možností rozšíření. Funkcionalita implementace byla validována a otestována pomocí experimentů. Efektivita výsledného algoritmu byla uspokojivá
Identifikace zvěře na základě biometrických informací
Plička, Maxim ; Šátek, Václav (oponent) ; Rydlo, Štěpán (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá získáním informací z fotografie vzoru nosu zvěře, které se využijí pro identifikaci jedince. Hlavním cílem je návrh a implementace aplikace, která dokáže tyto informace extrahovat ze vstupní fotografie a poté je vypsat, nebo najít fotografii v databázi, která se nejvíce shoduje se vstupní fotografií. Primárním účelem testování bylo určit přesnost extrakce těchto informací. Navržený přístup vykazoval 82,71% přesnost při databázi o velikosti 171 fotografií. Fotografie patřily zvěři typu jelen a srnka.
Aktualizace dat z webových stránek
Valušek, Jan ; Šátek, Václav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou webových stránek archivů v České republice a jejich technologií s cílem vytvoření autonomního programu pro hromadné stahování detailů o archivních materiálech a jejich skenů. Výsledná aplikace je vytvořena v programovacím jazyce Python s použitím knihovny Scrapy. Výstupem programu jsou soubory s daty archiválií uložených v jednotlivých archivech.
Server Application and Mobile Application for iOS Devices for Capturing and Evaluating Image Quality for Wildlife Identification
Šesták, Šimon ; Šátek, Václav (oponent) ; Rydlo, Štěpán (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with the design of the application and REST API server and their implementations. The application is developed for the iOS operating system. Functionality of application should ensure simple communication with the server that will store and manage data. Since the server also stores photos of animals intended for identification, the application analyzes the image before uploading it to the server and sends it only if it contains the necessary information. A trained neural network model is used to analyze the image.
Web pro přepisování genealogických pramenů
Sokolík, Jakub ; Šátek, Václav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Systém DEMoS je vyvinutý na prepis genealogických údajov do webovej podoby a zároveň poskytuje možnosť vyhľadávania v týchto údajoch. V súčasnosti podporuje prepis a spracovanie 5 z 8 historických prameňov. Cieľom tejto práce je uskutočniť dôkladnú analýzu celého systému s cieľom identifikovať chýbajúce a nefunkčné časti. Následne sa zameriame na odstránenie týchto nedostatkov a doplnenie chýbajúcich častí, aby sme zabezpečili, že systém bude schopný plne fungovať v súlade s pôvodným návrhom. Jednou z hlavných úloh je doplnenie chýbajúcich historických prameňov, aby bolo možné pracovať zo všetkými 8 prameňmi v rámci systému. Okrem toho budeme venovať pozornosť nedostatkom v užívateľskom rozhraní a budeme sa usilovať o ich odstránenie. Toto zahŕňa optimalizáciu použiteľnosti a zvýšenie prehľadnosti systému.
Hraní stolní hry Stratego počítačem
Irovský, Dominik ; Šátek, Václav (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tématem této práce je desková hra s neúplnou informací Stratego. Cílem je průzkum a zhodnocení dosavadních řešení hraní počítačem, návrh, implementace a testovaní vlastního řešení hraní počítačem. Pro vlastní řešení byl zvolen modifikovaný algoritmus Monte Carlo Tree Search. Řešení bylo realizováno jako konzolová aplikace s možností rozšíření. Funkcionalita implementace byla validována a otestována pomocí experimentů. Efektivita výsledného algoritmu byla uspokojivá.
Multimodální systém pro multi-object tracking v reálném čase
Kučera, Adam ; Šátek, Václav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tématem multi-objektového multi-senzorového sledování. V programovacím jazyce C++ je implementován konvenční řetězec pro track-oriented multiple hypothesis tracking (TOMHT) a je navrženo implementovatelné rozhraní, které umožňuje snadno rozšířit základní algoritmus o libovolné senzory a měřené cílové atributy, čímž se systém stává multimodálním, tj. použitelným v heterogenních systémech senzorů. Je navržen nový algoritmus pro řešení kombinatorické optimalizace vznikající v TOMHT. Nakonec je poskytnuto několik příkladů implementace rozhraní a systém je vyhodnocen v simulovaných a reálných scénářích.
Generování rodokmenů z matričních záznamů
Marhefka, Adam ; Šátek, Václav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá oborom genealógie, spracovávaním, porovnávaním a klasifikovaním genealogických dát a následným prepájaním týchto dát do väčších celkov v grafovej databáze. Táto práca priamo nadväzuje na prácu Ing. Tušimovej a ďalej ju rozširuje. Rozšírenia popísané v práci sa budú týkať pridania podpory pre ďalšie formy vstupných genealogických dát, optimalizácií a vylepšení hlavného algoritmu realizujúceho spracovávanie genealogických záznamov. Cieľom práce bude teda zefektívniť algoritmus, zvýšiť jeho presnosť a pridať podporu pre matriky sobášov a úmrtí.
Automatická úprava ofocených dokumentů
Kuchta, Lukáš ; Šátek, Václav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá automatickou úpravou vyfotených dokumentov, konkrétne vytvorením knižnice, ktorá sa postará o orezanie, zarovnanie, transformáciu a jasovú úpravu vyfotených dokumentov. Cieľom je využitie tejto knižnice na vytvorenie programu, do ktorého sa nahrá fotografia dokumentu a ten vráti upravenú verziu dokumentu. Na realizáciu knižnice sú využité funkcie knižnice OpenCV pre programovací jazyk Python, konkrétne funkcie na vyhľadanie okrajov strán dokumentu, ich orezanie, zarovnanie a úpravu jasu. Na vytvorenie grafického užívateľského rozhrania výsledného programu sa používa knižnica PyQt. Cieľ práce bol splnený, bol vytvorený program s príjemným užívateľským rozhraním na automatickú úpravu vyfotených dokumentov. Prínosom tejto práce je možnosť využitia vytvoreného programu na detekciu dokumentov v snímke a ich úpravu.
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.