Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj rychlé metody cílené mutageneze bakterie Streptococcus zooepidemicus
Černý, Zbyněk ; Španová, Alena (oponent) ; Pepeliaev,, Stanislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vyvinutí rychlé metody cílené mutageneze genů Streptococcus zooepidemicus založené na přirozené kompetenci buněk. Na základě experimentálních dat byly vybrány geny pro deleci, které s vysokou pravděpodobností mají vliv na syntézu kyseliny hyaluronové. Byla provedena delece vybraných genů z genomové DNA jako důkaz účinnosti metody, a u rekombinantních kmenů S. zooepidemicus byly sledovány změny koncentrace prekurzorů kyseliny hyaluronové (glukuronová kyselina a N-acetylglukózamin) v čase a výsledná produkce kyseliny hyaluronové.
Tvorba obsahu a propagace travel blogu
Voráčková, Petra ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Práce se zabývá zakládáním a propagací blogu zaměřeného na cestování. Nejprve definuje základní pojmy používané v oboru a následně pojednává o nejčastějších praktikách používaných pro propagaci blogu. V další části řeší zakládání a specifika YouTube kanálu a tvorbě videí určených pro tuto platformu.
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Krulišová, Eliška ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze komunikačních strategií vybraných velkých českých pivovarů z hlediska zacílení na cílovou skupinu, volby konceptu oslovení této skupiny,výběru nástrojů a médií a především pak kreativity a originality komunikačních aktivit. Ověřovanou hypotézou je tvrzení, že velké české pivovary nevytvářejí mimořádně kreativní kampaně s výraznou a originální myšlenkou a že komunikují stále podobným, již vyzkoušeným stylem. Teoretická část práce analyzuje situaci pivovarnictví v České republice z hlediska jeho významu pro českou společnost a dále se věnuje tématům komunikace obecně, marketingové komunikace, komunikační strategie a reklamy. Praktická část spočívá v rozboru a porovnání komunikačních strategií konkrétních velkých českých pivovarů aplikovaných na jejich skutečných reklamních kampaních. Následně je vyvozeno obecné zhodnocení a shrnutí těchto komunikačních strategií.
New inorganic matrices for pultrusion technology I
Černý, Zbyněk
Development of inorganic matrix enabling rapid continuous preparation of thermally and chemically stable fire resistant technological profiles and components with controlled properties for nuclear industry.
ROLE A VÝZNAM FOTOGRAFIE V MULTIMEDIÁLNÍM SVĚTĚ
Zídka, Lukáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Lidský svět se neustále vyvíjí. Dnešní moderní společnost je v rámci technologického pokroku a globalizace dynamičtější než kdy dříve a to samé platí i pro současné pojetí světa fotografie. Tato oblast lidské činnosti za dobu své existence doznala celé řady změn a to jak technického, tak i duševního a významového charakteru. Jakou úlohu však fotografie hraje v dnešní moderní společnosti? Liší se oproti minulosti, a pokud ano, v čem? Co fotografii přinesly nové technologie a jakou měrou ji ovlivnily? A především, do jaké míry lze fotografii propojit a využít s dalšími složkami multimédií za účelem vytvoření ucelené multimediální zkušenosti? Analýza těchto otázek a jejich zodpovězení tvoří základ této bakalářské práce společně s interpretací výsledků a zkušeností praktických částí (fotografie) skupinového projektu Multimedia Display a Programu aplikovaného výzkumu a vývoje národní a kulturní identity (NAKI) vytvořeného ministerstvem ČR. Cílem této práce je poskytnout efektivní teoretickou základnu pro uchopení významu fotografie s cílem podat předpoklady pro maximální využití jejího potenciálu při tvorbě multimediálního projektu.
Corporate Identity of a medium-sized company with practical application for architecture company
Seman, Daniel ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní identitou a jejími vizuálními složkami z pohledu komunikace firmy. Cílem práce je vytvoření nového jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio INAR. Teoretická část je zaměřená na firemní identitu a její vztah k firemní image. Jejím obsahem je také rozbor jednotlivých částí firemní identity, kterými jsou firemní kultura, firemní komunikace, firemní design a produkt. Cílem teoretické části je danou problematiku objasnit a nabídnout teoretický základ pro vypracování konkrétního návrhu firemního designu v praktické části. Praktická část je zaměřená na redesign loga a tvorbu jednotného vizuálního stylu pro architektonické studio. Jednotlivé výstupy jsou vytvořeny se zřetelem na zásady popsané v teoretické části a s použitím metodiky, která je používána v běžné praxi.
Specifika managementu v digitální reklamní agentuře
Tuháčková, Eva ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Cílem této práce je popsat základní pracovní náplň jednotlivých zaměstnanců v digitální reklamní agentuře, popsat jednotlivé procesní fáze a související dílčí úkoly vztažené k projektu jako celku. Práce porovnává klasické i moderní přístupy managementu s praxí a snaží se definovat ty nejužitečnější. Ve vztahu ke společenským, kulturním i technologickým vlivům pak popisuje ta specifika, která jsou pro oblast digitálních multimédií nejtypičtější.
Fotografie v zaměření na promo kapely
Krůželová, Terezie ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížení problematiky fotografování koncertů, backstage a promo fotografií kapely. Teoretická část nejdříve přibližuje historii fotografování kapel. Hlavním tématem této části je však poskytnutí teoretických informací potřebných k fotografování na koncertech, nejvhodnější výbavě fotografa pro fotografování kapel v různých prostorech, a také jak vytvořit promo fotografii kapely v ateliéru i exteriéru a jak tuto fotografii následně jednoduše upravit. Praktická část využívá teoretických znalostí z předešlé části v praxi při vytváření společného projektu Multimediální promo. Popisuje práci v rámci týmu a použití znalostí při fotografování celého projektu. V této části je také popsáno fotografování promo fotografií heavy metalové kapele Power 5.
Nástroje, možnosti a využití fotomanipulace
Antalová, Blanka ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komplexní zachycení problematiky fotografické manipulace. Jsou v ní nejprve představeny produkční a postprodukční nástroje, které se k manipulaci s fotografiemi používají - konkrétně fotomontáž, retuš a techniky vytvoření určité iluze již při samotném fotografování. Poté budou zhodnoceny možnosti, kterých lze pomocí těchto postupů v očích diváka dosáhnout. Pozornost je následně věnována konkrétním případům zmanipulovaných fotografií napříč dvacátým a jednadvacátým stoletím, které vyvolaly ohlas ve společnosti, a to nejprve v éře analogové a poté digitální fotografie. Na závěr autorka na několika praktických příkladech demonstruje některé postprodukční možnosti úprav digitálních fotografií.
The phenomenon of motion in photography
Hižová, Katarína ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Cílem práce je zmapovat možnosti zobrazení pohybu ve statické a animované fotografii. Práce se rovněž zaobírá historií, klasifikací různých druhů a využitím stop motion animace v oblasti filmu, hudby, počítačových her a marketingové komunikace. Praktická čast práce popisuje produkční řetězec krátkých stop motion animací a ich implementaci do komunikační strategie bakalářského projektu Kapustové Zelí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
12 Černý, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.