Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama, právo a etika
Černá, Michaela Bc. ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Jahodová, Naděžda (oponent)
Cílem práce je shromáždit znalosti z oblasti reklamy v podnikání a zmapovat, jak je reklama regulována v okruhu právním a etickém dle Obchodního zákoníku a Etického kodexu reklamy, které prošly v nedávné době novelizačním procesem. V praktické části je analyzován projekt ?Český sen?, který proběhl v České republice 31. května 2003.

Viz též: podobná jména autorů
9 ČERNÁ, Marie
34 ČERNÁ, Michaela
2 ČERNÁ, Miroslava
20 ČERNÁ, Monika
1 Černá, M.
2 Černá, Magdaléna
7 Černá, Marcela
1 Černá, Mariana
9 Černá, Marie
2 Černá, Marina
15 Černá, Markéta
2 Černá, Marta
39 Černá, Martina
39 Černá, Martina
34 Černá, Michaela
1 Černá, Michaela Bc.
2 Černá, Michaela,
3 Černá, Michala
7 Černá, Milena
1 Černá, Miluše
2 Černá, Miroslava
20 Černá, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.