Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 275 záznamů.  začátekpředchozí149 - 158dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace managementu sportovního klubu SK Praga Vysočany s norským sportovním klubem LYN Fotball.
Končický, Michal ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Nekola, Jaroslav (oponent)
Název: Komparace managementu sportovního klubu SK Praga Vysočany s norským sportovním klubem LYN Fotball Cíle: Diplomová práce se zabývá komparací české a norské neziskové organizace v oblasti fotbalu. Cílem práce je na základě analýzy manažerských funkcí (plánování, organizování, výběr a rozmístění pracovníků, vedení pracovníků, kontrola) a následné komparace českého a norského klubu zpracovat návrhy na zdokonalení managementu v obou zkoumaných organizacích. Metody: Polostrukturovaný rozhovor, SWOT analýza, popisná analýza, komparace Výsledky: Výsledek práce navrhuje možná zdokonalení v oblastech, které v klubech nefungují na 100 %. Návrhy na zdokonalení se týkají zejména manažerských funkcí typu plánování, organizování a personální obsazení v klubech. Dále se jedná o oblasti sponzorování a propagace. Klíčová slova: Nezisková organizace, sportovní organizace, manažerské funkce, management, komparace, sponzoring
Marketingová komunikace České olympijské nadace
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů.
Pamánek, Luboš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů Cíl práce: Cílem diplomové práce je analyzovat popularitu sportovních médií. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a na jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je poté sestavení sociodemografického profilu čtenáře se zájmem o sport v tisku a na internetu a zkoumání jeho vztahu ke sportu. Vytvořené profily jsou následně porovnány s cílem nalézt shodné a odlišné rysy. Metoda: Výzkumná část diplomové práce je založena na analýze a zpracování získaných dat z marketingových výzkumů za zkoumané období. Výzkumu jsou podrobena sportovní média v tisku a na internetu, proto je v závěrečné kapitole výzkumné části použita metoda komparace, která poodhaluje rozdílné a shodné rysy obou typů médií. Pro zpracování tématu je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že tištěná a internetová média zažívají odlišnou dobu, a ta se promítá i do sportovních médií. Na jedné straně tištěná média každoročně ztrácí na popularitě a jejich budoucnost je nejistá a na druhé straně u internetových médií se v posledních letech projevuje strmý nárůst popularity. To se samozřejmě promítá i do rozdílné sociodemografické struktury čtenářů...
Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb lyžařských center
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami lyžařských center Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami lyžařských středisek a na základě výsledků navrhnout zlepšení. Práce zjišťuje nejen spokojenost návštěvníků s jednotlivými službami poskytovaných střediskem a jeho vybavením, ale zároveň je u respondentů zjišťován stupeň důležitosti jednotlivých služeb v rámci hodnocení celkové nabídky lyžařského střediska. Dalším cílem je porovnání výsledků určitých lyžařských center mezi sebou. Metody: V této práci je využit kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. V rámci měření spokojenosti jsou posuzované služby hodnocené na stupnici, na základě které jim je přisouzena určitá váha. Hypotézy jsou ověřené pomocí korelační analýzy. Co se týká porovnání výsledků výzkumu mezi určenými středisky, je použita metoda komparace Výsledky: Výsledkem diplomové práce je zjištění celkové spokojenosti návštěvníků se službami lyžařských center, zjištění důležitosti jednotlivých služeb a srovnání spokojenosti zákazníků se službami u vybraných středisek. Veškeré konkrétní výpočty jsou uvedeny v kapitole "Analýza spokojenosti". Klíčová slova: výzkum spokojenosti, spokojenost zákazníka, služby, dotazník, analýza konkurence
Popularita sportu u veřejnosti ve srovnání s jeho prezentací v televizi
Trnková, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Popularita sportu u veřejnosti ve srovnání s jeho prezentací v televizi Cíle: Cílem této práce je určit popularitu sportu u veřejnosti a srovnat ji s jeho prezentací v televizi. Popularita a sledovanost sportu je zjišťována pomocí dotazování veřejnosti. Rozhovory s odborníky na vysílání sportu v televizi objasňují pohled na sportovní zpravodajství na veřejnoprávní a komerční televizi. Celkové výsledky byly srovnány s výsledky pozorování prezentace sportu ve sportovním zpravodajství v bakalářské práci Trnkové (2014) a umožnily navrhnout doporučení pro využití v marketingu, ve sportovních a mediálních organizacích. Výsledky s sebou nesou i jistý vědecký přínos. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvantitativních i kvalitativních metod. Dotazování veřejnosti probíhalo pomocí elektronického dotazníku zveřejněného na serveru Vyplňto.cz. Rozhovory byly realizované hloubkovým individuálním interview a elektronickým dotazováním pomocí e-mailové korespondence. Teoretická část práce vychází z analýzy dokumentů. Výsledky: Sport je u české populace velice populární, a to v jeho aktivní i pasivní podobě. Pravidelně se o sport zajímají více muži než ženy, ale aktivnějšími sportovci jsou ženy. Nejvyhledávanějším médiem za účelem sledování sportu je televize, ačkoliv internet je také oblíbený. Sporty...
Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb golfových hřišť v Praze a Libereckém kraji
Šíma, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb golfových hřišť v Praze a Libereckém kraji Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem spokojenosti a očekávání zákazníků golfových hřišť v Libereckém kraji a hlavním městě Praze a následné porovnání zmíněných regionů. Spokojenost bude měřena pomocí dotazníku, v němž hráči jednotlivých resortů posuzují skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, která je pro ně obecně očekávaná. Na základě získaných údajů bude provedena analýza hodnot, jakými jsou: golfový handicap, věk, pohlaví a měsíční příjem. Diplomová práce se zaměřuje na porovnání očekávání a spokojenosti zákazníků velkých golfových resortů s menšími, ne tolik populárními. Metody: Průzkum spokojenosti zákazníků byl proveden pomocí již ověřeného dotazníku spočívající v metodě SERVQUAL. Porovnával jsem očekávanou kvalitu od skutečně vnímané kvality na sedmi hřištích v Praze a okolí a sedmi hřištích v Libereckém kraji. Průzkum probíhal od srpna 2014 do února 2015. Výsledky: Výsledkem této práce je zjištění spokojenosti hráčů golfu na hřištích v Praze a Libereckém kraji a předložení návrhů na zlepšení pro jednotlivá golfová hřiště ve snaze dosáhnout lepší úrovně a kvalitnějšímu přístupu k zákazníkům. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, marketing služeb, golf, očekávání, SERVQUAL
Založení sportovního klubu ve formě neziskové organizace typu spolku
Roubíčková, Anna ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Nekola, Jaroslav (oponent)
Název: Založení sportovního klubu ve formě neziskové organizace typu spolku Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je sestavení obecných manažerských standardů, využitelných jako pomůcka při zakládání sportovního klubu ve formě neziskové organizace typu spolku, a jejich následná aplikace v praxi při zakládání konkrétního sportovního klubu. Analyzováno bude pět již fungujících sportovních klubů, založených jako spolek resp. občanské sdružení. V prvním kroku bude provedena analýza dokumentů (především stanov analyzovaných sportovních klubů) a následně situační analýza těchto klubů. Na základě získaných poznatků budou zpracovány standardy a postupy, jež budou nápomocny manažerům při zakládání sportovního klubu formou spolku. Metody: V teoretické části došlo k nastudování všech potřebných oblastí založení sportovního klubu ve formě neziskové organizace typu spolku - oblast legislativy, hospodaření, managementu a marketingu. Záměrným, nepravděpodobnostním výběrem pak bylo vybráno pět sportovních klubů. Následně byla využita analýza dokumentů - stanov jednotlivých klubů. Následovala situační analýza sportovních klubů, k níž byly použity informace získané polo-strukturovanými rozhovory s představiteli jednotlivých klubů. Výsledky: Na základě výsledků analýzy dokumentů a situační analýzy sportovních...
Organizační struktura HC Sparta Praha
Pázlerová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Organizační struktura HC Sparta Praha Cíle: Cílem bakalářské práce je podrobná analýza organizační struktury HC Sparta Praha Metody: Pro získání dat byly použity kvalitativní výzkumné metody. Je to metoda případové studie a osobního zúčastněného pozorování. Výsledky: Tým má vysoce specializovanou organizační strukturu se zřetelnou centralizací a jsou jasně definovány pravomoci pracovníků. Klub má také standardizované postupy pro rozvoj hráčského kádru. V nynější chvíli je její struktura pro extraligový hokej plně dostačující Klíčová slova: Analýza, Zúčastněné pozorování, Lední hokej, Struktura managementu, Extraliga ledního hokeje,
Podnikatelský plán lyžařské školy na Klínovci
Ketner, Robert ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je podnikatelský plán, který bude primárně použit pro prosazení podnikatelského záměru před společníky ve firmě Skiareál Klínovec, s.r.o. a později i pro komunikaci s vnějším okolím. Obsah podnikatelského plánu tvoří marketingový, operační a finanční plán, personální rozvaha a organizace řízení navrhovaného podniku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary Cíle: Bakalářská práce porovnává konkurenci fitness center v okresu Karlovy Vary. Konkurenceschopnost uvedených zařízení bude stanovena na základě marketingového výzkumu se zákazníky a zaměstnanci těchto zařízení. Půjde o kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Zjištěné výsledky poskytnou přehled o nabízených možnostech těchto zařízení a budou podkladem pro zpracování průvodce, který by měl usnadnit rozhodování zájemci o tento typ služeb. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování informací byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek jsou zachyceny v grafech a tabulkách. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav konkurence fitcenter v Okresu Karlovy Vary. Pro získání dalších informací o konkurenci byl proveden rozhovor se zaměstnanci jednotlivých fitcenter. Následně jsem zpracoval Porterovu analýzu konkurenčních sil. Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí v okresu Karlovy Vary není až tak intenzivní. Důležitá pro zákazníka je především cena, kvalita a rozmanitost služeb, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: Konkurence, komparace, fitness centrum, sportovní služby, loajalita...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 275 záznamů.   začátekpředchozí149 - 158dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.