Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Distanční výuka tématu Zlomky
ZAJÍČKOVÁ, Marcela
Tato diplomová práce Distanční výuka tématu Zlomky se zabývá problematikou zlomků a distančního vzdělávání. Uvádím zde, jaké problémy se pojí s výukou zlomků a upozorňuji na důležitost vizualizace učiva. Dále v práci popisuji materiály, které jsem vytvořila pro účely distančního vzdělávání. Jedná se o komplexní materiály, které jsou propojené různými aktivitami. V práci přikládám i získanou reflexi od žáků a má doporučení k realizaci.
Biopotraviny - vnímání kvalitativního rozdílu veřejností na Brněnsku
Zajíčková, Marcela
Tato diplomová práce je zaměřena na kvalitu a výrobu biopotravin a rozdíly mezi bioprodukty a produkty konvenčními. Cíl této práce je zaměřený na vnímání biopotravin veřejností, který byl vyhodnocen pomocí dotazníkového průzkumu v okresech Brno-město a Brno-venkov. Dotazníkový průzkum se skládal z 23 otázek, vyplněný 138 respondenty. Prvních šest otázek bylo ke zjištění základních informací o respondentovi, zbývající otázky byly k dané problematice biopotravin. Získané odpovědi byly vyhodnoceny slovním vyjádřením a zpracováním do grafů. Z průzkumu vyšlo najevo, že je veřejnost velmi málo znalá v této oblasti, např. logo evropské bioprodukce nikdy neviděla téměř polovina dotázaných. O kvalitu a složení potravin se zajímají spíše ženy než muži. Četnost nákupu biopotravin je nejčastěji jedenkrát do měsíce v hypermarketu nebo supermarketu, popřípadě ve specializované prodejně s útratou do 500 Kč. Nejžádanějším sortimentem v biokvalitě je ovoce, zelenina a mléčné výrobky. Spotřebitele omezuje v nákupu biopotravin hlavně vyšší cena a nedůvěra v biopotraviny.
Soustavy rovnic
ZAJÍČKOVÁ, Marcela
Tato bakalářská práce Soustavy rovnic se zabývá řešením soustav rovnic, které se převážně probírají na základních a středních školách. V práci jsou nejprve zmíněny metody řešení různých druhů soustav rovnic, které jsou následně doplněné příklady se slovním komentářem. V závěru práce jsou uvedené slovní úlohy, protože jsou pro vývoj studenta velmi důležité. Slovní úlohy jsou řešeny jednak pomocí soustav, které často řešitelům činí při sestavování rovnic velké obtíže, tak i prostřednictvím úsudku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.