Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nízkoteplotní vlastnosti asfaltových pojiv a směsí
Veselý, Petr ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Dnešní společnost je vysoce závislá na fungující silniční infrastruktuře, která je díky kolektivní snaze z hlediska hlavní dopravní sítě téměř vybudována, a pozornost se nyní upíná k její životnosti především vzhledem ke změně klimatu a častějším teplotním extrémům. Tato práce si dává za cíl provedení základních zkoušek asfaltových pojiv, zejména ve vztahu k nízkoteplotním vlastnostem, na nejčastěji používaných silničních asfaltech a směsích z nich vyrobených. V teoretické části se práce zabývá obecnou definicí asfaltových pojiv a studiemi provedenými na obdobné téma. Praktická část popisuje jednotlivé použité zkoušky, kterými jsou mimo jiné zkouška penetrace jehlou, bodu měknutí, určení kritické teploty bodu lámavosti pomocí metody dle Fraasse a pomocí trámečkového reometru a určení kritické teploty dle TSRST. V závěru jsou zkoušky okomentovány a určeny vzájemné korelace mezi výsledky zkoušek.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Vzpomínky
Prokop, Tomáš ; Veselý, Petr (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Téma smrti a fragmentů s ní úzce spojených, pomocí kterých jsem se ve své práci vyjádřil, měly dlouhodobý vývoj. Často jsem se během svého života setkával s odchodem blízkých osob. Nejedná se o reakci na momentální situaci, nýbrž o dlouhodobý proces, který vyústil v řešení této problematiky v mé mysli. Úvaha o dané situace tímto způsobem mně pomohla vyrovnat se ze skutečností a přistoupit ke smrti jako k přirozené fázi živého organismu. Tato výstava byla koncipována jako vzpomínka na lidi, kteří se mnou byli část života, ale už jsou pouze ve vzpomínkách. Ačkoliv tato tematika může působit pochmurným či kontroverzním dojmem, mým cílem nebyla provokace nebo jakákoliv jiná útočnost. Svojí prací vyjadřuji gesto úcty lidem, kteří již mezi námi nejsou, a nikdy bychom na ně nechtěli a neměli zapomenout. Instalace je silně závislá na prostoru, respektive z něho vychází. Výstavu je nutno vnímat jako celek, což je jedna z nejpodstatnějších prvků věci. Důležitá je proměna prostoru a jeho úplné vyčištění, tím jsem se snažil dosáhnout komunikace mezi prostorem a dílem. Prostor působí sám o sobě monumentálním až sakrálním dojmem, což je pro moji tematiku ideální. Prostor jsem nechtěl nějak přeplnit, proto jsem zvolil minimalistickou kompozici i počet prací. Záměrně jsem nechal prostor působit ve své duchovní prázdnotě a dal mu možnost dýchat. Intervenci do něho vnímejme jako podporu jeho výrazu. Moje práce je založena na čistotě, jednoduchosti a stylizaci symbolu.
Analýza a návrh Open Source řešení pro malé a střední firmy
Veselý, Jakub ; Veselý, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je popsat současnou softwarovou situaci v okruhu malých a středních firem a ukázat možnosti Open Source oproti aplikacím s uzavřeným zdrojovým kódem. Na základě testování a studie jsou objasněny možnosti Open Software. Případová studie ukazuje možnosti implementace OSS/FS v reálném prostředí. Tato práce odhaluje hlavní přednosti a nedostatky Open Software a příčiny jeho dosud malého využívání.
Návrh a simulace synchronního motoru s vnořenými magnety
Veselý, Petr ; Vlach, Radek (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem synchronního stroje s vnořenými magnety. Nejdříve je popsána základní teorie synchronního stroje, s důrazem na chod v režimu odbuzování. Následně je komplexně navržen motor s vnořenými magnety v šesti a osmipólové verzi pro výkon 65 kW a 3000 otmin-1. Motory jsou porovnávány mezi sebou a s motorem s magnety na povrchu, který byl v této práci také navržen. Nakonec jsou všechny motory srovnány s již vyrobeným a změřeným šestipólovým motorem.
Zavedení postupů navigace podle požadavků PBN (Performance Based Navigation) na regionálním letišti
Veselý, Petr ; Soldán,, Vladimír (oponent) ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Kevický, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na řešení problematiky postupů v koncových řízených oblastech (TMA) regionálních letišť. Cílem práce je poskytnout komplexní studii možnosti zavedení postupů pro přístrojové přílety, odlety a přiblížení podle požadavků navigace založené na výkonnosti (PBN) na vybraném regionálním letišti v ČR (letiště Kunovice). Součástí práce je simulační ověření dopadů navrhovaných změn na provoz v TMA Brno a CTR Kunovice. Závěrečná část práce je věnována sestavení jednoduché metodiky, která popisuje proces při návrzích postupů PBN a jejich následném ověřování.
Vlastnosti výztužných sklovláknitých geomříží
Veselý, Petr ; Šperka, Pavel (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Fungující silniční síť je základním prvkem dnešní ekonomiky. Jízda by měla být bezpečná a plynulá. Primární silniční síť je již vybudovaná a pozornost si nyní získává spíše její údržba. Z důvodu zvyšujícího se zatížení nákladní dopravou se dnešní vozovky stávají rychleji porušenými, zatímco není čas ani náklady na jejich rekonstrukce. Vzniká proto poptávka po vozovkách s delší životností a vyšší únosností. S ohledem na silnice nižších tříd se stává zřetelným díky nízkým nákladům na opravy, že je potřeba najít efektivní způsob zlepšení vozovek. Z výše uvedeného se dá usoudit, že je potřeba spolehlivé, odolné a cenově výhodné technologie údržby, jako je například použití výztužných geomříží v asfaltových vozovkách. Tato práce se zabývá vlastnostmi geomříží ze skelných vláken po účincích hutnění a dále také testováním vlivu zabudování geomříží mezi asfaltové vrstvy na zpomalení či zabránění šíření trhlin.
Návrh na zlepšení vybraného pojistného produktu společnosti ING, N.V.
Jalušková, Radka ; Veselý, Petr (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o životních pojištění konkrétních finančních institucí a jejím cílem je porovnat vybraný pojistný produkt, následně vyhodnotit jeho silné, slabé stránky vůči trhu i potenciálním klientům. Stěžejní firmou bude ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku a klíčovými pojistnými produkty bude investiční životní pojištění Investor Plus. Analýzou zjistím, v čem má mnou zvolený produkt nevýhody oproti konkurenčním produktům a navrhnu jeho zlepšení (optimalizaci) tak, aby se stal na trhu konkurenceschopnějším a klientům prospěšnějším.
Měření a zpracování EKG signálu v prostředí LabView
Veselý, Petr ; Kozumplík, Jiří (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Tato práce, jak již z názvu vyplývá, je zaměřena na zpracování EKG signálu a detekci QRS komplexu. První část je věnována samotnému anatomickému popisu srdce. Vlivem podráždění svaloviny srdce dochází k postupnému stahování a uvolňování srdečních síní a komor. Během těchto stavů je možné měřit určitou elektrickou aktivitu srdce. Ta se nazývá EKG. Tato křivka je složena z několika charakteristických vln, z nichž dominantní je vlna R. Parametry této vlny jsou řídící při popisu činnosti srdce. Proto je další část práce věnována možnosti její detekce. Proces detekce se dělí na dvě části. Předzpracování, ve kterém je signál upraven na patřičný tvar a detekci, kdy dochází k popisu výskytu R vlny. Při těchto úkonech se využívají různé filtry a metody, které jsou nastíněny v následujících kapitolách. Výstupní program vypracovaný v programovacím prostředí Labview je založen na separaci R vlny z EKG, která se následně porovnává s prahovou hodnotou. Naměřené hodnoty jsou posléze použity pro výpočet tepové frekvence a vytvoření geometrického popisu HRV.
Launching and Operating Issues of Supersonic Business Jet
Kincová, Daniela ; Veselý, Petr (oponent) ; Šošovička, Róbert (vedoucí práce)
This thesis is dealing with problematic about launching and operating supersonic business jets. Nowadays, after Concorde retirement, there are no more any supersonic aircrafts in civil transport system. Nowadays, there are exists many projects and research companies, which are trying to reintroduce the supersonic aircrafts into civil aviation and they are focus predominantly to business jets. The main question is, if is at least suitable or reasonable , to reintroduce this type of transport. There are lots of problems, which are complicate this. These aircrafts causes too much noise, they have a huge fuel consumption, which means a problems with emissions, they are flying in high altitudes, which could lead to problems with cabin pressurization, navigation, cosmic radiation and so on. In addition, a ban on supersonic overland flights restrict the flight routes, or extend them. The current emerging projects do not achieve as large a range as classic modern business jets, which causing, that supersonic business jets on longer distances become ineffective. Despite these problems, it is more or less clear that the introduction of supersonic business jets will occur within the next 10 to 15 years, even if it's just a matter of prestige for very wealthy people.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.