Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace nemocničních kapacit pomocí evolučních algoritmů
Koksa, Martin ; Roupec, Jan (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací nemocničních kapacit pomocí evolučních algoritmů. Zpracovává dosavadní znalosti obecné optimalizace s popisem základních, i moderních metod. Dále popisuje simulátor a simulační prostředí, které bylo vyvinuto k dané problematice jako nástroj k řešení jedné ze soutěžních úloh konference GECCO. V závěru práce byla provedena samotná optimalizace pomocí několika algoritmů a porovnání vhodnosti vybraných metod.
DIGITÁLNÍ INFORMAČNÍ PANELY PRO HRU KUŽELKY
Szelke, Ludvík ; Roupec, Jan (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem aplikací sloužící pro ovládání, řízení a zobrazování všech informacích potřebných pro plynulý provoz a hraní hry evropské kuželky. V první části této práce je představena historie digitálních informačních panelů a kuželkářského sportu, společně s vysvětlením pravidel pro návrh aplikací. Praktická část práce představuje počáteční vývoj aplikací. Postupně jsou představeny všechny aplikace, vysvětlena jejich struktura, a nakonec i jejich otestování.
Fitness aplikace pro Android
Bulava, Lukáš ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje přehled technologií pro vytváření Android aplikací, porovnání aplikací z oblasti fitness a praktický příklad mobilní fitness aplikace pro Android. Aplikace obsahuje předepsané tréninky, velké množství cviků doplněné o animace a kalkulačku pro výpočet denního příjmu kalorií.
Strategická počítačová hra
Dlabola, Jakub ; Rybková, Blanka (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s původem strategických počítačových válečných her a jejich historií. Ukazuje vývoj strategických válečných her od prvního kriegsspielu po současné kusy hrané na počítači. Dále se stručně zabývá možnostmi tvorby strategické počítačové hry v jazyce C++ a podrobně popisuje autorem vytvořenou strategickou počítačovou hru Stíny.
Web Application for Evaluating Investment Plans in Waste Management
Červenka, Roman ; Roupec, Jan (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
This thesis is dedicated to design and implementation of module for web aplication for waste management optimization. Main part is design and implementation of user interface for input of optimization variables and visualization of optimization results in graphical map overlay. Part of this thesis is also analysis of current state of application and proposition of possible improvements.
Webová aplikace pro správu veterinární ordinace
Foltán, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj webové aplikace pro správu veterinární ordinace s cílem poskytnout inovativní a efektivní řešení pro moderní softwarové potřeby. Práce začíná analýzou současného stavu veterinární ordinace a identifikací nedostatků stávajícího softwaru. Na základě požadavků veterinární ordinace byla vyvinuta webová aplikace, která umožňuje evidenci zvířat a klientů, správu skladu, fakturaci a veterinární úkony. Při vývoji aplikace byly použity moderní technologie včetně Django frameworku pro backend, HTML, CSS a JavaScriptu pro frontend a PostgreSQL databáze pro správu dat. Testování potvrdilo, že výsledná aplikace efektivně řeší potřeby veterinární ordinace. Tato práce ukazuje, že vývoj vlastní webové aplikace může být účinným řešením pro specifické potřeby klienta a přináší možnosti pro budoucí vývoj a vylepšení.
Webová aplikace pro plánování rozmístění sběrných míst odpadu
Vidlička, Adam ; Roupec, Jan (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření webové aplikace, která bude sloužit jako nástroj pro vytváření a správu sběrné infrastruktury obcí. K optimálnějšímu vytváření sběrné infrastruktury se využijí výpočetní funkce, které se vyvíjejí na Ústavu procesního inženýrství. Teoretická část práce se zabývá přiblížením odpadového hospodářství v České republice, motivací vzniku webové aplikace a použitými technologiemi při vývoji webové aplikace. V praktické části práce je popis vzniku základního konceptu webové aplikace a následný popis jednotlivých částí webové aplikace.
Historie počítačových her
Michálek, Petr ; Šoustek, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zajímavou historií videoher se zaměřením na vývoj a evoluci herních konzolí. Teoretická část nabízí komplexní pohled na pozadí vývoje videoherních konzolí, včetně jejich vzniku, procesů vývoje her, pokroků v oblasti hardwaru a vývoje vstupních zařízení. Tato analýza poskytuje cenné poznatky o technologických a kulturních milnících, které v průběhu let formovaly herní průmysl. Praktická část ukazuje aplikaci získaných znalostí při vývoji dvou her s využitím fiktivního retro počítače TIC-80 a programovacího jazyka Lua. Tyto hry čerpají inspiraci z retro titulů a vzdávají hold nostalgickým zážitkům, které uchvátily hráče napříč generacemi. Využití platformy TIC-80 s sebou neslo jistá omezení, která mají za cíl, aby bylo zpracování věrné starším titulům a zároveň byla zajištěna kompatibilita s moderním hardwarem.
Aplikace pro automatizované hodnocení přehrávaných médií
Volf, Vojtěch ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje vývoj aplikace MelodyMetrics pro Android, jejímž cílem je vyhodnotit uživatelovy návyky při poslechu médií na základě kritického hodnocení staženého z webu. Aplikace je vytvořena v jazyce Kotlin s pomocí knihovny Jetpack Compose, zaznamenává hudbu přehrávanou na zařízení uživatele, stahuje hodnocení z webu a poskytuje statistiky o kvalitě jeho výběru hudby. Práce poskytuje ucelený přehled moderního procesu vývoje pro systém Android a popisuje použité technologie. Zdrojové kódy a instalační balíček jsou zveřejněny na serveru GitHub.
Historie technologií počítačových sítí
Stebnický, Zbyněk ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá postupným vývojem technologií užívaných v počítačových sítích. Dále popisuje vznik Internetu v České Republice a konkrétně se zabývá sítí FSI VUT v Brně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.