Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Logistics in Unilever
Sahánek, Radovan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o logistice firmy Unilever. Velký důraz klade na logistiku jako součást strategických rozhodnutí firmy. Posouzení efektivnosti začlenění logistiky do strategie probíhá za vysvětlení a propojení konceptů z obou oblastí a jejich následného popsání ve firmě. Součástí práce je analýza rozhodnutí firmy integrovat řešení evropských logistických procesů v Hub Katovice.
Informační systém mikropodniku
Vomáčková, Anna ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Úkolem této diplomové práce bylo vytvořit informační systém pro zvolený mikropodnik a do podniku tento systém implementovat. Tato práce si klade za cíl zhodnotit možná rizika, přínosy a náklady zavedení, pokusit se stanovit optimální postup pro zavádění IS do mikropodniků a formulovat doporučení pro obdobné projekty. První, teoretická část práce je věnována podnikovým informačním systémům obecně. Druhá, praktická část práce seznamuje čtenáře se zvoleným mikropodnikem, sleduje proces tvorby informačního systému a jeho úpravy až po jeho zavedení do podniku. Stanovený úkol práce byl splněn vytvořením relační databáze v Microsoft Access a instalací databáze v mikropodniku. Výsledkem práce je kromě funkčního informačního systému závěrečné zhodnocení přínosů a nákladů a obecná doporučení pro tvorbu a implementaci IS pro obdobné projekty. Přínos práce tkví v tom, že reflektuje specifika mikropodniků a na praktickém případě ukazuje celý proces tvorby a zavedení včetně závěrečného zhodnocení.
Instagram as a Marketing Tool
Poláková, Lucia ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Instagram. Teoretická část uvádí základní informace o Internetu, online marketingu a sociálních sítích, ale především se zaměřuje na Instagram, jeho fungování, na firmy využívající tuto síť, ale taktéž na úspěšné kampaně vedené firmami.V praktické části uvádím aktivity firmy Birell na Instagtamu a vyhodnocuji jejich reklamní kampaň na této sociální síti.
Webové prezentace obchodních firem na příkladu DEVIDENT s.r.o.
Ivancevscaia, Iulia ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je na příkladu analýzy webu DEVIDENT s.r.o. ukázat, jak by měly společnosti postupovat při tvorbě svých webových prezentací nebo při vylepšování již existujících webových stránek. První kapitola je věnována vysvětlení pojmu internetový marketing a vymezení jeho výhod a nevýhod. Druhá kapitola se zabývá postupem při tvorbě webové prezentace a klíčovými zásadami úspěšného webu. Třetí a čtvrtá kapitoly jsou praktické a věnují se analýze původního webu DEVIDENT s.r.o., navržení vylepšení jednotlivých součástí webové prezentace společnosti a zhodnocení jejích nových webových stránek. Práce obsahuje univerzální doporučení pro firmy, které plánují zřídit webové stránky nebo svoji webovou prezentaci vylepšit.
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
Špok, Michal ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce poskytuje náhled na problematiku současných trendů v marketingové komunikaci se speciálním důrazem na trendy v oblasti sociálních sítí. Cílem práce je sestavení modelu optimální marketingové komunikace včetně manažerských doporučení obdobným podnikům na základě analýzy marketingové komunikace podniku Café Placzek. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje základní marketingové pojmy. Ve druhé kapitole je čtenář seznámen s vybranými trendy na poli marketingové komunikace. Třetí část práce, čerpající z teoretických východisek zasazených v předchozích kapitolách, obsahuje analýzu stavu marketingové komunikace podniku Café Placzek a vlastní terénní výzkum autora. Poslední kapitola, jenž představuje samotný cíl práce, poskytuje popis modelu optimální marketingové komunikace v sektoru služeb a seznam manažerských doporučení podnikům působícím v tomto odvětví.
Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření
Budíková, Michaela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou propagací e-shopů úzkého segmentu zaměření na sociálních sítích. Jedná se internetové obchody, jejichž sortimentem je krmivo pro psy. V teoretické části jsou nejprve definovány marketingové strategie a marketingový mix, především komunikace a propagace a její nástroje, dále jsou popsány nejvýznamnější sociální sítě a závěr teoretické části je věnován novým trendům, které se v marketingu poslední dobou prosazují. Praktickou část tvoří nejprve analýza marketingové propagace dvaceti vybraných e-shopů ze zmiňovaného segmentu na sociálních sítích. Na základě získaných poznatků je posléze zformulováno doporučení vhodné marketingové propagace pro e-shopy z tohoto segmentu zaměření.
The Proposition of an Incentive System as an Instrument for Efficiency Improvement of the Development Process and the Process of Implementation of the New Enterprise System VRPIS
Spišáková, Tereza ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem této práce je zefektivnit proces vývoje a implementace nově vzniklého podnikového informačního systému VRPIS, a to pomocí návrhu a vytvoření motivačního systému na základě zkušeností z pilotního zavedení systému do společnosti Confal, a.s. V teoretické části se práce věnuje problematice podnikových informačních systémů, jejich implementaci do podniku a problémům, které v procesu implementace vznikají, a taktéž i problematice existujících motivačních systémů. Praktická část navazuje na získané teoretické poznatky a soustřeďuje se na tvorbu nového motivačního systému a motivačních nástrojů pro jednotlivé subjekty participující na procesu implementace VRPIS. Základem, na kterém motivační systém 3L staví, jsou hodnoty motivace naměřené u jednotlivých subjektů v průběhu tří etap procesu a společná filozofie s VRPIS přizpůsobení se podmínkám a potřebám zákazníků. V návaznosti na vytvoření nového motivačního systému 3L pro proces implementace VRPIS bude tento motivační systém zevšeobecněný pro potřeby dalších implementací.
Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software, s.r.o.
Kalinová, Michaela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je v teoretické části popsat marketingový plán. V této části popisuji součásti marketingového plánu jako je marketingová strategie, SWOT analýza a komunikační strategie. Dále se zde věnuji popisu ERP systémů - historii jejich vývoje, popis a jejich využití. V praktické části své bakalářské práce se věnuji návrhu marketingové strategie pro společnost Altus Software s.r.o. a popisu jejich produktu - ERP systému Altus Vario, se kterým jsem několik let pracovala. Společnosti Altus Software s.r.o. navrhuji vhodnou marketingovou strategii, uvádím mnou zpracovaný průzkum znalosti ERP systémů a zhodnocení situační analýzy.
Cloudové technologie v prostředí bank
Havel, Jaroslav ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice veřejného cloudu v prostředí bank, zejména pak rizikům spojeným s využitím veřejného cloudu v bankovních institucích. V první části je podrobně rozebrán pojem cloud computing a jsou vysvětleny klíčové charakteristiky této technologie. Následující kapitola vymezuje pojem banka a je zde uveden výčet nejdůležitějších regulatorních požadavků ve vztahu k outsorcingu, potažmo cloud computingu. V posledních dvou kapitolách jsou hrozby vyplývající z využití veřejných cloud služeb dány do souvislosti s regulatorními a zákonnými požadavky, které musí banky dodržovat. Následně je zde sestavena tabulka rizik, které musí každá finanční instituce zvážit při úmyslu využít veřejné cloud technologie.
Nasazení cloud technologií Office 365 v prostředí bank
Vokoun, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem procesu zavádění cloudových služeb Office 365, konkrétně pak na příkladu finanční instituce Komerční banka, a.s. Cílem této práce je vytvoření seznamu problematických aspektů, které komplikují zavádění cloudových služeb Office 365 ve společnosti Komerční banka, a.s. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první z nich je vysvětlen koncept cloud computingu, jeho charakteristiky a modely. Druhá kapitola představuje produkt Office 365 a jeho jednotlivé součásti. Ve třetí části je pak popsán postup pro jejich zavedení a poslední kapitola je věnována samotnému procesu jejich implementace ve společnosti Komerční banka, a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.