Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 62 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh severního sjezdu z VRT do stanice Světlá nad Sázavou
Dvořák, Matěj ; Janoušek, Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem alternativního, mimoúrovňového , optimalizovaného severního sjezdu z VRT Praha - Brno - Břeclav do stanice Světlá nad Sázavou, která bude mimo jiné sloužit jako dočasné ukončení VRT do doby dokončení výstavby navazující části VRT přes Vysočinu. Pro návrh jsou uvažovány rychlosti 160 a 200 km/h. Součástí je i výšková a směrová optimalizace hlavní trasy mezi km 95,3 - 102,3. Odbočení z VRT je navrženo ve dvou variantách v km 95,9 a v km 98,5 bez použití tunelů v trase sjezdu. Na závěr je provedeno vzájemné porovnání navržených variant.
Návrh severního sjezdu z VRT do Hranic na Moravě
Gelová, Zuzana ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout sjezd z RS1 VRT Bohumín – Přerov do železniční stanice Hranice na Moravě na rychlost 160 km/h. Návrh je zpracován se snahou minimalizovat zábory a minimalizovat inženýrské objekty. Dalším cílem je navrhnout dvojici kolejových spojek na VRT. Součástí diplomové práce je návrh železničního spodku, železničního svršku a odvodnění trati.
Studie modernizace trati Hrušovany n/J - Znojmo
Dvořák, Dominik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tématem této bakalářská práce je modernizace trati Hrušovany nad Jevišovkou - Znojmo. Jedná se o zvýšení traťové rychlosti na 200 km/h a prověření možné realizace této rychlosti na stávajícím železničním tělese. Součástí práce byla úprava směrového a výškového řešení dle parametrů vycházejících z normy ČSN 73 6360-1 a jejich posouzení na návrhovou rychlost.
Grammars with Restricted Derivation Trees
Koutný, Jiří ; Janoušek, Jan (oponent) ; Vojnar, Tomáš (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
This doctoral thesis studies theoretical properties of grammars with restricted derivation trees. After presenting the state of the art concerning this investigation area, the research is focused on the three main kinds of the restrictions placed upon the derivation trees. First, it introduces completely new investigation area represented by cut-based restriction and examines the generative power of the grammars restricted in this way. Second, it investigates several new properties of path-based restriction placed upon the derivation trees. Specifically, it studies the impact of erasing productions on the generative power of grammars with restricted path and introduces two corresponding normal forms. Then, it describes a new relation between grammars with restricted path and some pseudoknots. Next, it presents a counterargument to the generative power of grammars with controlled path that has been considered as well-known so far. Finally, it introduces a generalization of path-based restriction to not just one but several paths. The model generalized in this way is studied, namely its pumping, closure, and parsing properties.
Railway Station Podebrady HSR
Piruš, Erik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
The master´s thesis deals with the design of the transfer terminal on the proposed high speed railway Prague - Hradec Kralove - Wroclaw near the town of Podebrady and exit 39 from the D11 motorway. The work includes the design of station layout, platforms, access roads, bus stops and parking house. As part of the railway station design naintenance base with the loading area. The integral parts of the thesis is design of the railway superstructure, substructure and drainage system.
Návrh odbočky Jistebník
Talapka, Filip ; Janoušek, Jan (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnutí kolejového propojení mezi koridorovou tratí Přerov – Ostrava a vysokorychlostní trati VRT Přerov – Ostrava u obce Jistebník. Mimoúrovňová kolejová propojení jsou navržena ve všech čtyřech směrech s maximální rychlostí 160 km/h. Návrh je zpracován ve dvou základních variantách, a to s minimalizací záboru pozemků a s minimalizací inženýrských objektů.
Synchronous Formal Systems Based on Grammars and Transducers
Horáček, Petr ; Janoušek, Jan (oponent) ; Yamamura,, Akihito (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
This doctoral thesis studies synchronous formal systems based on grammars and transducers, investigating both theoretical properties and practical application perspectives. It introduces new concepts and definitions building upon the well-known principles of regulated rewriting and synchronization. An alternate approach to synchronization of context-free grammars is proposed, based on linked rules. This principle is extended to regulated grammars such as scattered context grammars and matrix grammars. Moreover, based on a similar principle, a new type of transducer called the rule-restricted transducer is introduced as a system consisting of a finite automaton and context-free grammar. New theoretical results regarding the generative and accepting power are presented. The last part of the thesis studies linguistically-oriented application perspectives, focusing on natural language translation. The main advantages of the new models are discussed and compared, using select case studies from Czech, English, and Japanese to illustrate.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves – Louny pro smíšenou dopravu
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh nové trasy VRT v úseku odbočka Nová Ves – železniční stanice Louny a konvenční trať v úseku odbočka Úžice – odbočka Nová Ves. VRT je navržena pro smíšenou dopravu a na traťovou rychlost do 250 km/h. Konvenční trať je navržena na traťovou rychlost 160 km/h a převážně vedena v souběhu s RS4 Praha – Drážďany. U obou tratí je rychlost nákladních vlaků uvažována 100 km/h.
Návrh VRT (RS42) v úseku odbočka Nová Ves (mimo) – Louny (mimo)
Losenický, Miloš ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh nové trasy VRT v úseku Nová Ves – železniční stanice Louny. Trať VRT je navržena pro osobní dopravu a na návrhovou rychlost do 250 km/h. Řešený úsek začíná u silnice II/118. Součástí práce je návrh kolejového rozvětvení před železniční stanicí Louny s úpravou stávajících železničních tratí a včetně návrhu sjezdu z VRT.
Bělotín Junction and Passing Point Study
Piruš, Erik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on design of the separated level connection of the High speed line Prerov - Ostrava to the conventional line Prerov - Ostrava near Hranice na Morave station (connected from the Ostrava side). The thesis should include the track geometry design of the conventional line and design of the Belotin Junction, consisting of two overtaking tracks, each one for one of the directions.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 62 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.