Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie spolku
Hrazdírová, Natálie ; Huněk, Filip (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a popisuje marketingové analýzy, které jsou následně sestaveny v druhé části této práce. Závěrečná část je věnována vlastním návrhům řešení, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Konstrukce novodobého patriarchátu v časopisech pro muže a rodinu
Huněk, Filip ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Základní výzkumnou otázkou této rigorózní práce je, zda časopisy vycházející v České republice reprodukují ve svém obsahu takové mechanismy reprezentace maskulinit, které zároveň konstruují novodobé patriarchální struktury. Jako základní výzkumná metoda byla zvolena kvalitativní diskurzivní analýza a tato práce analyzuje vždy šest čísel mužského magazínu životního stylu Maxim a šest čísel rodinného časopisu Květy. Hlavní tezí práce byla myšlenka, že patriarchální mechanismy současné společnosti se nutně promítají do obsahů obou časopisů, bez ohledu na rozdílnost jejich žánrů, a že se tyto mechanismy od sebe odlišují pouze formou, v jaké jsou reprodukovány. Výsledkem této práce je pak potvrzení validity zvolené teze. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Čeští mobilní operátoři ve vybraných oborových médiích v letech 2013 až 2017
Ullmann, Ondřej ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce se věnuje nejčtenějším on-line médiím, které v ČR píší o mobilních operátorech (mobil.iDnes.cz, MobilMania.cz a Mobilenet.cz). Cílem práce je poskytnout širší přehled o tom, jak tato média informují o mobilních operátorech v ČR (T-Mobile, O2 a Vodafone). Práce čtenáři odhaluje rozdíly a podobnosti v mediálních výstupech sledovaných médií a tím mu může pomoci v kritickém přístupu k přijímaným informacím. V teoretické části se věnuje přístupu novináře jako zprostředkovatele informací s vysvětlením hlavních teorií. Dále reflektuje roli novináře jako příjemce informací a věnuje se podrobněji i roli PR. Výzkumná část obsahuje výsledky provedené obsahové analýzy, ze které čtenář získá přehled o četnosti mediálních výstupů, sentimentu nebo míře využívání tiskových zpráv a způsobu jejich přebírání. Všechny sledované veličiny jsou porovnávány napříč médii i operátory. Z výsledků vyplývá, že mezi sledovanými médii jsou významné rozdíly v míře přebírání tiskových zpráv i celkovém sentimentu vydávaných článků. Web MobilMania.cz je vůči všem mobilním operátorům výrazně kritičtější než ostatní sledovaná média, naopak u Mobilenet.cz výzkum potvrdil, že jako médium, které přebírá větší části tiskových zpráv, má vyšší podíl pozitivně laděných článků. Web mobil.iDnes.cz se na základě provedeného výzkumu...
Čeští vývojáři a mobilní platformy: kvalitativní studie
Alexandre, Berenika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu: vývojem mobilních aplikací. Cílem je identifikace a porozumění pracovních postupů českých vývojářů mobilních aplikací pro platformu iOS s přihlédnutím k důležitosti designu jako jednoho ze základních měřítek kvalitní aplikace na Apple App Storu. Zaměřuji se na zmapování rutin vybraných vývojářů a jejich uvažování o designu v rámci zařízení od společnosti Apple a operačního systému iOS za předpokladu, že Apple nastoluje vývojářům svých aplikací vysoký standard vizuální i funkční kvality. Zabývám se řešením otázek použitelnosti aplikací z hlediska designu nejen uživatelského rozhraní, ale i funkce a dalších aspektů vývoje v rámci ekosystému českého vývojářského průmyslu mobilních aplikací. Teoretická část mé práce také subjektivně mapuje základní pojmy z vývojářského oboru a teorie, které souvisí se zkoumanou tématikou. Praktická část výzkumu je založená na kvalitativním dotazování devíti českých vývojářů mobilních aplikací a jejich následné analýze. Má studie může sloužit jako zajímavý zdroj k porozumění práce českých českých vývojářů mobilních aplikací a jejich uvažování o designu a platformě Apple nebo jako podklad pro další kvantitativní výzkum, který by podpořil nebo přehodnotil mé závěry.
Reprezentace patriarchálních struktur současné společnosti v mužských časopisech:Srovnání českých a britských mužských časopisů Maxim a Men's Health
Huněk, Filip ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd / Smetanovo nábřeží 6, 110 01 Praha 1 info@fsv.cuni.cz, tel: 222 112 111 www.fsv.cuni.cz Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html a čl. 1 Opatření děkana 29/2010 se z časového hlediska závěrečné práce dělí do tří skupin: a. "nové práce", tj. práce odevzdávané k obhajobě počínaje 29. 9. 2010, b. "starší práce", tj. práce odevzdané k obhajobě od 1. 1. 2006 do 28. 9. 2010, c. "práce před rokem 2006", tj. práce odevzdané k obhajobě před 1. 1. 2006. V tomto případě jde o "starší práci" odevzdanou k obhajobě od 1. 1. 2006 do 28. 9. 2010. Omlouváme se, ale dokument není v elektronické verzi k dispozici.
Food blogosféra v České republice. Výzkum chování čtenářů
Dukátová, Barbora ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá food blogy jako současným fenoménem. V teoretické části přináší nejprve pohled na historický kontext a vývoj, který předcházel existenci blogů. Soustředí se na komunikaci, média a internet. Nabízí také definice a teoretický základ těchto hlavních a souvisejících termínů, které jsou potřebné pro pochopení celku. Následně práce rozebírá žurnalistiku a postavení blogů v tomto oboru. Pokračuje podrobným zpracováním tématu blogů. Rozebírá jejich historický kontext u nás a ve světě, definuje pojmy, rozlišuje typy blogů, upozorňuje na úskalí blogování, věnuje se etiketě a zákonům, představuje současné trendy a průzkumy, řeší autory - blogery a jejich motivaci, postavení blogerů vůči novinářům, předpokládanou budoucnost a influencery. Navazující část se zabývá publikem, publikem blogosféry a metodami jeho výzkumu. Teoretickou část uzavírá text, který se věnuje konkrétně food blogům, jejich počátkům a vývoji, studii jídla, sdílení gastronomických zážitků a souvisejícím pojmům a také prezentuje výčet aktuálně úspěšných světových a českých food blogerů. Cílem teoretické části je přinést kompaktní pohled na českou blogosféru. Předmětem zkoumání praktické části je publikum a jeho vnímání food blogů. Výzkum si klade za cíl zjistit, jaký je postoj čtenářů k food blogům, jejich...
Problematika vizuálních obsahů na sociálních sítích: Analýza užití uživatelských filtrů v aplikaci Instagram
Huněk, Filip ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent) ; Silverio, Robert (oponent)
Bibliografický záznam Huněk, F. (2019). Problematika vizuálních obsahů na sociálních sítích. Analýza užití uživatelských filtrů v aplikaci Instagram. Praha, 2019. 123 s. Disertační práce (Ph.D.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Školitel: Doc. Mgr. et MgA. Filip Láb, Ph.D. Abstrakt Ve své disertační práci se zaměřuji zejména na fotografickou sociální síť Instagram. Je to právě fotografie, jež hraje klíčovou roli při utváření individuality a pocitu přináležitosti k určité sociální skupině. Prostřednictvím fotografie na jedné straně vnímáme svět a uchováváme si skrze ni individuální (Van Dijck, 2005), jakož i kolektivní paměť (Pink, 2011), na druhé straně nám fotografie slouží jako prostředek vlastního sebevyjádření (Tinkler, 2008). Dnešní doba je navíc výrazně roztříštěná, nespojitá a epizodická, což naopak vede lidské jedince k tomu, aby se před světem neustále legitimizovali jako jedinečné a autentické bytosti (Bauman, 2002). Narůstající potřeba fotografické komunikace pak přináší nutnost neustálé adaptace na tato mediální sdělení, což dále klade důraz na vizuální studia coby samostatnou oblast sociálních věd, úzce spojenou s oborem mediálních studií. Hlavní cíl této práce je představit analýzu reprezentativního vzorku digitálních fotografií sdílených...
Online a offline nástroje efektivní interní komunikace
Mrhová, Aneta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Diplomová práce s názvem Online a Offline nástroje efektivní interní komunikace investiční skupiny KKCG přináší ucelený pohled na fungování interní komunikace s využitím Online a Offline nástrojů. Práce je strukturována do tří částí. V teoretické části je definována interní komunikace a její zařazení do marketingového a mediálního prostředí včetně související terminologie. Práce dále mapuje Online a Offline média, spolu s konkrétními nástroji a na základě rešerše literatury je definována také efektivita interní komunikace a související trendy. Praktická část je zaměřena na skupinu KKCG a na nastavení vlastní kaskádovité interní komunikace s reálnými příklady médií. V metodologické části autorka popisuje a analyzuje výsledky kvalitativního výzkumu (strukturované rozhovory s odborníky interní komunikace firem ve skupině KKCG) a kvantitativního výzkumu (dotazníkové šetření aplikované na zaměstnance jednotlivých společností skupiny). V závěru dochází ke komparaci výsledků z výzkumů a reflexi četnosti Online a Offline nástrojů. Dále je definována úroveň ekonomické efektivity jednotlivých společností a v neposlední řadě výzkum přináší odpovědi na hlavní výzkumné otázky, hypotézy a vedlejší zjištění.
Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii
Dordová, Alžběta ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s názvem Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii se zaměřuje na specifika propojení sociálních médií s oblastí komerční komunikace související s volně prodejnými léčivými přípravky. Hlavním cílem práce v její teoretické části je představit problematiku farmaceutické reklamy a v části praktické přinést odpověď na otázku proč a jak je vhodné využít sociální média typu Facebook, Instagram nebo YouTube jako kanály pro šíření reklamních sdělení souvisejících s léčivým přípravkem Skinoren krém. Teoretická část práce postupně zasazuje reklamu do kontextu marketingového i mediálního, nastiňuje význam nových, respektive sociálních médií a přibližuje problematiku legislativní a etické regulace reklamy na léčivé přípravky. Celá problematika je následně demonstrována v praktické části prostřednictvím rozboru dvou reálných reklamních kampaní. Praktická část práce se dále zabývá postoji k reklamnímu využití Facebooku ze strany vybrané cílové skupiny. Výzkum je proveden formou případové studie s využitím hloubkových rozhovorů coby kvalitativní metody sběru dat. Interpretace získaných dat ukazuje, že jako silný marketingový nástroj Facebook nelze ani v oblasti farmaceutické reklamy opomenout. Obsah sponzorovaného profilu však musí být velmi různorodý a pokrývat...
Domestikace chytrých telefonů u mladých v České republice: Smíšený výzkum
Tkačenko, Jekatěrina ; Zezulková, Markéta (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Práce se věnuje domestikaci chytrých telefonů u mladé populace v České republice. Poskytuje teoretický a empirický pohled na to, jak si účastníci výzkumu, mladí Češi, osvojili chytré telefony a jakým způsobem je zařadili do své běžné denní rutiny. Pomocí smíšeného výzkumu nabízí vhled to toho, jaké aplikace v telefonu používají, jak dlouho, jak intenzivně na nich tráví čas a jakou roli hrají chytré telefony v jejich každodenním životě. Výzkum se skládá ze tří fází. V první fázi byla od uživatelů sbírána tvrdá log data prostřednictvím aplikace nainstalované v jejich mobilním telefonu. Druhá fáze spočívala v zmapování subjektivního vnímání míry a frekvence aktivity uživatelů skrz strukturovaný dotazník. V poslední fázi proběhl skupinový rozhovor se všemi účastníky výzkumu za účelem diskuze nad výsledky prvních dvou fází a rozvedení otázek spojených s nadměrným používáním chytrých telefonů. Výzkum ukázal, že účastníci trávili na mobilních telefonech v průměru tři hodiny denně, kontrolovali ho častěji než každou půlhodinu a nejčastěji používanými aplikacemi byly sociální sítě. Komunikace přes aplikace pro instant messaging je pro ně přirozenou součástí života. Čas na mobilním telefonu trávili převážně ve škole. Výzkum neukázal závislost participantů výzkumu na chytrých telefonech, nicméně poukázal na...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.