Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Secure Coding Guidelines for PHP
Holý, Tomáš ; Firc, Anton (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
With the wide range of web applications and services available today, web security has become one of the most important aspects of modern web development. Attackers from all around the world are constantly looking for security vulnerabilities to exploit, and it is up to the web developers to protect their applications from these attacks. Failing to do so can lead to service disruptions, source code leaks, or data breaches that compromise user data. The goal of this thesis is to provide an introduction to web security and a set of programming guidelines every PHP developer should be familiar with to provide a minimum acceptable level of security. This thesis covers modern security standards, tools and practices, as well as the most common security vulnerabilities and how to prevent them. The outcome of this thesis is a free educational web application offering secure coding guidelines for PHP, available at php.tomasholy.dev.
Current Approaches to English Teacher Education as Reflected in Trainees'Teaching Practice
Holý, Tomáš ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Voňková, Hana (oponent)
Práce se zabývá přístupy ke vzdělávání učitelů anglického jazyka používanými na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce hledá odpovědi na otázku, které aspekty kompetencí učitele jsou rozvíjeny každým ze zmiňovaných přístupů. Vzhledem k tomu, že téměř polovina všech studentů učitelství zahrnutých ve výzkumu měla již předchozí zkušenost s výukou, je zkoumán také vliv zkušenosti s výukou na rozvoj učitelských dovedností. Psané reflexe studentů na pedagogickou praxi jsou podrobeny analýze za použití kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Výsledky jsou dané do souvislosti se současnými trendy ve vzdělávání učitelů.
Československo a Česká republika na stránkách týdeníku L'Express
Holý, Tomáš ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Cebe, Jan (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra mediálních studií Tomáš Holý Československo a Česká republika na stránkách týdeníku L'Express Diplomová práce Praha 2013 Autor práce: Tomáš Holý Vedoucí práce: Doc. PhDr. Barbara Köpplová, CSc. Rok obhajoby: 2013 Bibliografický záznam HOLÝ, Tomáš. Československo a Česká republika na stránkách týdeníku L'Express. Praha, 2012. 79 s. Diplomová práce (Mgr.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce Doc. PhDr. Barbara Köpplová, CSc. Abstrakt Čtení o Československu a následně České republice ze stránek týdeníku L'Express v druhé polovině dvacátého století a začátkem nového tisíciletí nabízí pohled nejen na výrazné mezníky v tuzemských a evropských dějinách, ale zároveň ukazuje proměnu novinářské práce a rutiny. Práce se snaží zachytit odraz doby v průběhu let. Jedná se zejména o francouzský pohled na nejdůležitější události Československa a následně České republiky, tedy zejména rok 1968 (období Pražského jara a následný vpád vojsk Varšavské smlouvy) a následně rok 1989 (Sametová revoluce). Z novodobých událostí byl vybrán vstup ČR do Evropské unie, menší část práce se rovněž zabývá kulturním děním a pohledem na...
Current Approaches to English Teacher Education as Reflected in Trainees'Teaching Practice
Holý, Tomáš ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Voňková, Hana (oponent)
Práce se zabývá přístupy ke vzdělávání učitelů anglického jazyka používanými na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce hledá odpovědi na otázku, které aspekty kompetencí učitele jsou rozvíjeny každým ze zmiňovaných přístupů. Vzhledem k tomu, že téměř polovina všech studentů učitelství zahrnutých ve výzkumu měla již předchozí zkušenost s výukou, je zkoumán také vliv zkušenosti s výukou na rozvoj učitelských dovedností. Psané reflexe studentů na pedagogickou praxi jsou podrobeny analýze za použití kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Výsledky jsou dané do souvislosti se současnými trendy ve vzdělávání učitelů.
Current Approaches to English Teacher Education as Reflected in Trainees' Teaching Practice
Holý, Tomáš ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Voňková, Hana (oponent)
Práce se zabývá přístupy ke vzdělávání učitelů anglického jazyka používanými na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Práce hledá odpovědi na otázku, které aspekty kompetencí učitele jsou rozvíjeny každým ze zmiňovaných přístupů. Vzhledem k tomu, že téměř polovina všech studentů učitelství zahrnutých ve výzkumu měla již předchozí zkušenost s výukou, je zkoumán také vliv zkušenosti s výukou na rozvoj učitelských dovedností. Psané reflexe studentů na pedagogickou praxi jsou podrobeny analýze za použití kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Výsledky jsou dané do souvislosti se současnými trendy ve vzdělávání učitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.