|
Pásový dopravník pro dopravu obilí
Zadák, Zdeněk ; Malášek, Jiří (oponent) ; Hloska, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout vodorovný pásový dopravník o dopravním výkonu Q=30 000 kgh^(-1) a osovou délkou přesypů L=25m. Přepravovaným materiálem je obilí o maximální vlhkosti 14%. Funkční výpočet je proveden dle normy ČSN ISO 5048, která stanovuje hlavní rozměry a návrh pohonu. Jednotlivé komponenty dopravníku jsou vybrány z katalogu součástí jednotlivých firem.
|
| |
|
Štípací stroj na dřevo
Bořil, Antonín ; Hloska, Jiří (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, ze známých konstrukcí štípacích strojů navrhnout vlastní konstrukci štípacího stroje, včetně pevnostních výpočtů a návrhu hydraulického obvodu. Pro návrh konstrukce je nutné zvolit maximální rozměry dřevěné kulatiny, které jsou délka 1100 mm a průměr 450 mm. Konstrukce stroje je provedena jako vertikální.
|
|
Zdvihový mechanismus jeřábu 8 t
Marek, Vlastimil ; Hloska, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je návrh zdvihového mechanismu dílenského mostového jeřábu o nosnosti 8 000 kg. Práce obsahuje rešerši v současnosti vyráběných jeřábových koček, podrobný výpočet zdvihového mechanismu a dále návrh nakupovaných dílů jako elektromotor, brzda a převodovka. Práce je rovněţ doplněna výkresovou dokumentací sestavy zdvihového mechanismu a svařovací sestavy lanového bubnu.
|
|
Šikmý pásový dopravník
Potočník, Jan ; Hloska, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro dopravu kameniva. Práce obsahuje popis dopravníku, funkční výpočet dle normy ČSN ISO 5048, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a pevnostní výpočty. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
|
|
Poháněná horizontální válečková dráha pro skladovou dopravu
Novák, Adam ; Hloska, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá návrhem poháněné horizontální válečkové dráhy pro skladovou dopravu, která bude dopravovat kovový materiál v rámci skladové a paletizační přepravy. Cílem práce je funkční výpočet tratě, určení hlavních rozměrů tratě, pevnostní výpočet pláště válečku a hřídele poháněného válečku, návrh a kontrola rámu. V přílohách je obsažena výkresová dokumentace sestavení tratě, sestavení sekce tratě, sestavení poháněného válečku a detailní výkresy hřídele a pláště poháněného válečku
|
| |
| |
|
Transformace simulačního modelu ze SW SimPro do SW Plant Simulation
Hloska, Jiří ; Štoček, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je založena na vytvoření simulačního modelu dopravníkového mostu mezi provozem lakovny a montáže ve firmě Škoda Auto, a.s. v Mladé Boleslavi. Model byl vytvořen v simulačním systému Plant Simulation na základě již existujícího modelu v simulačním prostředí SimPro. V práci je proveden rozbor současného modelu v simulačním prostředí SimPro a rovněž je obsažena systémová analýza dopravníkové techniky v příslušné výrobní oblasti. Na tuto část navazují výsledky simulačních experimentů provedených s nově vytvořeným modelem. Ty ověřují dosaženou průchodnost pro různé výrobní programy. Na základě výsledků těchto experimentů je provedena analýza úzkých míst dopravníkového systému a následně jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení jeho průchodnosti.
|
| |