Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktuální otázky ukládání a výkonu peněžitého trestu
Hlavatá, Michaela ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Heranová, Simona (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice peněžitého trestu se zaměřením na poslední novelu v této oblasti, tedy zákon č. 333/2020 Sb. Cílem práce je podat rozbor současné právní úpravy peněžitého trestu, včetně analýzy příčin nízkého počtu ukládaných peněžitých trestů. Při vyhodnocování právní úpravy vycházela autorka z odborné literatury, judikatury a statistických dat, přičemž z těchto zdrojů vyplynulo, že prostor pro zlepšení účinné právní úpravy stále existuje. Pro pochopení širších souvislostí nalezne čtenář v první části obecný úvod do problematiky peněžitého trestu. Práce se v této části rovněž zabývá výhodami a úskalími peněžitého trestu a analyzuje aplikační praxi. Následující druhá část se věnuje hmotněprávní úpravě peněžitého trestu. Rozebírá zákonné podmínky pro uložení peněžitého trestu, zabývá se nedostatky systému denních sazeb a také vymezuje okruh trestných činů postihnutelných peněžitým trestem. Třetí část pojednává o procesněprávní úpravě peněžitého trestu. Zejména se zaměřuje na roli státního zástupce při ukládání peněžitého trestu, upozorňuje na problematické zjišťování osobních a majetkových poměrů pachatele, hodnotí právní úpravu peněžitého trestu ukládaného trestním příkazem a zabývá se otázkou výkonu peněžitého trestu. Čtvrtá a pátá část se zabývá vybranými specifiky...
Návrh změn marketingových aktivit hotelu U Loubů
Hlavatá, Michaela ; Sedláček, Matěj (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie Hotelu U Loubů. Komplexně zkoumá a hodnotí současný stav poskytovaných služeb, marketingové komunikace i personálního obsazení. V návrhové části jsou pak zpracována opatření vedoucí ke zlepšení celkové situace, jež má za cíl zvýšit povědomí a obsazenost hotelu.
Návrh modernizace marketingové strategie Českého atletického svazu
Hlavatá, Michaela ; Žirovnický, Antonín (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie Českého atletického svazu. První část práce definuje teoretická východiska, objasňuje terminologii marketingu a marketingové strategie. V praktické části jsou zjišťovaná potřebná data, na jejichž základě je provedena analýza současné komunikace a propagace. Výsledky analýzy slouží jako podklady pro návrhy modernizace marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.