Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 196 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh akustického interiérového prvku
Kováčová, Jana
Diplomová práce se věnuje návrhu akustického interiérového prvku do veřejného interiéru, ale může být použit i do soukromého. V práci je popsána historie paravánů a zástěn, typologie zařizovacích prvků, dále problematika akustiky interiéru plus pojmy, které s tímto tématem souvisí. Praktická část se věnuje rešerším, návrhu a designu zástěny. Je v ní popis procesu skicování, modelování v příslušných programech a také vizualizace jak samotného modelu, tak jeho umístění v prostoru. Ověření stability digitálního modelu, pomocí metody konečných prvků. Nechybí ani hodnocení akustických parametrů v reálném vybraném kancelářském prostoru.
Audiovizuální technika v nábytku
Klimeš, Libor
KLIMEŠ, Libor. Audiovizuální technika v nábytku. Bakalářská práce. Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2022. Úkolem této práce je navrhnout solitérní nábytkový prvek s úložným prostorem pro audiovizuální techniku. První částí, ze které se tato práce skládá je část praktická. Tato část zahrnuje vývoj audio a video zařízení od počátku. Dále historii nábytku spojeného s touto technologií. Poté současné řešení ukládání audiovizuální techniky, její typy, nábytek a jeho požadavky, materiály a užití v interiéru. Druhá praktická část se zabývá samotným návrhem. Začíná uvědomením si problému a požadavků, dále procesem návrhu po finální verzi, použití v konkrétním interiéru a končí jeho konstrukčním řešením.
Využití prvků muzikoterapie při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
MERVARDOVÁ, Miluše
Práce se zabývá využitím prvků muzikoterapie při práci s dětmi v základní škole speciální. Práce popisuje souvislosti mezi zvukem, způsoby a funkcí slyšení, působením hudby na člověka. Část o muzikoterapii popisuje základní složky muzikoterapie, cílové skupiny muzikoterapeutické intervence a cíle. Dále se práce věnuje klasifikaci speciální pedagogiky, dílčí klasifikaci poruch chování, mentální retardace, pohybových vad, sluchových vad a zrakového postižení. V praktické části popisuje hudební nástroje, účastníky a aktivity s prvky muzikoterapie.
Mobilní demo Sound Run v Godot engine
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření nové herní demo, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážkám. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledem k popularitě dané platformy.
Zkreslovací kytarové efekty typu Big Muff
Beránková, Tereza ; Balík, Miroslav (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí a principem funkce kytarových zkreslovacích obvodů a ekvalizérů. Zkoumá možnost jejich využití ve zkreslovacím efektu Big Muff, který se skládá z několika bloků, z nichž jeden obsahuje tónovou clonu, která bude v této práci nahrazena ekvalizérem. Součástí této práce je také zpracování laboratorní úlohy zaměřené na zkoumání funkce tohoto efektu.
Strojové učení při diagnostice vodních strojů
Šebek, Denis ; Rudolf, Pavel (oponent) ; Habán, Vladimír (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá využitím vysokofrekvenčných metód merania veličín ako tlak, zvuk a akustická emisia a ich aplikovania do strojného učenia pre detekciu preváckových sta- vov vodných strojov. Úlohou tejto práce je navrhnúť spôsob strojného učenia, ktorý by dokázal z nameraných dát vyhodnotiť stavy kavitácie, prietoku a poruchy na testovacej trati. Prvá časť práce sa zaoberá teoretickým úvodom niektorých vysokofrekvenčných metód merania a základným úvodom strojného učenia. V druhej časti je popísaný samotný experiment spolu s vysvetlením úpravy vstupných dát a naprogramovaním neurónovej siete. V závere sú jednotlivé výsletky zhodnotené a porovnané.
Automatizace měření směrových charakteristik zdrojů zvuku
Nimmerrichter, Benjamin ; Liska, Matej (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá automatizací měření směrových vyzařovacích charakteristik zdrojů zvuku pomocí jednoho až šestnácti, případně dvaatřiceti mikrofonů, které jsou připojeny k zvukovému rozhraní, které podporuje ovladač technologie ASIO, které je připojeno k počítači s instalací programů MATLAB. V rámci této práce byl vytvořen program, který je schopen měřit hladinu akustického tlaku, směrové vyzařovací charakteristiky ve 2D a 3D prostoru a zobrazit kmitočtové spektrum signálů. Dále je zde řešena problematika efektivní hodnoty diskrétních signálů, kalibrace mikrofonů pro měření hladiny akustického tlaku, výpočet a měření hladiny akustického tlaku v~dB~(SPL), autokorelace diskrétního signálu, zobrazení měření na polárním nebo sférickém grafu a výpočty poměru signálu k šumu. Tato práce obsahuje teoretický úvod k měření a problematice šíření zvuku, dále realizaci programu, měření a zhodnocení naměřených výsledků.
Rozpoznávání žánru populárních skladeb
Čižmár, Filip ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cieľom práce je zoznámiť sa s princípmi práce so zvukom v programovacom jazyku Python a s problematikou konvolučných neurónových sietí s cieľom tvorby webovej aplikácie schopnej rozpoznávať žáner nahranej skladby. V práci sú opísané princípy strojového učenia so zameraním na konvolučné neurónové siete. Zásadná časť práce je venovaná prieskumu dostupných datasetov pre účely získavania informácií z hudby. Ďalej je opísaný priebeh prípravy vybraného datasetu a transformácie zvukovej informácie do podoby spektrogramov pre učenie konvolučnej neurónovej siete. V rámci práce boli vytvorené dva modely schopné rozpoznávať žáner hudby. Prvý z nich je všeobecný a druhý so zameraním na podžánre elektronickej hudby. Výsledkom je webová aplikácia, ktorá po nahraní skladby zobrazí pravdepodobnosti zaradenia do jednotlivých žánrov.
Mobilní hra Sound Runner v Godot engine
Korniienko, Oleksii ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření nové hry, ve které hraje zvuk důležitou roli. Výsledkem je hra typu runner, kde se hráč za pomocí zvuků vyhýbá neviditelným překážům. Překážky jsou různého druhu a každá je reprezentována jiným zvukem. Hra je realizována jako mobilní vzhledek k popularitě dané platformy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 196 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.